Andrzej Matuszyński

 

Pracę w branży medialnej rozpoczynał w Grupie Infor. W latach 1997-2004 był związany z Grupą Eurozet, zajmując m.in. stanowisko dyrektora badań i marketingu oraz członka zarządu Radiostacji. Od 2005, przez 5 lat związany był z Cyfrowym Polsatem, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za marketing i obsługę klienta, natomiast w 2010 r. został członkiem zarządu i dyrektorem operacyjnym telewizji n. W latach 2011-2012 pełnił funkcję dyrektora pionu marketingu Grupy Eurozet, a następnie doradzał zarządowi Grupy. W latach 2013 - 2020 był prezesem Grupy Eurozet (Radio ZET, Antyradio, Meloradio, Chillizet, Radio Plus, Planeta.pl, Studio ZET). Absolwent KUL, gdzie studiował psychologię i ekonomię. Ukończył też: Podyplomowe Studium Coachingu w Laboratorium Psychoedukacji, Zarządzanie w Kanadyjskim Instytucie Zarządzania (ICAN) oraz Strategic Marketing In Action w IMD Business School w Szwajcarii.