Bartosz Kwieciński

Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej w Generali Polska

Bartosz Kwieciński z rynkiem finansowym związany jest od 2006 roku. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w LINK4 i PZU, gdzie odpowiadał za marketing, sprzedaż direct, CRM oraz wdrażanie narzędzi do wsparcia sprzedaży.

Bartosz Kwieciński posiada bogate doświadczenie w obszarze transformacji cyfrowej oraz rozwijaniu sprzedaży w kanale direct. Wdrażane przez niego działania, zaowocowały 5-krotnym wzrostem sprzedaży polis w tym kanale, stawiając PZU w gronie firm z najbardziej dynamicznym rozwojem tego kanału.

W Grupie PZU z sukcesem wdrożył strategiczny projekt #mojePZU. Jego celem było m.in. zintegrowanie po raz pierwszy w historii grupy baz klientów z różnych spółek oraz stworzenie portalu self-service dla kilkunastu milionów klientów. Projekt ten w międzynarodowym konkursie EFMA&Accenture Insurance Awards 2019 projekt zwyciężył w kategorii „Digital transformation”.