speaker-photo

Breadpack

MIEJSCE 14

Wyróżnieni: Eugeniusz Adintsov

W projektowaniu bredpaków i tworzeniu marki Breadpack korzystałem wyłącznie z własnej wizji i poszukiwałem metodą prób i błędów rozwiązania mogącego stworzoną wizję urzeczywistnić. Stworzyłem nieznany dotychczas na rynku produkt, technologię i maszynę potrzebną do jego produkcji. Nie korzystałem z zewnętrznych dofinansowań ani programów akceleracyjnych. Inspiracją było dotychczasowe doświadczenie, natura i zauważone luki w dostępie do produktu, który zdecydowałem się stworzyć. Bez kreatywności i wiary w jej realny wymiar BreadPack by nie powstał. Bezpośrednim efektem tego połączenia stał się nowy, polski produkt dostępny na rynku i półautomatyczne piece BP-4/300 do wypieku naczyń.

Dla kogo?

Głównie kieruję ten projekt do szerokiego grona przedsiębiorstw gastronomicznych, branży eventowej, firm i organizacji korzystających z usług cateringowych. Działamy międzynarodowo.