Dariusz Maciołek

CMO - dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego BNP Paribas

Na obecnym stanowisku Dariusz Maciołek pracuje od połowy 2018 roku. Za prowadzenie marki BNP Paribas został uhonorowany tytułem AdMarketer roku 2020 oraz CMO of the Year 2021.Wcześniej pełnił funkcję dyrektora komunikacji i zarządzania marką ubezpieczyciela Aviva, był dyrektorem marketingu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Był także zawodowo związany z PZU, RaboDirect czy International Personal Finance (Provident).

Kampanią „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach” zapoczątkował w sektorze bankowym trend komunikacji dotykającej ważnych społecznie tematów i łamiących stereotypy. Odważnie i konsekwentnie kontynuuje obrany kierunek działań, dzięki czemu BNP Paribas przestał być postrzegany jako uprawiający hard-sell bank, a zyskał wizerunek angażującego ludzi oraz mówiącego o tym, co dla nich ważne.

Kolejne działania „Doceniaj-nie oceniaj”, kampanię „Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata”, „Jeszcze będzie przepięknie” czy „Kiedy to się skończy” oraz ostatnią angażującą młodych w szkołach akcję “Gdzie są nasze patronki?” umocniły BNP Paribas w obszarze „odpowiedzialnej komunikacji”. Miał także znaczący udział w realizacji nagradzanego w Polsce i na świecie projektu „Ostatni Twój Weekend” (wraz z Gazeta.pl, Mastercard i agencją VMLY&R). Kampania zdobyła 5 lwów w Cannes Lions w tym pierwsze Grand Prix oraz Titanium dla Polski.

BNP Paribas jako pierwsza marka w Polsce - rozpoczęła komunikację parasolową opartą o Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG) wypracowane przez ONZ. Oferując klientom produkty wspierające realizację SDG.