speaker-photo

insbay

MIEJSCE 25

Wyróżnieni: "Mikołaj Krzemiński, Piotr Urbanowski, Maciej Szurek"

insbay to innowacyjne narzędzie marketingowe przekształcające product placement w mierzalny kanał sprzedażowy, dostarczający rozrywkę widzom i użytkownikom. insbay zmienia paradygmat reklamy z push na pull. Widzowie zazwyczaj mają dość reklam, są one odbierane tak, że ktoś chce nam coś na siłę sprzedać. Insbay natomiast chce widza zainspirować, w pewnym sensie mu coś ułatwić. Po obejrzeniu programu widz ściąga aplikacje i ma tam wszystko, nie tylko inspiracje, ale również ten konkretny produkt, który zobaczył w programie, którym się zainspirował. insbay na przełomie październik 2020 – październik 2021 może pochwalić się 500 tysiącami przekierowań do e-commerce. Ponad 200 partnerstwami e-commerce i łącznym obrotem miliona złotych dla swoich partnerów oraz ponad 50 tysiącami ściągnięć aplikacji

Dla kogo?

Inspirujemy widzów kanałów tematycznych. Naszą główną grupą użytkowników są kobiety w wieku między 25 a 54 lata, pracujące, z własnym budżetem, z dużych konglomeracji, ze średnim i wyższym wykształceniem.