speaker-photo

IT’S HER GAME

MIEJSCE 10

Wyróżnieni: Dominika Szot

IT'S HER GAME podchodzi do segmentu kobiet w grach holistycznie, pozycjonując się już na samym początku w świadomości młodych dziewczyn poprzez oferowanie im materiałów edukacyjnych, w zamian zyskując ich zaufanie i budując społeczność. Jednocześnie IT'S HER GAME wspiera rozwój profesjonalistek, tworząc siatkę kontaktów, które z chęcią angażują się w inicjatywy edukacyjne, a także stanowią świetną grupę zapewniającą zrozumienie potrzeb grających kobiet. IT'S HER GAME dba też o komunikację korporacyjną – oferuje firmom szansę zaangażowania się w projekty wspierające rozwój kobiet w branży, zapewniając też dostęp do wysokiej klasy kandydatek i talentów. IT'S HER GAME tworzy ekosystem — społeczność. Każde z realizowanych działań ma na uwadze te trzy grupy docelowe np. podcasty oferują dostęp do wiedzy specjalistycznej, pozycjonują ekspertki, a jednocześnie, w przypadku współpracy, pozwalają współpracującym markom na wsparcie przekazu dotyczącego ich zaangażowania w rozwój kobiet w branży.

Dla kogo?

Projekt IT'S HER GAME adresowany jest do trzech grup: profesjonalistek z branży, kobiet, które rozważają karierę w gamingu lub przebranżowienie oraz firm, które wspierają kobiety w gamingu i jednocześnie chcą dotrzeć do gamerek ze swoją komunikacją.