Jarek Ziębiński

Publicis Groupe

CEO Publicis Groupe w regionie Północnej, Środkowej i Wschodniej Europy zarządza działalnością francuskiego holdingu w 22 krajach, w których firma łącznie zatrudnia ponad 5 tysięcy pracowników. Jarek jest również członkiem Global Management Committee Publicis Groupe, która ma w swoim portfelu marki takich globalnych sieci reklamowych jak Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, BBH, Sapient, Digitas, Starcom, Zenith, Performics czy MSL.
Jarek ma 30 letnie doświadczenie w branży mediów, reklamy i marketingu. Karierę w reklamie zaczynał w Leo Burnett Warszawa w 1996 roku, następnie w 2001 roku objął stanowisko Chairman & CEO Leo Burnett na region Europy Środkowej i Wschodniej. W 2009 roku Jarek przeniósł się do Singapuru i stanął na czele sieci Leo Burnett w regionie Azji i Pacyfiku. W latach 2016-2018 jako CEO Publicis One, z sukcesem zarządzał wdrożeniem modelu Power of One w 60 krajach Azji, Ameryki Łacińskiej, Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu zatrudniających łącznie blisko 8 tysięcy pracowników.
W Polsce Jarek zapisał się w branży jako współtwórca i pierwszy przewodniczący polskiego konkursu EFFIE Awards, współzałożyciel i pierwszy Prezes Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) oraz pomysłodawca i współtwórca Klubu Twórców Reklamy (KTR).
Jarek od lat zasiada w jury międzynarodowych konkursów branży reklamowej miedzy innymi Cannes Lions, Asia Pacific EFFIE Awards, Spikes Asia czy Effie Europe.