Justyna Szafraniec

Head of Communications w Generali Polska

Komunikacją w instytucjach finansowych zajmuje się od 1998 roku.

Od lutego 2016 roku zarządza komunikacją w czterech spółkach Generali Polska, do których od listopada 2018 roku dołączyła Concordia. Od października 2011 r. odpowiadała za komunikacje podczas wprowadzania na polski rynek nowego ubezpieczyciela – Proamy, która obecnie jest również marką należącą do Generali. Wcześniej Szafraniec pełniła funkcję wicedyrektora Departamentu Sprzedaży w Krajowej Izbie Rozliczeniowej SA, gdzie odpowiedzialna była za marketing i wsparcie sprzedaży. Justyna Szafraniec uczestniczyła we wprowadzaniu na rynek firmy doradztwa finansowego Finamo, w której zarządzała Departamentem Komunikacji i Analiz. Zajmowała również stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR-u w Superfund TFI SA. Przez wiele lat była związana z Bankiem Polskiej Spółdzielczości SA jako dyrektor Biura PR Banku. Wcześniej była PR Managerem w Gospodarczym Banku Południowo-Zachodnim SA (w którym odpowiadała m.in. za proces komunikacji podczas fuzji 6 banków regionalnych) oraz rzecznikiem prasowym Lubelskiego Banku Regionalnego SA.