speaker-photo

Kubota

MIEJSCE 46

Wyróżnieni: Alina Sztoch, Joanna Kwiatkowska, Piotr Kwiatkowski

Nowa Kubota to spółka e-Commerce, która prowadzi podstawową działalność na rynku dóbr konsumpcyjnych w segmencie sprzedaży detalicznej i hurtowej odzieży, akcesoriów i obuwia – klapków. Reaktywacja marki Kubota nie oznaczała jedynie przywrócenie do życia marki i produktów, ale wiązała się także z zorganizowaniem naprawdę wielu procesów z dziedziny logistyki, promocji i sprzedaży. Zagospodarowania wymagały takie obszary jak m.in. marketing, komunikacja, kampanie online, analityka, user experience, social media, influencerzy czy technologia. Wszystkie działania konsekwentnie wdrażane od momentu reaktywacji marki przekładają się na prężny rozwój firmy. Kubota S.A. jest świeżo po zakończonej sukcesem ofercie publicznej akcji. W perspektywie kolejnych miesięcy spółka planuje debiut na rynku NewConnect.

Dla kogo?

Wszyscy Polacy kochają klapki Kubota. Marka jest symbolem lat 90, a Kuboty nazywane są przez fanów dobrem narodowym. W końcu Kubota to nie klapki, to styl życia.