speaker-photo

Marta Życińska

Mastercard

Ponad 20 lat doświadczenia w branży. Zaczynała w sektorze FMCG i kontynuowała w telekomunikacji (Orange) i ubezpieczeniach (PZU). Była liderem jednego z największych projektów rebrandingowych w Polsce dla marki PZU. Od ponad 6 lat zdobywa doświadczenie w technologiach, w Mastercard. Po czteroletniej przygodzie nadzorowania marketingu i komunikacji na 20 rynkach w regionie Europy Środkowo – Wschodniej, przeszła do zespołu globalnego żeby zająć się ogólnoświatową strategią marketingową dla fintechów i nadzorować marketing prepaidowej części oferty Mastercard, która prężnie rozwija się w regionach EMEA oraz Asia Pacific. Jej kampanie na przestrzeni lat zdobywały nagrody Effie oraz Golden Drum i Cannes Lions.

Absolwentka Oxford Brookes University (MBA), Brock University w Kanadzie na wydziale Marketingu i SWPS (Filologia Angielska). Prywatnie, miłośniczka medycyny, mama trzech synów.