
MELT

Wyróżnieni: Kuba Matyka, Kamila Staszczyszyn
Współzałożyciele MELT – studia zajmującego się projektowaniem immersyjnych doświadczeń — aktywacji, które wciągają odbiorców do wykreowanego świata. MELT nieustannie eksperymentuje ze sztuką i technologią, stosując nowe formy interakcji i zaangażowania z odbiorcą na styku świata prawdziwego z cyfrowym, by skutecznie docierać do grupy docelowej. Studio jest laureatem wielu ogólnoświatowych i lokalnych nagród branży kreatywnej (design i marketing), oraz było docenione na festiwalach sztuki i wystawach immersyjnych w wielu krajach świata (m.in. Paryż, Linz, New York, Beijing).
Oparte na projektowaniu doświadczenia podejście i charakterystyczny audiowizualny styl zaowocowały współpracą z takimi markami jak Netflix, Coca-Cola, Samsung, adidas, czy Versace. Współpracowaliśmy również z artystami takimi jak PRO8L3M, Quebonafide, czy Hania Rani.
Dla kogo?
Naszymi klientami są bezpośrednio marki (korporacje, instytucje, artyści sceniczni, marki osobiste) i agencje, które je obsługują. Pośrednio, marketing doświadczeń najlepiej działa na pokolenia millenialsów i młodsze, które – jak dowodzą badania – przedkładają doświadczanie nad posiadanie.