Tomasz Dławichowski

partner, managing director Timecode Film Production.

Partner i dyrektor zarządzający w Timecode Film Production. Ukończył Uniwersytet Warszawski (Instytut Stosowanych Nauk Społecznych) i Akademię Leona Koźmińskiego (Zarządzanie w Mediach).
Zarządza studiem, które specjalizuje się w produkcji filmów do komunikacji marketingowej (reklamy, branded content, animacje). Od 2017r. jest organizatorem konkursu Timecode Akcja Animacja, którego celem jest wyszukiwanie młodych talentów w dziedzinie animacji reklamowej.
Produkował filmy min. dla takich marek jak: Allegro, Blik, BMW, Citroen, Ford, Intel, Monini, Netia, Nokia, Panasonic, Pilsner, PGE Polska Grupa Energetyczna, Sephora, T-mobile, Toyota, Volkswagen, Żywiec.

Nagrody i nominacje w konkursach branżowych:

Filmy reklamowe:

2019 – EFFIE (srebro) - Radio Złote Przeboje.
2015 – KREATURA - Volkswagen.
2012 – KAMPANIE SPOŁECZNE – projekt „Mafia dla psa”.
2008 – KREATURA - Discovery Historia.
2008 – ZŁOTE ORŁY - Discovery Historia.
2007 – PROMAX/BDA Berlin - Discovery Historia.
2007 – MEDIA TRENDY - Discovery Historia.

Filmy branded content:

2020 – TYTANOWE OKO - National Geographic.
2016 – EFFIE (srebro) - BMW.
2016 - ZŁOTY SPINACZ - BMW.
2016 – KREATURA - BMW.