Krzysztof Bednarski dyrektorem kreatywnym w The Story
Krzysztof Bednarski dołączył do zespołu The Story, gdzie od grudnia pełni funkcję dyrektora kreatywnego. Poprzednio pracował jako senior art director w agencji interaktywnej 180heartbeats + Jung v Matt.
Przed dołączeniem do 180heartbeats + Jung v Matt był związany m.in. z Kalicińscy.com, gdzie zajmował się projektami dla Red Bull, Mitsubishi czy PGE. Przez lata pracował w branży filmowej i telewizyjnej, będąc m.in. szefem kreacji w Kino Polska i art directorem w SPI International Filmbox Channels. Jako wolny strzelec tworzył dla takich marek, jak Play, MTV czy Paramount Network. Specjalizuje się w brandingu, motion designie oraz fotografii.
Pozyskanie Krzysztofa to ważny krok dla rozwoju naszych projektów. Wiele cyfrowych produktów
na rynku jest tylko użytecznymi interfejsami, tymczasem my chcemy dostarczać użytkownikom zarówno użyteczność, jak i pozytywne emocje. Tak doświadczona i kreatywna osoba jak Krzysztof zdecydowanie nam w tym pomoże.Dymitr Romanowski, CEO w The Story
Jak dołączenie do The Story komentuje sam Krzysztof Bednarski?
To bardzo ekscytujący czas dla projektantów doświadczeń. Estetyczne i czytelne interfejsy przestały być innowacją i stały się podstawowym wymogiem. Potrzebne są systemy budzące pozytywne emocje. W szczególności cieszy mnie wzrastająca rola storytellingu w UX. Z przyjemnością dołączam
do The Story, gdzie wspólnie będziemy zgłębiać potrzeby i intencje odbiorcy oraz poszukiwać wciąż nowych rozwiązań na dostarczenie nie tylko przyjaznych, lecz także pozostających w pamięci interakcji.Krzysztof Bednarski
The Story to jak na razie jedyna polska firma wyróżniona iF Design Award za Service Design i UX. Specjalizuje się w tworzeniu aplikacji biznesowych, serwisów internetowych i produktów cyfrowych. Łączy w sobie najlepsze cechy agencji UX i software house’u. The Story oferuje usługi z zakresu product design, ux/ui design, motion design, web development oraz cloud development.