Małgorzata Kołton nową dyrektor generalną Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski

Małgorzata Kołton objęła stanowisko dyrektor generalnej Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski, gdzie znajduje się także fabryka materiału opakowaniowego.
Nowa dyrektor regionalna związana jest z firmą Tetra Pak, która jest światowym liderem w zakresie przetwarzania i pakowania żywności, od 15 lat. W tym czasie zajmowała szereg stanowisk kierowniczych – przez sześć lat w Polce, pięć w Szwecji oraz ostatnie cztery w Wietnamie. Na stanowisku dyrektora generalnego Małgorzata Kołton zastąpiła Erica Schmida, który został wiceprezesem ds. sprzedaży Tetra Pak International.
Małgorzata Kołton ukończyła zarządzanie w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu, a w warszawskiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego zdobyła tytuł magistra psychologii rynku. Pracę w Tetra Pak rozpoczęła w 1999 roku na stanowisku koordynatora handlowego, następnie awansowała na lidera projektu, a w końcu objęła funkcję dyrektor ds. sprzedaży w Dziale Inżynierii Procesowej Tetra Pak na Polskę i kraje bałtyckie. Następnie dołączyła do pionu marketingu oraz zarządzania produktami w Tetra Pak w Szwecji. Zajmowała tam stanowiska menadżera ds. produktu na świat oraz dyrektora ds. produktu na świat w pionie Carton Economy. Przed objęciem obecnego stanowiska, Małgorzata Kołton sprawowała funkcję dyrektora ds. sprzedaży w wietnamskim oddziale Tetra Pak.
– Jednym z moich największych wyzwań jest dogłębne zrozumienie specyfiki i trendów, a także kierunku rozwoju poszczególnych czterech rynków oraz wypracowanie i wprowadzenie innowacyjnych, ekonomicznych i przyjaznych środowisku rozwiązań na rynki Polski, Czech, Słowacji i Węgier – powiedziała Małgorzata Kołton, dyrektor generalna Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski.
-Mam wielką przyjemność, że we wszystkich czterech krajach pracuję z profesjonalistami, którzy rozumieją lokalne uwarunkowania i każdego dnia ciężko pracują, aby nasi partnerzy byli usatysfakcjonowani – dodała Małgorzata Kołton.