Marta Kaczmarczyk dołączyła do zespołu PR lifestyle i influencer marketingu w oLIVE media

Marta Kaczmarczyk zasiliła zespół PR lifestyle i influencer marketingu w agencji komunikacji 360° oLIVE media, obejmując stanowisko PR & Influencer Marketing Specialist. Przy wsparciu Team Leaderki, Dominiki Jamroz, kompleksowo prowadzi działania z zakresu influencer marketingu.

Marta dołączyła do zespołu oLIVE media w październiku 2024 roku, obejmując stanowisko PR & Influencer Marketing Specialist. Współtworzy strategie komunikacji i odpowiada za realizację kampanii influencer marketingowych dla marek z branży lifestyle, beauty i FMCG.

Pierwsze doświadczenie w marketingu Marta zdobywała w Muzeum Fryderyka Chopina. Następnie pracowała w agencji MTA Digital jako Social Media & Content Specialist. Kolejnym etapem jej kariery była firma Beliani, gdzie odpowiadała za influencer marketing na rynku DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). 

2024 rok był dla agencji oLIVE media niezwykle rozwojowy – zespoły social media, PR lifestyle i influencer marketingu oraz PR business zostały rozbudowane oraz zasilone świeżym spojrzeniem nowych specjalistów. Nie jest to jednak koniec zmian w agencji – w 2025 roku planowana jest dalsza rozbudowa struktury.

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media