Martyna Garbacz i Unisława Tuszyńska w agencji Streetcom
Do zespołu agencji Streetcom dołączyły Martyna Garbacz jako head of communication & social media i Unisława Tuszyńska jako head of creative department.
Zmiany objęły również dział Client Service zarządzany przez Natalie Krzyśków, client service director. Anna Pająk i Anna Wolańska-Moniuszko awansowały na stanowiska senior account managera i stanęły na czele zespołów.
Obecne zmiany, zarówno nowi członkowie zespołu jak i awanse, są odpowiedzią na szybki rozwój agencji i rosnące oczekiwania naszych klientów. Ostatni rok, który początkowo mocno negatywnie doświadczył całą branżę reklamową, ostatecznie okazał się dla nas bardzo dobry. Rozbudowaliśmy narzędzia i produkty Grupy Streetcom, sfinalizowaliśmy zakup Hash.fm i Fameshop, rozszerzyliśmy znacząco portfolio klientów. Obecnie na Grupę Streetcom składają się firmy i brandy świadczące komplementarne usługi z zakresu marketing services. Zapewniamy kompleksową obsługę kampanii 360° w digitalu oraz zasięgowe kampanie ze wszystkimi grupami influencerów: daily, micro, macro i top. Planujemy dalszy rozwój produktowy, bacznie obserwujemy rynek.
Matylda Szymalska, prezes zarządu Grupy Streetcom
Unisława Tuszyńska ukończyła grafikę na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i jest związana z rynkiem reklamy od ponad 15 lat. W Streetcom będzie odpowiadała za dział kreacji.
Martyna Garbacz jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego. Wcześniej pracowała między innymi w TWIN digital collective, Tailor Made PR i Focus Media Group. W Streetcom będzie nadzorowała dział komunikacji i social mediów.
W składy grupy Streetcom wchodzą marki: Streetcom, InStars, Fameshop, Talk Marketing i Hash.fm. Streetcom realizuje kampanie digitalowe 360°, obsługę social mediów, działania w e-commerce oraz kampanie product seeding. InStars generuje wiarygodne opinie w internecie. Fameshop zajmuje się budowaniem jakościowego contentu w social mediach
w oparciu o micro influencerów. Talk Marketing świadczy usługi w ramach marketingu rekomendacji, a Hash.fm to pierwsza w Polsce platforma dla wysoko zasięgowych influencerów.
Źródło: Steetcom