Mindshare Polska domem mediowym roku 2019
23 maja br. podczas gali „Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku” organizowanej przez Magazyn Media & Marketing Polska, Mindshare Polska zdobył tytuł „Domu Mediowego Roku”. Agencja została doceniona za spektakularne wyniki, wysoką jakość usług, a także konsekwentny rozwój oferty biznesowej, wykraczającej poza standardowe planowanie i zakup mediów.
– Przyznany tytuł „Domu Mediowego Roku” jest doskonałym zwieńczeniem 20-letniej obecności Mindshare w Polsce. Od samego początku dążymy, by być numerem 1. – nie tylko według branżowych rankingów, ale przede wszystkim naszych klientów. To właśnie dlatego stale rozwijamy strategiczną ofertę. Dzięki wyspecjalizowanym pionom oraz nowo powołanemu działowi Shop+, możemy pochwalić się w pełni 360⁰ kompetencjami marketingowymi, a stały rozwój dotychczas istniejących zespołów pozwala nam na realizowanie efektywnych kampanii – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
– Nasze działania doceniają klienci – zaufały nam marki z pierwszej dziesiątki reklamodawców w Polsce, z którymi od lat mamy trwałe relacje. Wystarczy wspomnieć długotrwałą współpracę z mBankiem, którego budżet w 2018 r. pozyskaliśmy po raz trzeci. Jesteśmy również dumni ze wszystkich nagród, które dotąd otrzymaliśmy, ale musimy zaznaczyć – nie zamierzamy zwalniać tempa – dodaje Joanna Kazak, Partner Zarządzający, Mindshare Polska.
2019 rok także zdecydowanie należy do Mindshare Polska – oprócz wprowadzenia na rynek Shop+, nowej struktury integrującej działania e-commerce dla klientów, dom mediowy stworzył inkubator ważnych społecznie projektów Planning for Purpose, a także zdobył 4 nominacje w konkursie MIXX Awards Europe. Z kolei w poprzednim roku agencja zdobyła łącznie 12 statuetek w najważniejszych branżowych konkursach: MIXX Awards (5 nagród), Effie Awards (3 nagrody), Innovation (2 nagrody), Golden Arrow ( 2 nagrody).
Tytuł „Domu Mediowego Roku” przyznawany jest przez M&MP w oparciu o wyniki niezależnego badania satysfakcji klientów „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2018″, które zostało przeprowadzone przez instytut Kantar Millward Brown na próbie ponad 1,2 tys. marketing managerów, informacji przekazywanych przez agencje oraz eksperckiej wiedzy dziennikarzy M&MP na temat rynku. To już 18 edycja konkursu.