...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Najpopularniejsze reklamy w serwisie YouTube AD 2015

Konkurs YouTube Ads of 2015, zorganizowany przez platformę YouTube we współpracy z The Webby Awards, miał na celu wyłonienie najciekawszych, najbardziej zabawnych, najbardziej poruszających spotów reklamowych opublikowanych w tym roku w serwisie streamingowym. Internauci mogli głosować na filmy w pięciu kategoriach. Materiały wideo do każdej z nich zostały wyłonione na podstawie statystyk pochodzących z YouTube Ads Leaderboard.

Co ciekawe, w dwóch z pięciu kategorii zwyciężyły reklamy, które odwołują się do siły kobiet. Ten trend w komunikacji marketingowej został z resztą wyróżniony przez magazyn AdWeek w ich podsumowaniu minionych 365 dni. Taki stan rzeczy cieszy – to oznacza bowiem, że nie tylko marki uczą kobiet pewności siebie, ale również, że konsumentom podoba się taki rodzaj komunikacji.

Nie zabrakło również spotu, który kilka tygodni temu wywołał duże poruszenie w mediach społecznościowych oraz na portalach branżowych, czyli historii dwójki osób: Sarah i Juana. 

Prezentujemy zwycięzców we wszystkich kategoriach:

#TheYouTubeAd You Wish You Were In

#TheYouTubeAd That Restores Your Faith in Humanity

#TheYouTubeAd That Is Your Guilty Pleasure

#TheYouTubeAd That Gives You Feels

#TheYouTubeAd That Gets You Going

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF