NOWA AGENCJA REKLAMOWA ESPERIENZA CREATIVE TECHNOLOGY – SIŁA DOŚWIADCZENIA I PASJI
Social media agencji witają serdecznym „ciao!”, a na stronie znajdziemy manifest: „Budujemy pozytywne doświadczenia z marką. Digital-first to dla nas oczywistość, teraz stawiamy na Customer-first”.
Esperienza (z włoskiego: doświadczenie), to zespół twórców reklamy, którzy mogą pochwalić się
wieloletnim doświadczeniem w branży i szeregiem prestiżowych nagród. Nowopowstałą agencją
kieruje team zarządzający: Łukasz Janowski i Piotr Nogal. Jak przekonują, Esperienza Creative
Technology to odpowiedź na dynamiczne zmiany rynku, oczekiwania nowego konsumenta
i współczesne potrzeby firm, marek i produktów. To także multidyscyplinarny zespół
doświadczonych w różnych obszarach marketingu, promocji, kreacji, technologii i analityki
ekspertów, specjalizujący się w experience marketingu, czyli komunikacji w wielu touchpointach
marki.
Łukasz Janowski swoje doświadczenie w branży reklamowej buduje od 2004 roku, współpracował
m.in. z agencjami Linea Recta (Unique One), Nano, BTL Point Group (grupa PMPG Polskie Media),
Euro RSCG RD, OEX Cursor oraz Bluecloud Interactive.
Piotr Nogal w branży e-marketingowej pracuje od 2003 roku. Doświadczenie zdobywał pracując
z największymi brandami, jak: Mattel, Panasonic, IKEA, iSpot, Coty, Pracuj.pl, Lindt, Sanofi, Uncle
Bens, Coty, Dom Development, XTB, Huawei, Fuji Film, INSTAX i wiele innych.
– „Obserwując rynek reklamowy i zmieniające się potrzeby konsumentów, postanowiliśmy zbudować
format, który redefiniuje kompetencje agencji reklamowej. Uciekamy od schematów, od tradycyjnego
podziału na media, kreację i technologię. Esperienza Creative Technology jest agencją 3w1, co
z pewnością ułatwi pracę naszym klientom” – tłumaczy Piotr Nogal, który odpowiada za strategie
Customer Experience oraz rozwój technologiczny i mediowy.
Łukasz Janowski podkreśla natomiast, że doświadczenie to najbardziej aktualne określenie udanej
relacji konsumenta z marką. – „Kierujemy się empatycznym podejściem do konsumenta i to właśnie
wyznacza naszą metodę pracy. Zwiększamy skalę działania marki poprzez „omnichannelowe”
podejście do działań promocyjnych. Uważnie analizujemy, czy na poziomie kluczowych touchpointów
marka buduje pozytywną relację z konsumentem spójnie ze strategią marki” – mówi. W agencji
Łukasz Janowski będzie rozwijał kompetencje kreacji i komunikacji.
Już niedługo zespół Esperienzy podzieli się informacjami o kolejnych etapach rozwoju. Obecnie
agencja koncentruje się na jakościowej pracy z Klientami i szerokiej akcji rekrutacyjnej, która swoje
odzwierciedlenie znajduje także na jej stronie: http://esperienza.agency/