Obalamy “Mity o reklamie online #AdMythBusters” w raporcie zrealizowanym wspólnie ze Sparc Media

Agencja reklamy online Sparc Media razem z magazynem „Brief” przygotowała raport obalający mity o reklamie online “#AdMythBusters”. Prezentujemy i obalamy w nim 26 mitów i stereotypów związanych z reklamą internetową. Sprawdź, ile z nich znasz!

Przewodnik ten ma na celu obalenie najbardziej popularnych przesądów i mitów związanych z reklamą internetową i online marketingiem, z którymi praktycy reklamy online spotkali się podczas swojej pracy. Publikacja zawiera 26 mitów, podzielonych na 5 sekcji:

1. Reklama online jako część większej strategii
2. Reklama z perspektywy konsumenta
3. Reklama z perspektywy reklamodawcy
4. Reklama na Facebooku
5. Programmatic media buying

Pobierz Raport

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF