Olga Sudoł awansowała na stanowisko social media specialist w agencji oLIVE media

Olga Sudoł od października objęła stanowisko social media specialist w oLIVE media, butikowej agencji digital, social media i public relations. Będzie odpowiedzialna za koordynację szerokich działań w mediach społecznościowych oraz kompleksowych kampanii wizerunkowych.

 

Olga Sudoł przez ostatni rok pracowała w zespole digitalowym oLIVE media,
realizując projekty w obszarze mediów społecznościowych i public relations dla
klientów reprezentujących branże, takie jak podróże, fin-tech, edukacja i ekologia.
Obsługiwała m. in. Polską Organizację Turystyczną, Fin-Hub czy Harvard Club of
Poland.

Na stanowisku social media specialist Olga Sudoł będzie dodatkowo
odpowiedzialna za samodzielną koordynację szerokich działań w mediach
społecznościowych oraz kompleksowych kampanii public relations.
Przed dołączeniem do zespołu oLIVE media, zbierała doświadczenie w Corra,
krakowskiej agencji social media, gdzie pełniła kluczową rolę w tworzeniu koncepcji
działań w mediach społecznościowych, analizie oraz realizacji strategii
marketingowych. Olga Sudoł jest absolwentką wydziału dziennikarstwa i komunikacji
społecznej na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie, a swoją drogę
zawodową rozpoczęła jako freelance copywriterka.

W ostatnim czasie w oLIVE media awansowały również Wiktoria Wrzosek oraz
Michalina Piątkowska.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF