oLIVE media przygotuje kampanię wizerunkową “Poland. More than you expected” dla Polskiej Organizacji Turystycznej

177

Agencja oLIVE media wygrała przetarg na przeprowadzenie kampanii wizerunkowej
Polskiej Organizacji Turystycznej pod hasłem „Poland. More than you expected”.
Planowany termin jej realizacji to listopad 2023 r.

Wśród kryteriów decydujących o zwycięstwie w przetargu najważniejsze były cena,
jakość mediaplanu, szacowany zasięg kampanii. linia kreatywna oraz dodatkowe
propozycje działań. Oceniona najwyżej oferta oLIVE media opiewała na kwotę 437,829.63
zł brutto.

Agencja zajmie się kompleksowym przeprowadzeniem kampanii wizerunkowej w
zagranicznych mediach branżowych. Będzie ona skierowana do podmiotów z krajów
niemieckojęzycznych, anglojęzycznych, skandynawskich, państw Beneluksu, a także tzw.
„Nowej Europy”, które zajmują się organizowaniem spotkań i wydarzeń, takich jak
międzynarodowe kongresy, konferencje, szkolenia, eventy korporacyjne oraz incentive
travel (motywacyjne wyjazdy firmowe).

Głównym zadaniem kampanii „Poland. More than you expected” będzie wzmocnienie
zainteresowania Polską jako atrakcyjnym miejscem w zakresie przemysłu spotkań –
organizacji kongresów i konferencji, wydarzeń korporacyjnych (w tym szkoleń,
warsztatów, premier produktów) oraz podróży motywacyjnych. POT chce również
budować i utrwalać wizerunek Polski jako kraju bezpiecznego, przyjaznego i gościnnego,
z bogatym dziedzictwem kulturowym i przyrodniczym.

oLIVE media będzie docierać do organizatorów wydarzeń z przekazem na temat
możliwości, jakie oferuje Polska jako kraj dostępny komunikacyjnie, z nowoczesnym
zapleczem infrastrukturalnym oraz świadomą światowych trendów branżą spotkań.
Ukazanie kraju jako lidera w tym segmencie regionie Europy Środkowo-Wschodniej to
kolejny cel kampanii. W ramach „Poland. More than you expected” promowani będą też
polscy partnerzy biznesowi (PCO, DMC, ITC, hotele, obiekty kongresowe, unique venues
itp).

oLIVE media drugi rok z rzędu przeprowadza też kampanię digitalową na rynku
austriackim i szwajcarskim dla Zagranicznego Oddziału Polskiej Organizacji Turystycznej
w Wiedniu pod nazwą „Poland Soul Travel”. Również od dwóch lat obsługuje
komunikację digitalową projektów POT – Polskie Marki Turystyczne i EDEN Polska –
Najlepsze Destynacje Turystyczne. Agencja wygrała też ostatnio zapytanie ofertowe na
strategię marketingową Centralnego Ośrodka Sportu

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej