...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Plakat, który działa

Plakat to format niezmiennie obecny wśród elementów udanej kampanii promocyjnej. Trafiona grafika może przynieść korzyści tak firmie, jak akcji społecznej czy opcji politycznej. Sędzią są spojrzenia, a nagrodę za niepospolity charakter stanowią emocje odbiorcy. Przedstawiamy 16 plakatów, które zmuszają do refleksji, inspirują i uwodzą.

Sprawdzian znajomości bieżących wydarzeń, poczucia humoru, inteligencji. Z którym plakatem odbiorca zrozumie się bez słów?

 

Plakaty polityczne

 

„Before/After” by Joe Scorsone, Alice Drueding

 

„The Beginning is Near” by Alexandra Clotfelter

 


„Close Guantanamo Bay” by Anita Wasik

 


„25 lat III RP” by Martyna Wójcik-Śmierska

 

Plakaty filmowe

 

„The memory thief”

 

„The purge anarchy”

 

„Oculus”

 

„In the heart of the sea”

 

Szkoła polskiego plakatu

 

„Kabaret” by Wiktor Górka

 


„Ryszard Kajzer plakaty BUW” by Ryszard Kajzer

 


„Ludzie bez skrzydeł” by Henryk Tomaszewski

 


„Ostatnie tango w Paryżu” by Homework Joanna Gorska, Jerzy Skakun

 

Plakaty polskich artystów

 

„Music Addiction” by Adam Quest

 

„Chopin” by Edgar Bąk

 


„Ala ma siniaki” Marcin Kiedos

 


Jacek Doszyń

 

::

Co powoduje, że plakat staje się skuteczny? Wskazówki ekspertów: Martyny Bargiel, Kosmy Ostrowskiego i Przemysława Puchalskiego można znaleźć w artykule „Jak działa plakat?” w lipcowym numerze magazynu „Brief” 7/2015 (189). Zapraszamy do lektury.

::

fot. Fotolia/KostaKostov

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF