Pobierz najnowszy raport „Rynek reklamy online w Polsce” – zrealizowany wspólnie ze Sparc Media
Agencja Sparc Media razem z magazynem „Brief” przygotowała raport na temat rynku reklamy internetowej. Pokazujemy w nim jak ma się on dziś i jak może wyglądać jutro. Zapraszamy!
Model Real Time Bidding (RTB) w szybkim tempie staje się standardem na rynku reklamowym i w 2014 roku kontynuuje swój stabilny wzrost. Wartość rynku RTB sukcesywnie rośnie – wydatki na reklamę w tym formacie wynoszą obecnie ponad 7,5 mld dolarów, a w 2016 roku mają sięgnąć nawet 14 mld dolarów.
Swoją popularność RTB zawdzięcza nie tylko możliwości zarządzania całością kampanii w jednym miejscu przy jednoczesnym dostępie do powierzchni reklamowej setek witryn, ale także opcji niezwykle precyzyjnego targetowania użytkowników.
W związku z powyższym, raport zwraca uwagę na najistotniejsze zmiany, jakie zaszły w świecie reklamy online w minionym roku, a także omawia trendy, które będą kształtowały rok 2015.
Jakie formaty reklamowe są najpopularniejsze? Jak mierzy się efektywność reklam w internecie? Jakim wskaźnikom ufają reklamodawcy? Jak będą rozwijały się formaty RTB?
Na te i na inne pytania znajdziecie Państwo odpowiedź w raporcie „Rynek reklamy online w Polsce. Dziś i jutro”. Raport można pobrać TUTAJ.