Przemek Dzierbicki Globalnym Dyrektorem Kategorii Cydrów w centrali Carlsberg

3 031

1 października br. Przemek Dzierbicki objął funkcję globalnego dyrektora kategorii cydrów w grupie Carlsberg. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za utrzymanie wzrostu flagowej marki cydru Somersby w obecnych 43 krajach oraz ekspansje marki na kolejne rynki. Dodatkowo do jego obowiązków będzie należało stworzenie nowej strategii rozwoju kategorii oraz portfela marek Carlsberga.

Dzierbicki do Calsberga dołączył w roku 2013, gdzie w Kopenhadze jako globalny dyrektor aktywacji rozwijał komunikację i programy aktywacyjne dla kluczowych międzynarodowych marek premium grupy Carlsberg: Somersby i Tuborg. Wcześniej w latach 2001-2011 pracował w Procter&Gamble, pełniąc między innymi funkcję globalnego menadżera marki Gillette Blades&Razors, a od roku 2011 w Heinekenie, gdzie odpowiedzialny był miedzy innymi za zbudowanie strategii portfelowej dla marek Grupy Żywiec oraz wprowadzenie na rynek Warki Radler.

Somersby, należące do grupy Carlsberg, jest najszybciej rosnącą na świecie międzynarodowa marką cydrów (+78 proc. w 2013 roku), dostępną dziś w 43 krajach.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej