Warning: session_start(): open(/home/klient.dhosting.pl/adpress/.tmp//sess_c8abb2f076b4585c78bab1ef95f969c8, O_RDWR) failed: Disk quota exceeded (122) in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/plugins/premium-seo-pack/aa-framework/framework.class.php on line 584

Warning: session_start(): Failed to read session data: files (path: /home/klient.dhosting.pl/adpress/.tmp/) in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/plugins/premium-seo-pack/aa-framework/framework.class.php on line 584
Studio Trzask z nową komunikacją wizualną | BRIEF

Studio Trzask z nową komunikacją wizualną

2 672

Studio animacji TRZASK po 9 latach istnienia zmienia swoją identyfikację wizualną. W ramach nowego kierunku komunikacji powstało między innymi hasło: „We are your guide in digital ads”, które ma być esencją nowej wizji twórców studia. Czy nowy wizerunek w tym przypadku przysłuży się skuteczniejszej komunikacji z klientem?

Studio Trzask to przede wszystkim brand zajmujący się tworzeniem reklam w skali globalnej.  Jego charakterystyczną cechą jest kompleksowość oferowanych usług, ponieważ produkuje kreacje reklamowe na wszystkie urządzenia i pod wszystkie specyfikacje. Swoją ofertę kieruje także do klientów zagranicznych, co bardzo dobrze widoczne jest na nowej odsłonie strony internetowej – przygotowanej w języku angielskim. Odświeżona komunikacja Studia Trzask ma charakteryzować się nowoczesnością i profesjonalizmem.

Ewolucja logo

W procesie projektowania nowego logo pojawiało się wiele pomysłów i wizji, ale wszyscy autorzy projektu byli zgodni co do jednego – nowe logo miało zawierać energetyczny ładunek. Jednocześnie musiało być proste i klarowne. Idealną inspiracją okazały się kształty i energia wizualna neonów, które po latach spędzonych w niełasce znów stają się modne. Połączenie wizualnej świeżości i modnej obecnie konwencji dało w finale nowy projekt logo, które w pełni wyraża energię twórców i pracowników studia.

Nasz bohater

Od początków istnienia studia towarzyszy mu sympatyczny brand hero o imieniu Trzask. Jest rozpoznawalny, naładowany pozytywnymi emocjami i doskonale sprawdza się w komunikacji studia w social mediach. Podczas rebrandingu zyskał wersję animowaną, co z pewnością przełoży się na większą atrakcyjność publikacji w kanałach społecznościowych.

Z drugiej strony

Strona internetowa studia została całkowicie przebudowana. Twórcy postawili na przejrzysty projekt typu onepage, na którym czytelnie rozmieszczono dotychczasowe realizacje, listę kompetencji oraz sylwetki członków zespołu. W efekcie powstała przestrzeń, która informuje, przekonuje i zachęca do kontaktu. Do tego ostatniego zachęcają też właściciele studia, którym zależy na opiniach i uwagach odnośnie swojego nowego wizerunku.

::

Fot. Facebook / Trzask Studio