Studio Trzask z nową komunikacją wizualną

Studio animacji TRZASK po 9 latach istnienia zmienia swoją identyfikację wizualną. W ramach nowego kierunku komunikacji powstało między innymi hasło: „We are your guide in digital ads”, które ma być esencją nowej wizji twórców studia. Czy nowy wizerunek w tym przypadku przysłuży się skuteczniejszej komunikacji z klientem?
Studio Trzask to przede wszystkim brand zajmujący się tworzeniem reklam w skali globalnej. Jego charakterystyczną cechą jest kompleksowość oferowanych usług, ponieważ produkuje kreacje reklamowe na wszystkie urządzenia i pod wszystkie specyfikacje. Swoją ofertę kieruje także do klientów zagranicznych, co bardzo dobrze widoczne jest na nowej odsłonie strony internetowej – przygotowanej w języku angielskim. Odświeżona komunikacja Studia Trzask ma charakteryzować się nowoczesnością i profesjonalizmem.
Ewolucja logo
W procesie projektowania nowego logo pojawiało się wiele pomysłów i wizji, ale wszyscy autorzy projektu byli zgodni co do jednego – nowe logo miało zawierać energetyczny ładunek. Jednocześnie musiało być proste i klarowne. Idealną inspiracją okazały się kształty i energia wizualna neonów, które po latach spędzonych w niełasce znów stają się modne. Połączenie wizualnej świeżości i modnej obecnie konwencji dało w finale nowy projekt logo, które w pełni wyraża energię twórców i pracowników studia.
Nasz bohater
Od początków istnienia studia towarzyszy mu sympatyczny brand hero o imieniu Trzask. Jest rozpoznawalny, naładowany pozytywnymi emocjami i doskonale sprawdza się w komunikacji studia w social mediach. Podczas rebrandingu zyskał wersję animowaną, co z pewnością przełoży się na większą atrakcyjność publikacji w kanałach społecznościowych.
Z drugiej strony
Strona internetowa studia została całkowicie przebudowana. Twórcy postawili na przejrzysty projekt typu onepage, na którym czytelnie rozmieszczono dotychczasowe realizacje, listę kompetencji oraz sylwetki członków zespołu. W efekcie powstała przestrzeń, która informuje, przekonuje i zachęca do kontaktu. Do tego ostatniego zachęcają też właściciele studia, którym zależy na opiniach i uwagach odnośnie swojego nowego wizerunku.
::
Fot. Facebook / Trzask Studio