...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

„Dzień z życia 2020” – wyjątkowy projekt powraca po 10 latach. Reżyserem Ridley Scott

Life in a day dzien z zycia

YouTube zachęca miliony ludzi na całym świecie, aby w sobotę, 25 lipca, sfilmowało swój dzień z życia i opowiedziało swoją historię. Nagrania będzie można przesyłać na stronie lifeinaday.youtube przez jeden tydzień – od 25 lipca do 2 sierpnia.

Obraz ma na celu pokazanie, jak wygląda typowy dzień w tych trudnych dla wszystkich czasach z wielu różnych perspektyw, zostanie stworzony w całości z nadesłanych materiałów i będzie montowany przez 5 miesięcy. Jego premiera odbędzie się na Festiwalu Filmowym Sundance oraz na platformie YouTube w 2021 r.

Na przesłanie nagrania jest tylko tydzień – od 25 lipca do 2 sierpnia, Można to zrobić na stronie lifeinaday.youtube.

Jest to już druga odsłona projektu “Dzień z życia”. W lipcu 2010 r. dziesiątki tysięcy osób zdecydowało się chwycić za kamery i pokazać swój dzień. Dzięki ponad 80 000 klipów przesłanych z 189 krajów, “Life in a Day” stało się największym projektem filmowym, jaki kiedykolwiek powstał. Z 4500 godzin materiału Kevin Macdonald i jego zespół stworzyli 90-minutowy film, który miał premierę na Festiwalu Filmowym Sundance w 2011 r. Obraz był również wyświetlany w kinach na całym świecie i uzyskał ponad 16 milionów wyświetleń na YouTube.

Więcej informacji TUTAJ.


Źródło: informacja prasowa YouTube

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF