...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Platige USA LLC z pierwszymi sukcesami na rynku amerykańskim

Rynek innowacyjnych usług wymaga doświadczonego zespołu, dlatego Platige Image, studio obchodzące w tym roku 25-lecie działalności informuje o kolejnych znanych specjalistach, którzy dołączyli do w amerykańskiego oddziału w Manhattan Beach, w stanie Kalifornia. Widoczne są też pierwsze efekty działalności Platige USA LLC. Studio może pochwalić się już sukcesami, w tym współpracą przy reklamach, wyreżyserowanych przez nagrodzonego Oscarem Janusza Kamińskiego.

Spółka Platige USA LLC pod kierownictwem prezesa oraz producenta wykonawczego Aureliena Simona i dyrektora kreatywnego Gawaina Liddiarda pozyskała już kilkanaście prestiżowych zleceń od firm działających na rynku amerykańskim. Jedną z ostatnich dużych produkcji, zrealizowanych przez Platige Image jest spot, stworzony dla marki Beautyrest, wyreżyserowany przez nagrodzonego Oscarem operatora Janusza Kamińskiego. Zlecenie było realizowane dla nowojorskiej agencji Badger.

Aurelien Simon spodziewa się, że w najbliższej przyszłości Platige USA LLC będzie otrzymywać zlecenia od klientów z różnych branż, działających na pograniczu rozrywki i reklamy. Będą to ciekawe i zróżnicowane kampanie – podkreśla Simon. W niedalekiej przyszłości nie wyklucza również udziału studia w projektach specjalnych.

Platige oferuje globalnie rozproszony zespół produkcyjny, łączący doświadczenie lokalnych przedstawicieli z najlepszymi osobami w branży. Zamiast utrzymywać osobne studia, skupione w poszczególnych lokalizacjach dostosowujemy nasze procesy do tego nowego zglobalizowanego ekosystemu.

Aurelien Simon

Zdaniem przedstawicieli studia spółka Platige USA LLC posiada kilka przewag, wyróżniających ją na tle konkurencji. Jedną z nich jest sposób realizacji projektów i przyporządkowywania zadań w trakcie realizowanych zleceń. W porównaniu z międzynarodowymi studiami VFX Platige Image jako grupa od samego początku przydziela dedykowane zespoły najlepszych specjalistów, działających globalnie. Nie ma więc mowy o przekazywaniu projektów do różnych biur w różnych częściach świata, dzięki temu postęp prac jest płynny i od samego początku nadzorowany przez osoby odpowiedzialne za spójną wizję artystyczną.

Zarówno Aurelien Simon jak i Gawain Liddiard to weterani branży, którzy pracowali m.in. w znanym i bardzo rozpoznawanym studiu kreatywnym The Mill, Simon pełnił funkcję Executive Producera. Wcześniej w Unit9 zajmował stanowisko Head of VR. Prowadzone przez niego projekty otrzymały dwie nagrody Webby. Następnie kontynuował swoją karierę jako freelancer. Natomiast Liddiard w The Mill pełnił funkcję dyrektora kreatywnego i supervisora VFX. Przed dołączeniem do Platige Liddiard był dyrektorem kreatywnym w Madison Square Garden Entertainment Corp., gdzie odpowiadał za MGS Sphere, nowy obiekt rozrywkowy, który powstał na obrzeżach Las Vegas.

Natomiast Jason Monroe, który jako ostatni z trójki specjalistów dołączył do zespołu, większość swojego doświadczenia zdobył pracując jako VFX Supervisor, a następnie zastępca szefa działu CG w The Mill w Los Angeles. To właśnie tam Jason pracował nad wieloma projektami, od filmów krótkometrażowych i cinematików do gier wideo, po nagradzane reklamy Super Bowl. Monroe pracuje w branży rozrywkowej od ponad 23 lat. W tym czasie tworzył treści do gier wideo, telewizji, filmów fabularnych oraz reklam.

Nowe osoby w Platige USA LLC znają dobrze lokalny rynek i mają na nim ugruntowaną pozycję. Silny zespół artystów w połączeniu z zapleczem technologicznym studia oznacza pełną gotowość do realizacji nawet najbardziej wymagających projektów. Platige intensywnie wdraża nowe rozwiązania, w tym m.in. silnik Unreal Engine, wykorzystywane do produkcji reklam, co otwiera nowe możliwości w produkcji wysokiej jakości kontentu.

Karol Żbikowski, CEO Platige Image

Pierwsze sukcesy Platige Image i jej spółki Platige USA LLC, działającej na rynku amerykańskim zbiegły się z 25. rocznicą istnienia studia. W Europie Grupa Kapitałowa Platige Image jest rozpoznawana i doceniana m.in. za pracę nad jednym z najpopularniejszych seriali Netflixa. Chodzi oczywiście o „Wiedźmina”, który stał się jedną z najczęściej oglądanych produkcji platformy streamingowej. W swoim dorobku studio ma również filmy nominowane do Oscara – „Katedrę” autorstwa Tomasza Bagińskiego, która w 2003 roku otrzymała nominację dla najlepszego krótkometrażowego filmu animowanego oraz koprodukowała „Sukienkę” Tadeusza Łysiaka, która w tym roku została nominowana w kategorii najlepszego krótkometrażowego filmu aktorskiego.

Platige Image może się również pochwalić sporym dorobkiem w innych kategoriach. W portfolio klientów reklamowych znajduje się wiele zleceń dla prestiżowych marek, takich jak Samsung, L’Oréal, Pepsi, Gillette, Burberry, Huawei oraz McDonald’s. Platige Image ma na swoim koncie również trailery i cinematiki do gier wideo, stworzone dla takich gigantów branży rozrywkowej jak Activision, wydawcy serii „Call of Duty” czy Capcom, wydawcy „Resident Evil:Village”.


źródło: Platige Image

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Pora na Pola wprowadza nowy, odświeżający produkt

Pora na Pola nawiązuje współpracę z KYOTO Coffee, by przynieść swoim klientom ciekawy produkt. Napój w formie zimnej kawy to świetny wybór na upalne dni.

Pora na Pola, laureat 50 Kreatywnych, a przede wszystkim internetowy sklep z naturalną żywnością pozyskuje nowego dostawcę. Jest nim KYOTO Coffee Roasters, a ich najnowszy produkt jest wynikiem współpracy firmy z browarem rzemieślniczym Birbant oraz studia brandingowego Flov.

Chłodna kawa jest dostępna w sprzedaży w trzech odsłonach:

  • Classic Cold Brew Coffee
  • Orange Cold Brew Coffee
  • Tonic Cold Brew Coffee

Produkt dostępny w cenie 12,51 zł za butelkę 330 ml prosto ze sklepu Pora na Pola. Napój sprawdzi się również jako składnik wszystkich miksów tworzonych na bazie kawy macerowanej na zimno łączonej z sokami, ziołami, mlekiem czy alkoholem.

Adam Daniluk

YOPE i Slowshop ogłaszają niezwykłą loterię! Do wygrania wyjazd o wartości 4000 zł

Lubisz YOPE i planujesz zakup swojego ulubionego kosmetyku? Weź udział w konkursie i wygraj niesamowite nagrody. Wyjazd ze SLOWHOP o wartości 4000 zł lub jeden z 240 zestawów: plażowy ręcznik i kosmetyki do pielęgnacji włosów YOPE BOUNCE, które oparte są o działanie adaptogenów roślinnych.

Zasady Loterii są proste. Wystarczy kupić dowolny produkt YOPE i zachować paragon lub dowód zakupu. Następnie zarejestrować go na www.loteriaYOPE.pl, podając podstawowe dane, numer dowodu zakupu (widoczny na paragonie), datę zakupu oraz NIP sklepu.

Do wygrania jest 6 voucherów do portalu Slowhop o wartości 4000 zł oraz 240 zestawów produktów YOPE do których dołączony będzie letni gadżet, ręcznik-pareo.

Zgłoszenia można wysyłać codziennie w terminie od 04.07.2022 r. do godziny 23:59:59 dnia 14.08.2022 r. Każdy paragon, na którym jest produkt YOPE, może wziąć udział w zabawie!

Co tydzień YOPE losuje zwycięzców! Wyniki loterii ogłaszane będą co tydzień, od 12.07 do 17.08.

Szczegółowy regulamin dostępny jest w specjalnej zakładce na stronie www.loteriaYOPE.pl.


źródlo: YOPE

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Finał pierwszej edycji konkursu Photon Education

W ramach Photon Cup, białostockie szkoły podstawowe przystąpiły do trwającej kilka miesięcy rywalizacji. Celem każdego zespołu z 5 szkół było opracowanie przedstawienia, w których głównymi aktorami są zaprogramowane roboty.

Spektakle miały przedstawiać istotne problemy społeczne. Uczniowie mieli okazję nauczyć się jak programować i implementować programy dla robotów, a także posiąść umiejętności edytorskie, graficzne, a także te jak stworzyć fajny scenariusz, scenografię i kostiumy.

Był to pilotażowy projekt, który pozwolił nam oraz uczestnikom zdobyć wiedzę jak takie programy powinny wyglądać w przyszłości. Zdecydowanie planujemy zorganizować kolejne edycje, na znacznie większą skalę!

Photon Education w mediach społecznościowych

Konkurs wygrała Szkoła Podstawowa nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Białymstoku. Nagrody specjalne otrzymały również pozostali uczestnicy: Szkoła Podstawowa nr 6, Szkoła Podstawowa nr 9, Szkoła Podstawowa nr 20 im. Władysława Sikorskiego oraz Szkoła Podstawowa nr 28. Serdecznie gratulujemy!

Adam Daniluk

Cloud Technologies dalej dynamicznie się rozwija. Sprzedaż danych w kwietniu wzrosła o 37% r/r

Cloud Technologies, spółka koncentrująca się na sprzedaży danych cyfrowych, kontynuuje dynamiczny rozwój. Sprzedaż danych do kluczowych klientów wzrosła w kwietniu o 37%, podała notowana na NewConnect spółka.

Konsekwentnie wzmacniamy nasze kompetencje technologiczne i sprzedaż, co widać w wynikach. Drugi kwartał 2022 roku rozpoczął się dla nas bardzo dobrze – sprzedaż danych do kluczowych klientów, w naszym strategicznym segmencie obejmującym sprzedaż danych i technologii do ich przetwarzania, wzrosła w kwietniu o 37% r/r. Warto zauważyć, że to wynik odnoszący się do relatywnie wysokiej bazy.

Piotr Prajsnar, prezes zarządu Cloud Technologies

W maju spółka opublikowała wyniki finansowe za I kw. 2022 roku, który był dla Cloud Technologies jednym z najlepszych kwartałów na przestrzeni czterech ostatnich lat. Zysk netto wygenerowany w tym okresie wzrósł w stosunku do IV kw. 2021 roku o 83% i wyniósł 2,2 mln zł. Natomiast EBITDA sięgnęła 4,5 mln zł, co oznacza wzrost o 51% r.d.r. Na rekordowe wyniki finansowe osiągnięte w I kw. 2022 roku miał wpływ coraz większy udział w przychodach strategicznego dla Cloud Technologies segmentu, czyli sprzedaży danych, który wynosi obecnie 75%. Ponad 80% przychodów w tym segmencie pochodzi ze Stanów Zjednoczonych i jest rozliczona w dolarach, podczas gdy większość kosztów jest ponoszona w złotówkach, co dodatkowo sprzyja wzrostowi zysków i rentowności spółki.

W pierwszym kwartale osiągnęliśmy rekordowe wyniki finansowe, pomimo, że jest to zwykle najsłabszy okres w ciągu roku z uwagi na sezonowość branży. To efekt przyjętej przez nas strategii rozwoju, która zakłada koncentrację na segmencie sprzedaży danych, charakteryzującym się wysoką, sięgającą ponad 60% marżowością.

Piotr Prajsnar, prezes zarządu Cloud Technologies

Spółka jest obecnie w trakcie realizacji ambitnej strategii na lata 2021 – 2023. Jednym z jej kluczowych elementów obok rozwoju w segmencie sprzedaży danych jest skup akcji w ramach programu motywacyjnego. W pierwszych dwóch transzach Cloud Technologies skupiło od inwestorów 37,7 tys. akcji własnych o łącznej wartości 1,2 mln zł. Beneficjentami programu motywacyjnego zostaną członkowie wyższej kadry kierowniczej i organów zarządczych spółki. Uczestnicy programu zostaną upoważnieni do objęcia do 250 000 akcji w 2024 roku przy spełnieniu KPI w postaci skumulowanego EBITDA w wysokości 55 mln zł.

Cloud Technologies prowadzi działalność na dynamicznie rozwijającym się globalnym rynku danych, którego wartość w 2021 roku wyniosła 52 mld USD według raportu OnAudience. Skumulowany roczny wskaźnik (CAGR) na globalnym rynku danych za lata 2017- 2021 wynosi 29%, z czego dominującą pozycję zajmują Stany Zjednoczone, będące kluczowym rynkiem Cloud Technologies. Wraz z globalnym rynkiem danych rosną wydatki na reklamę online. Według agencji Zenith wskaźnik CAGR globalnych wydatków na reklamę online w latach 2017- 2021 wyniósł 15%.


źródło: Cloud Technologies

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Michał Kliszczak o tym, jak odnieść sukces w biznesie. „Trudno byłoby realizować w pojedynkę moje marzenie o prowadzeniu agencji SEO…”

Jakie wyzwania stoją przed biznesem agencji SEO Michała Kliszczaka, oraz kilka inspirujących słów od właściciela EACTIVE #wiemyjak. Oto ostatnia część inspirującej rozmowy z członkiem kapituły 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Z jakimi wyzwaniami będzie musiała się zmierzyć Twoja firma w 2022 roku?

Po pierwsze i najważniejsze — wdrażamy nową strategię firmową i jest to nowe wyzwanie dla nas nie tylko w 2022 roku, ale do końca 2024. Przygotowaliśmy strategię, która wymaga od nas dużo zmian wewnątrz naszej firmy. A zazwyczaj każda, nawet najmniejsza zmiana jest wyzwaniem. W naszym przypadku, nowa strategia ma skupić się jeszcze bardziej na skalowaniu biznesów naszych klientów. Przygotowaliśmy pod ten cel nowe działania, które bardzo szczegółowo rozpisaliśmy zarówno na poziomie ogólno firmowym, ale też w kontekście działów. W powodzenie tej strategii zaangażowany jest nie tylko zarząd, ale przede wszystkim wszyscy managerowie, a także specjaliści niezależnie od stanowiska.

 

zarząd EACTIVE #wiemyjak

 

Dodatkowo chciałbym wspomnieć o stałym wyzwaniu, które towarzyszy nam w branży SEO i Performance Marketingu. A jest to nadążanie nad zmianami wprowadzanymi chociażby przez Google i dostosowanie się do nich. SEO jest trudną usługą, w której nie można obiecać konkretnego efektu po określonym czasie. Pracujemy w środowisku niepewnym, pełnym niewiadomych. Musimy stale testować nowe rozwiązania, by szukać tych skutecznych, które pomogą skalować biznesy naszych klientów. Niemożliwe jest bazowanie na metodach SEO, które działały 10 czy 20 lat temu. Dlatego, aby nasi klienci mieli efekty, musimy stawiać na swój stały rozwój – możemy zwalniać jego tempo, ale nie możemy nigdy zahamować.

Czym inspirować się do sukcesu w biznesie?

Moim zdaniem każdego inspirować może coś innego, bo metod, narzędzi jest naprawdę wiele. Najlepiej znaleźć swój sposób, a czy to będą książki, konferencje, warsztaty, podcasty, spotkania indywidualne czy jeszcze coś innego to naprawdę nie jest takie ważne.
W moim przypadku było tak, że ja od młodych lat czułem, że chcę prowadzić własną firmę. Ogromną satysfakcję daje mi budowanie struktur, szukanie sposobów na rozwój konkretnych obszarów w firmie. Moją inspiracją są ludzie. Spotkania indywidualne czy w większym gronie — to mnie napędza i daje radość. Networking to obszar, którym się pasjonuję od kilku lat. Oprócz tego moją inspiracją są książki — lubię czytać, być na bieżąco, znajdować nowości, ale też wracać do klasyków raz na jakiś czas.

Czy marzenia daje się realizować w pojedynkę? Jak budujesz swój zespół, który wspiera Cię w swoim pomyśle? Jak znajdujesz ludzi, z którymi chcesz pracować?Czy Twoja firma może podzielić się ciekawymi case’ami hr/eb?

Zaczynając od pierwszego pytania, to mi osobiście trudno byłoby realizować w pojedynkę moje marzenie o prowadzeniu agencji SEO i Performance marketingu.  Wsparcie i pomoc, jaką otrzymałem od mojej żony Pauli, rodzinny, przyjaciół, partnerów biznesowych znacząco wpływają na to, że mogę moje marzenie o własnym biznesie wciąż spełniać. Owszem, dużo zależy ode mnie i to ja jestem odpowiedzialny za to, aby ciągnąć moją firmę we właściwym kierunku, w kierunku rozwoju. Jednak sam nie byłbym w stanie realizować tylu projektów, podejmować się tylu nowych wyzwań. W końcu zatrudniam prawie 80 specjalistów. To dzięki mojemu zespołowi jesteśmy na ścieżce wysokiego rozwoju.

Jeśli chodzi o ludzi pracujących w EACTIVE to zawsze powtarzałem, że w dużej mierze mam szczęście w rekrutacjach. Niedawno powiększyliśmy zespół i widzę, że szczęście mnie nie opuszcza. Zatrudniamy osoby, które lubią odkrywać nowe obszary, są zaradni, odważni, komunikatywni, chcą się rozwijać, lubią działać zespołowa, dbają o drużynę, są szybcy i zwinni. Otaczając się takimi ludźmi, budujemy wspólnie świetnie dobrany i skuteczny zespół. Potrafimy wykorzystać wspólny potencjał i realizować wyznaczone cele.

Integracja zespołu EACTIVE

 

Jeśli chodzi o ciekawy case to przykładowo w maju 2020 roku, gdy już pracowaliśmy zdanie, zapytaliśmy naszych pracowników, jak sobie radzą po przejściu na pracę zdalną. 97% z nich uznało, że organizacja ich działu na tamten moment jest tak dobra jak była podczas pracy stacjonarnej, a nawet lepsza.
Aktualnie po 2 latach od tamtej ankiety, praca zdalna jest wskazywana jako 5-ta najważniejsza zaleta w EACTIVE. 75% pracowników uważa, że bardzo dobrze działa u nas praca zdalna, a 21% ocenia organizację aktualnego trybu pracy jako dobrą.

Przejście na pracę zdalną to swojego rodzaju był dla nas test, który zdaliśmy bardzo dobrze. Niewątpliwie wpłynęło na to poukładanie wielu procesów przed pandemią, a także to, że cały czas je poprawiamy i ulepszamy.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Michał Kliszczak o 50 Kreatywnych. Dlaczego warto wziąć udział?

Druga część rozmowy z Michałem Kliszczakiem, CEO EACTIVE #wiemyjak. Tym razem przedsiębiorca przybliży nam swoją opinię nt. projektu "50 Kreatywnych".

Dlaczego Twoim zdaniem inicjatywy takie jak ranking 50 Kreatywnych są potrzebne rynkowi? Czym ranking 50 Kreatywnych jest dla rynku? 

W 2022 roku drugi raz wspieram ranking 50 Kreatywnych jako członek kapituły. Doceniam tę inicjatywę, ponieważ pomaga młodym, innowacyjnym biznesom się rozwijać. Nowych projektów, które próbują rozwinąć swoje skrzydła, jest w Polsce naprawdę wiele. Firmy, które zgłaszają się do rankingu, są na różnym poziomie rozwoju. Jednak łączy ich to, że cały czas chcą rosnąć. Warto zwrócić na nie uwagę, docenić i pogratulować, a także zaoferować pomoc i wsparcie. Moim zdaniem ranking jest właśnie taką inicjatywą, która te wszystkie rzeczy robi.

Jakimi kryteriami kierujesz się podczas głosowania Kapituły? 

Wszystko zostawiam swojej intuicji, która pochodzi z mojego 22-letniego doświadczenia prowadzenia firmy. Widać, że ważna jest dla mnie przełomowa i globalna technologia. Zwracam uwagę na pomysły, które mają szansę na komercjalizację. Tych kryteriów jest oczywiście znacznie więcej, jednak w szczególności zwracam uwagę na te wymienione. 

Jaką dałbyś radę firmom, które chciałyby znaleźć się w gronie Laureatów 50 Kreatywnych? 

Przede wszystkim trzeba się zgłosić  … i jak najlepiej opisać swój projekt pod kątem kreatywności, pomysłowości, przełomowości i niestandardowego podjeścia.

Nie warto też zwlekać na ostatnią chwilę ze zgłoszeniem. Czasami dokładne wypełnienie zgłoszenia, z którego będzie się zadowolonym trwa dłużej niż przypuszczamy. Jeśli firma uwzględni w planie na dany rok, że chce się zgłosić do 50 Kreatywnych to koniecznie niech weźmie pod uwagę te cechy projektu, które wymieniłem wcześniej.  

Zachęcam do wysyłania swoich zgłoszeń, bo każde ma szansę na znalezienie się w finałowej 50tce. 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Ludzie 50-tki: Agencja SEO i Performance marketingu od środka. Michał Kliszczak, EACTIVE #wiemyjak

Od 2000 roku prowadzi Agencję SEO i Performance Marketingu, EACTIVE #wiemyjak. Rozwinął firmę od 0 do 80 pracowników, od 0 do 10 mln przychodu rocznie. W EACTIVE #wiemyjak realizuje wysoce skuteczne projekty SEO/SEM skoncentrowane na skalowaniu sprzedaży klientów. Od 2017 roku inwestuje w start-upy. Pasjonuje się networkingiem i bardzo aktywnie działa w tej materii. Oto pierwsza część inspirującej rozmowy z Michałem Kliszczakiem, CEO w EACTIVE #wiemyjak

Czym zajmuje się Twoja firma? Na jakie zapotrzebowania rynku odpowiada? Do kogo kieruje swoją ofertę?

Prowadzę agencję SEO i Performance marketingu – EACTIVE #wiemyjak. Realizujemy kompleksowe działania z obszaru SEO, SXO, performance marketingu, analityki internetowej, user experience, web developmentu i content marketingu. Na rynku istniejemy od 2000 roku, kiedy wówczas zaczynaliśmy od tworzenia stron internetowych.

Zakładając firmę wiedziałem, że chcę skupić się na działalności opartej o świat online. Na projektowaniu i implementacji stron internetowych skupiliśmy się przez pierwszych 5 lat działalności firmy. Realizowaliśmy także SEO dla tych klientów, którym wykonywaliśmy strony. Aż w końcu w 2005 roku postanowiłem, że czas na zmiany. Szczerze też dodam, że w 2004 mieliśmy trudną sytuację w firmie, dlatego te zmiany były konieczne. Zdecydowaliśmy się zrezygnować z usługi tworzenia stron internetowych i skoncentrowaliśmy się na pozycjonowaniu stron w Google. Do dziś jestem z tej decyzji bardzo zadowolony.

Aktualnie skupiamy się na skalowaniu biznesów klientów, własnie dzięki metodom marketingu internetowego. Nad sukcesem naszych klientów pracuje prawie 80 osobowy zespół. Sam dział Operations na czele z Katarzyną Zielińską, podzielony jest na kilka kluczowych zespołów: Project Management, Web development, Performance marketing, UX & Web Analytics i SEO. Dział SEO to 3 bardzo ważne zespoły: Technical SEO, SEO Off-site i Content marketing. Dzięki takiemu podziałowi możemy odpowiedzieć na potrzeby klientów z dużą starannością w każdym z tych obszarów. Dział SEO ściśle współpracuje z działem UX & Web Analytics, dzięki czemu realizujemy usługę SXO. Dodatkowo jako nieliczni w branży mamy dział web developmentu, który jest do dyspozycji dla naszych klientów. Wprowadzamy zmiany praktycznie we wszystkich technologiach, dzięki temu jeszcze lepiej dbamy o strony naszych klientów.

Chcemy pomagać skalować biznesy e-commercom, firmom produkcyjnym i usługowym, które sprzedają online lub też dopiero chcą sprzedawać przez internet. We współpracy z klientem zależy nam przede wszystkim na partnerskim podejściu, które pielęgnujemy na każdym etapie sprzedażowym i posprzedażowym. Mamy klientów z różnych branż, różnej wielkości, ale jest coś co ich łączy – nastawienie na rozwój swoich biznesów. Dzięki takiemu nastawieniu, jesteśmy w stanie realizować usługi na wysokim poziomie.

Z jakiego produktu Twoja firma jest najbardziej dumna?

Najbardziej w EACTIVE skupiamy się SEO, które wykonujemy praktycznie od początku istnienia firmy, czyli od 2000 roku. Strategię pozycjonowania dla naszych klientów realizuje dział SEO, który nadzorowany jest przez naszego Head of SEO, Sebastiana Heymanna. Dział jak wspominałem przy okazji wcześniejszego pytania jest podzielony aż na 3 zespoły, które ściśle specjalizują się w swoim obszarze i kierowane są przez doświadczonych managerów. Jest to zespół Technical SEO, SEO-off site i content marketingu. U nas nie ma specjalisty SEO, który pracuje nad wszystkimi tymi obszarami jednocześnie. Dopieszczamy każdy z 3 głównym filarów pozycjonowania. Oprócz tego klientowi, który wykupi u nas usługę SEO przydzielony jest indywidualny opiekun, z którym w każdym momencie może się skontaktować. Stawiamy na kompleksową usługę SEO i uważamy, że nie da się jej wybitnie zrealizować bez zaangażowania web developerów.

Dodam jeszcze, że bardzo głośno w naszej branży jest aktualnie o SXO, czyli połączeniu SEO i UX. My SXO realizujemy od 2014 roku, choć jeszcze wtedy, tak to działanie się nie nazywało. Mamy więc wieloletnie doświadczenie, które pozwala nam wykonywać zaawansowane zadania SXO.
SEO to zdecydowanie usługa, którą realizujemy najdłużej, mamy świetnych specjalistów i podejmujemy się wysoce zaawansowanych projektów. W 2014 po algorytmie Pingwin, wiele agencji trzymało się tak zwanego pozycjonowania na efekt. Nam zmiana modelu współpracy z klientem zajęła 3 miesiące, bo wiedzieliśmy, że to Google dyktuje warunki, a my musimy zrobić wszystko by się do nich dopasować i jednocześnie realizować wysoko jakościową usługę. Wciąż nam się to udaje, ponieważ nie stawiamy na liczbę projektów, a ich jakość. Obecnie obsługujemy na SEO jedynie 120 klientów, dzięki czemu specjalista ma czas by dokładnie przyjrzeć się sytuacji danego serwisu.

Jak widać ogromnie dumny jestem z tego na jakim poziomie jest nasza usługa SEO i SXO. Ale nie mogę nie wspomnieć o performance marketingu, który rozwijamy od 2009 roku. Zwiększamy sprzedaż, dzięki Google Ads, reklamom na Facebooku, Linkedin Ads, Allegro Ads i kampaniom na Ceneo. O rozwój działu Performance Marketingu dba Sławomir Węgliński, który w tym 2022 roku objął również zarządzanie całym zespołem analityki internetowej. Jakość prowadzonych działań w tym zakresie potwierdzona jest między innymi przez status Partnera Google Premium 2022, Meta Business Partnera i Partnera Allegro Ads. Oprócz tego otrzymujemy nagrody, nominacje w polskich i zagranicznych konkursach, a także występujemy na licznych konferencjach.
To po czym nas zapamiętacie, to, że w EACTIVE #wiemyjak 🙂

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

cux.io – polski startup z międzynarodowymi sukcesami

CUX to polskie narzędzie do automatyzacji analityki i UX, które pomaga branży e-commerce eliminować problemy blokujące sprzedaż. W ostatnim czasie startup zwrócił na siebie uwagę międzynarodowej publiczności, przechodząc do finałów kilku prestiżowych konkursów. A to dopiero początek – mówi Paulina Walkowiak, CEO cux.io i jedna z laureatek 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

 

CUX rozwija się na rynku analityki jakościowej od 2019. Choć aplikacja działa obecnie z klientami ze 102 krajów, dopiero ostatnie miesiące stawiają narzędzie w świetle międzynarodowych reflektorów. Startup dostał się do TOP10 finalistów jednego z największych europejskich wydarzeń branży technologicznej – Podim 2022. O miejsce na scenie w Słowenii walczyło aż 160 startupów technologicznych z całej Europy Środkowo-Wschodniej.

Bycie jednym z 10 najlepszych startupów CEE na takim evencie jak Podim dodaje biznesowych skrzydeł. I choć jesteśmy przekonani o wartości naszego narzędzia, to każde kolejne wyróżnienie jest dla nas niesamowitym doświadczeniem.

 Paulina Walkowiak

A międzynarodowych sukcesów jest coraz więcej. W czerwcu CUX zawalczy o kolejne podium, tym razem w ramach I-COM Global Forum for Smart Data Marketing na Costa Brava. Jako jedyny polski startup zmierzy się z 4 finalistów z Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Hiszpanii.

Ponadto CUX został wybrany do grona najlepszych 10 startupów w kategorii „Connectivity & Data” na madryckim South Summit. W ramach 10. edycji wydarzenia 100 startupów zmierzy się w 10 konkursowych kategoriach (Connectivity & Data, Comms & Channels, Consumer Trends, Digital Business, Education, Energy Transition & Sutainability, Fintech & Insurtech, Health & Wellbeing, Industry 5.0 oraz Mobility & Smart Cities) . Wśród zwycięzców poprzednich edycji South Summit znalazły się takie firmy jak Aircall, Typeform czy Glovo.

Udział w branżowych konkursach to dla nas nie tylko ogromne wyróżnienie, ale również sposób na walidację w oczach klientów. Fakt bycia docenionym przez międzynarodowe jury, przekłada się na wzrost zaufania użytkowników naszego narzędzia.

Kamila Kotowska, Head of Marketing w cux.io

W zeszłym roku, w ramach 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie, CUX otrzymał również nagrodę specjalną od TVN Media – udział w programie „Test & Learn” dającym możliwość przetestowanie projektu w realnym środowisku biznesowym TVN Grupa Discovery. Startup został również zwycięzcą Start-up Challenge 2021 w kategorii „Business Processes”, a także znalazł się wśród TechCrunch Berlin Top Picks w kategorii „CRM / Enterprise”.


źródło: cux.io

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Teoria w praktyce – rozmowa z Marcinem Bruszewskim, Zwolneni z Teorii

Zwolnieni w Teorii to projekt, który kształci młode pokolenie biznesmenów. Podczas Impact'22 mieliśmy okazje porozmawiać z twórcą całego przedsięwzięcia, Marcinem Bruszewskim.

 

Przemówienie Yuvala Harariego na początku Impactu skłoniło wszystkich słuchających do wewnętrznych refleksji na temat obecnego kryzysu. W tym również i naszego rozmówcę:

Harari mówił dzisiaj o możliwości wyboru. Czy będziemy wydawać pieniądze na edukacje, szpitale, rozwój czy na… czołgi. To jest wybór przed którym stoi cała Europa, a Yuval pozostawił go nam do przemyślenia. Wśród pozytywnych wyborów jest edukacja. Stanowi ona największy procent PKB. 14% wydatków państw zachodnich to edukacja i właśnie to jest to na co powinniśmy wydawać pieniądze.

Flagowym projektem Marcina jest Zwolnieni z Teorii. Przedsięwzięcie pozwoli młodzieży szybciej zrozumieć świat biznesu, poprzez działanie w praktyce.

W erze XXI wieku aktywności powtarzalne są w różny sposób automatyzowane i usuwane z pracy każdego z nas. I to powoduje że szkoła taka jaka była, która uczy chemii, fizyki itp. staje się przestarzała. Za to wchodzą takie aktywności jak inicjowanie własnych przedsięwzięć, kreatywność, przywództwo i praca zespołowa. Edukacja może na to odpowiedzieć i kształtować od małego kompetencje potrzebne w przyszłości. Zwolneni w Teorii dostarcza taką usługę. Młodzież organizuje własny projekt społeczny. Tworząc to uczą się kompetencji sami. Muszą sami stworzyć własną kampanie, zebrać partnerów, pokazać się w mediach. Chcielibyśmy dużo wyprzeć z tego co jest. Zwolneni z teorii mają być przeciwwagą do koncentracji do teorii. Ma uświadomić, że czegoś może nam brakować. I tym czego nam brakuje jest praktyka.

Marcin Bruszewski, Zwolnieni z Teorii

Więcej o samym projekcie Marcin opowiedział w materiale wideo:

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF