...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Tomasz Mika nowym CFO w 7R

Tomasz_Mika

Tomasz Mika został powołany przez Zarząd 7R na stanowisko Chief Financial Officer (CFO) w randze członka zarządu. Od 1 sierpnia 2021 roku kieruje pionem finansowym spółki, odpowiadając za obszar finansów, księgowości oraz kontrolingu. Będzie wspierał także budowanie biznesu 7R w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.

Tomasz Mika posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania i optymalizacji kluczowych procesów finansowych oraz działań operacyjnych, które zdobywał w Polsce, Niemczech oraz Rosji. Pracował dla takich marek jak: Cersanit, Hollywood, IKEA, Pfleiderer, PwC czy KPMG, gdzie rozwijał praktykę między innymi w zakresie prognozowania finansowego, tworzenia budżetów, sporządzania analiz finansowych, przepływów pieniężnych i zarządzania ryzykiem.

Tomasz LubowieckiZ roku na rok 7R notuje regularne wzrosty wynajętej powierzchni o średnio 35%. Silna pozycja Spółki w Polsce skłania nas do szukania szerszych perspektyw i możliwości ekspansji na rynkach zagranicznych. Jestem przekonany, że doświadczenie Tomasza Mika w realizacji projektów z obszaru finansowo-kadrowego dla międzynarodowych marek pomoże nam jeszcze skuteczniej zarządzać dynamiką biznesu 7R i wdrażać plany rozwojowe.

Tomasz Lubowiecki, prezes 7R

Tomasz Mika zastąpił na stanowisku Monikę Mazur, która do tej pory pełniła tę funkcję w randze członka zarządu. Dotychczasowa CFO pozostanie współwłaścicielem firmy.

Priorytetem nowego CFO będzie wsparcie 7R w realizacji strategii biznesowej, kształtowanie polityki finansowej spółki, a także optymalizacja procesów w związku z umacnianiem obecności 7R na rynku krajowym i zagranicznym. Tomasz Mika pokieruje zespołem odpowiedzialnym za zarządzanie, organizację i koordynację działań finansowych.

7R to jeden z liderów w sektorze magazynowym w Polsce. Ufam, że moje doświadczenie i wiedza, w połączeniu ze zrozumieniem działania mechanizmów rynkowych, pomogą nam rozwijać najwyższej jakości standardy w zakresie strategicznych operacji finansowo-księgowych i współpracy z partnerami finansowymi.

Tomasz Mika, CFO 7R


Źródło: 7R

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Katarzyna Dorocińska na czele marketingu i komunikacji w 7R

Katarzyna Dorocińska

Zarząd firmy 7R powołał Katarzynę Dorocińską na stanowisko Head of Marketing and Communications. W ramach nowo utworzonej roli, Katarzyna pokieruje działem zaangażowanym w umacnianie wizerunku dewelopera na rynku nieruchomości przemysłowo-magazynowych w Polsce. Do głównych wyzwań Katarzyny należy wypracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingu i komunikacji dla marki 7R.

Katarzyna Dorocińska jest profesjonalistką z 25-letnim doświadczeniem w obszarze projektowania graficznego, PR i marketingu, które zdobywała w Polsce, Anglii i Rosji. Przed dołączeniem do 7R przez siedem lat pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji i marketingu w Colliers International w Warszawie, gdzie m.in. powołała i rozwinęła dział property marketingu. Kierowała zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie strategii oraz kampanii marketingowych i komunikacyjnych Colliers, a także działania wspierające sprzedaż i budowanie marki osobistej ekspertów firmy. W 7R stanęła na czele działu marketingu i komunikacji, gdzie odpowiada za kreowanie i umacnianie wizerunku marki dewelopera oraz jego obiektów.

W ostatnich latach w 7R notujemy średni wzrost wynajmowanej powierzchni na poziomie ok. 35%, a wolumen powierzchni w budowie urósł na koniec 2020 r. o 30% rok do roku. Dynamiczny rozwój sektora logistycznego oraz silny popyt na magazyny ze strony najemców i inwestorów to dziś dla nas główne wyzwanie. Aby jak najlepiej pokazać przewagi konkurencyjne oferty 7R, takie jak proekologiczne i zaawansowane technologicznie rozwiązania oraz wysoka jakość produktu, przygotowujemy nową strategię naszej marki. Procesowi przewodzi Katarzyna, która dołącza do zespołu w ważnym momencie silnego rozwoju 7R. Bardzo się cieszę, że witamy tak wielki talent na naszym pokładzie. Jestem przekonany, że jej profesjonalizm, znajomość i wyczucie branży nieruchomości, w połączeniu ze zmysłem estetycznym, to gwarancja dalszych sukcesów marki 7R.

Tomasz Lubowiecki, prezes 7R

Z branżą nieruchomości Katarzyna związana jest od 2005 r. W pracy łączy szeroką wiedzę na temat sektora oraz umiejętności kreatywne, które doskonaliła m.in. jako Senior Designer w Colliers CRE w Londynie. Wcześniej związana była z branżą reklamową, w której zdobywała doświadczenie jako dyrektor kreatywny w moskiewskiej grupie Ascott, czy Senior Art Director w agencji LOWE GK. W swoich projektach kładzie silny nacisk na niestandardowe pomysły marketingowe, podążające za cyfrowymi trendami. Dąży do tworzenia zintegrowanych strategii marketingu i PR, skupiając się na wysokiej jakości treściach i digital marketingu.

Dołączenie do 7R to ważny moment w mojej karierze, który traktuję jako bardzo ciekawą szansę na realizację kolejnych inspirujących projektów. Od lat obserwuję rozwój tego dewelopera na polskim rynku magazynowym i podziwiam drogę, którą firma przeszła, aby znaleźć się w top 3 graczy swojego sektora. Wykorzystam moją wiedzę i najlepsze doświadczenia, aby stworzyć unikalną w branży magazynowej strategię marketingową, opartą o wysokiej klasy działania komunikacyjne oraz brandingowe, z mocnym wykorzystaniem kanałów digital.

Katarzyna Dorocińska, Head of Marketing and Communications w 7R.

Katarzyna ukończyła warszawską Akademię Sztuk Pięknych, a w ubiegłym roku obroniła na tej samej uczelni doktorat w zakresie sztuk plastycznych, w dyscyplinie – sztuki piękne. Jest laureatką III edycji konkursu Top Woman in Real Estate w kategorii PR & Marketing.


Źródło: 7R

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF