...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Absolut pełen miłości!

Kampania Love Over Hate po raz kolejny zaskakuje. Głośny manifest Kasi Warnke, zaangażowanie poruszonych internautów, niezwykły mural Pawła Swanskiego i… unikatowa butelka z pozytywnym przekazem do mieszkańców całego świata. Miłość, Love, Älskar, Liebe, Amore, Amar i wiele innych tłumaczeń tego pięknego słowa, zaklęte w wyjątkowej butelce Absolut.

Coraz częściej dotyka nas zjawisko hejtu – już co czwarty Polak doświadcza go przynajmniej raz w tygodniu. Nienawiść rodzi się z braku otwartości, samoakceptacji i tolerancji. W postaci obraźliwych haseł wypisywanych na murach i ścianach zalewa nasze ulice i miasta, ale co najgorsze potrafi zaśmiecić nasze serca. Na szczęście chociaż walka z hejtem bywa trudna jest możliwa. Gdzie szukać antidotum? W najpiękniejszym i najsilniejszym uczuciu, jakim jest miłość. To ona inspiruje nas do zmieniania życia na lepsze, do odważnych czynów i niespotykanej kreatywności. Ta myśl przyświeca marce Absolut, która od kilku miesięcy wspiera kampanię społeczną Love Over Hate. Nadszedł jej wielki finał.

Wybrane miejsca z Polski zostały oczyszczone z negatywnych haseł, a usunięta z nich farba posłużyła Pawłowi Swanskiemu do stworzenia niezwykłego murala w centrum Warszawy. Teraz kolej na „kropkę nad i”! Na zwieńczenie kampanii Love Over Hate, marka Absolut przygotowała wyjątkową edycję butelki, symbolizującej miłość, kreatywność i odwagę w stawianiu czoła hejtowi. Widniejące na niej słowo „MIŁOŚĆ” w kilkudziesięciu językach świata, pokazuje, że to uczucie nie zna granic i jest silniejsze niż jakiekolwiek podziały.

Jednym z fundamentalnych przeświadczeń marki Absolut jest wiara w bardziej otwarty świat, w którym każdy, bez wyjątku, jest traktowany w taki sam sposób. Jak do tego dążymy? Podejmując walkę z hejtem i przekształcając go w coś pozytywnego. Stąd pomysł ponownego wykorzystania farby zebranej z usuniętych haseł nienawiści. Nowa limitowana butelka jest symbolem tego procesu. Transformacja tuszu użytego do produkcji nadruku na limitowanej butelce, reprezentuje akcję przekształcania nienawiści w miłość – wyjaśnia Arkadiusz Dobosz, Brand Manager marki Absolut w Wyborowej Pernod Ricard.

Napisy na butelce, do których stworzenia posłużyła zebrana wcześniej farba istnieją w dwóch wersjach kolorystycznych – różowej i zielonej. Sam design butelki jest spójny z globalną wizją marki i kampanią Love Over Hate. Symbolizuje odwagę i kreatywność, niezbędne do wywołania pozytywnej zmiany.

Tak jak w przypadku wszystkich wódek Absolut, najnowsza edycja limitowanej butelki została wyprodukowana w okolicach miasteczka Åhus – w Szwecji. Zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Szkło wykorzystane w produkcji, aż w 70% jest szkłem pozyskanym z recyklingu (z poprzednich edycji butelek limitowanych). Materiał pochodzi z lokalnej huty znajdującej się w pobliżu miasteczka Limmared. Co ciekawe, wódka Absolut produkowana jest z najwyższej jakości ziarna, wedle unikalnej filozofii produkcji „One Source”. Warto podkreślić, że sama receptura pozostała bez zmian – od wersji standardowej, wersję specjalną różni się jedynie opakowanie.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Zielona nowość od marki Absolut

absolut

Absolut Extrakt, rynkowa nowość, skierowany jest do osób ceniących sobie nietuzinkowe doznania smakowe. Ta propozycja to pomost między zachowaniem tradycyjnych wartości marki, a wyznaczanych przez nią nowoczesnych trendów. Widać to już na pierwszy rzut oka dzięki ciekawemu designowi zielonej nowości. Premierze towarzyszą niestandardowe, zapachowe zawieszki nasączone wyciągiem z płynu znajdującego się w środku. Można je znaleźć na każdej butelce. Dzięki temu jeszcze przed jej otwarciem możemy poczuć jego bogate nuty zapachowe.

Absolut Extrakt jest świeży, pikantny, z wyrazistym akcentem zielonego kardamonu – jednej z najdroższych i najszlachetniejszych przypraw na świecie, która dopełnia jego głęboki smak. Uwagę zwraca etykieta Absolut Extrakt, inspirowana aptekarskim wzornictwem. Obok opisu smaku graficznie eksponuje czerwoną linię. Pod nią skryty jest tajemniczy składnik, który zna jedynie kilka osób na świecie. Sama butelka Absolut Extrakt ma ten sam, kultowy kształt, tym razem w kolorze ciemnej zieleni. Dzięki temu Absolut Extrakt wyróżnia się na sklepowej półce.

– Marka Absolut należy do najpopularniejszych wódek z segmentu top premium na świecie i w Polsce. Konsekwentnie, od lat wyznacza trendy na rynku. Absolut Extrakt to nowość w portfolio Wyborowa Pernod Ricard. Nowość, która wyróżnia się na rynku bardzo oryginalnym, wyjątkowym smakiem. Ale również nietuzinkowym kolorem butelki, o kultowym kształcie oraz inspiracją aptekarskim wzornictwem. To nowoczesne wydanie tradycyjnego szwedzkiego sznapsa – komentuje Karol Krekora, Senior Brand Manager w Wyborowa Pernod Ricard.

Absolut tworzony jest z zachowaniem poszanowania lokalnych wartości, historii i tradycji. Marka współpracuje z blisko 400 lokalnymi, rodzinnymi gospodarstwami rolnymi i regionalnymi dostawcami zlokalizowanymi w promieniu 100 kilometrów od miasteczka Åhus – serca marki Absolut. Tajemnicę tworzenia tej wódki zna zaledwie kilku szwedzkich rzemieślników. Dzięki wiedzy, współpracy i inspiracji czerpanej z korzeni marki powstał, łączący tradycję z nowoczesnością, Absolut Extrakt.

Absolut Extrakt to doskonała propozycja dla osób, które przede wszystkim cenią sobie smak wybieranych alkoholi. Nowość oferuje wyśmienity balans między pikantnymi i korzennymi nutami smakowymi. Sugerowana propozycja podania – schłodzony shot. W kwietniu w wybranych sklepach pojawią się również zestawy z unikalnymi zielonymi kieliszkami w kształcie szyjki butelki Absolut Extrakt.

Za adaptację komunikacji i grafiki na polski rynek odpowiada agencja IQ Marketing.
Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF