...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Good One PR z Account Directorem. Stanowisko objęła Ewelina Puławska

Ewelina Puławska

Wcześniej pełniła funkcję Senior Account Managera. Będzie zajmować się rozwojem agencji i jej reprezentacją na zewnątrz. W zakres jej obowiązków wchodzi doradztwo komunikacyjne i strategiczne, koordynacja prowadzonych przez firmę projektów, zarządzanie zespołem oraz nadzór współpracy z kluczowymi klientami agencji. Odpowiada również za kampanie pro bono, realizowane przez Good One PR w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu.

Ewelina Puławska z branżą PR związana jest od ponad 9 lat. Posiada bogate doświadczenie w realizacji kompleksowych kampanii komunikacyjnych. Dotychczas pracowała dla polskich i zagranicznych marek, w tym m.in. dla GO Sport, Subway, Easy Forex, Fundacja Integracja, Intrum Justita, Centrum Odszkodowań DRB, Ultimo, Würth Polska czy Bobby Burger. Jest absolwentką wydziału nauk humanistycznych UKSW, Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie oraz London School of Public Relations, zakończonej międzynarodowym certyfikatem PR. Od maja 2019 r. jest również członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, które zrzesza profesjonalistów z branży PR.

Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, obecna na polskim rynku od ponad 10 lat. Jest częścią grupy marketingowej Good One, dzięki czemu zapewnia kompleksowość usług poprzez dostęp do specjalistów z pozostałych obszarów komunikacji, takich jak: digital, social media, SEO i SEM. Siedziba główna agencji mieści się w Warszawie. W styczniu br. firma otworzyła swój pierwszy oddział, który znajduje się w pop-upie biurowym we Wrocławiu o nazwie „Pod Ciśnieniem”.


Źródło: informacja prasowa Good One PR

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Paula Gurgul objęła stanowisko Account Director w grupie newonce.media

Paula Gurgul, fot. Oskar Szdzuij

Do jej obowiązków należeć będzie prowadzenie zespołu project managerów i media plannerów odpowiedzialnych za produkcję oraz komunikację kampanii realizowanych dla marek. Zadaniem Gurgul będzie ocena potencjału komercyjnego projektów, przewodzenie procesowi pracy z klientem i nadzór nad realizacją kampanii. Stanowisko Account Director powstało w wyniku konsekwentnego rozwoju struktur agencyjnych wewnętrz newonce.media.

newonce to niezwykle ciekawy i dynamicznie rozwijający się koncept, który przez ostatnie lata bardzo mocno rozszerzył swoje działania, stając się jedynym w swoim rodzaju hubem kreatywnym. Hubem, w którym w unikalny sposób łączą się kompetencje komunikacyjne oraz mediowe. Czuję, że to będzie dla mnie super doświadczenie i ciekawa odmiana po pracy w agencjach reklamowych.

Paula Gurgul 

Paula Gurgul w branży reklamowej pracuje od 7 lat, doświadczenie zbierała zarówno w dużych agencjach sieciowych (Leo Burnett, DDB, Young&Rubicam, Ogilvy), jak i w mniejszych agencjach reklamowych, do newonce.media przeszła z 2012 agency. Prowadziła projekty ATL, digital, social oraz niestandardowe dla takich marek jak m.in. Samsung, Orange, T-Mobile, Danone, Żywiec Zdrój, Philips czy The Coca Cola Company.

Dołączenie do nas Pauli to kolejny krok w stronę jeszcze większej profesjonalizacji naszych struktur. Jako newonce.media jesteśmy gotowi obsługiwać nie tylko briefy mediowe, ale też te stricte agencyjne, wymagające określonych procesów i standardów. Bardzo się cieszę, że Paula zgodziła się pokierować tą częścią naszego biznesu.

Michał Michalski, CEO newonce.media

***

newonce.media to grupa mediowa, którą tworzą dwa portale: popkulturowy newonce.net i sportowy newonce.sport, internetowe newonce.radio, drukowany newonce.paper oraz zlokalizowany w centrum Warszawy newonce.bar.


Źródło: informacja prasowa newonce.media

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF