...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

ACTINA z nowym ambasadorem marki

Marcin Niewiadomski

Do obowiązków świeżo upieczonej twarzy marki ACTINA będzie należało prowadzenie IGTV na kanale marki. Będzie tam systematycznie odkrywał świat gamingowej marki. Wspólnie z Marcinem widzowie poznają pracę teamu ACTINA od zaplecza, a także dowiedzą się gdzie można kupić prezentowane maszyny i co dokładnie składa się na ich zestawy. Poza tym, będzie na kanale IGTV ACTINA odkrywał świat esportu, turniejów dla graczy amatorskich i zawodowych, a także relacjonował historie zawodników. Ponadto, będzie też streamował pod szyldem ACTINA, gdyż prywatnie jest również gamerem.

Przede mną niesamowita przygoda z marką ACTINA, ale też zobowiązanie, by wiązać się z powierzonych mi aktywności jak najlepiej. Dziękuję jury konkursu za ofiarowane zaufanie. Obok regularnej pracy na rzecz ACTINA, chciałbym też dzielić się z jej fanami swoim doświadczeniem i pomagać tym, którzy stawiają pierwsze kroki jako twórcy internetowi albo po prostu szukają sposobu na rozwój. Podsumowując, frontem wartościowy content i dobra zabawa, reszta wyjdzie w praniu.

Marcin Niewiadomski, ambasador marki ACTINA

Wybór na twarz marki ACTINA nie był łatwy, gdyż do konkursu zgłosiło się wiele osób reprezentujących bardzo wysoki poziom. Widać, że dziś wiele młodych osób żyje nie tylko za pan brat z technologiami, ale też świetnie radzi sobie z prezentację własnej osoby przed kamerami.

Zdawaliśmy sobie sprawę, że realizując ten konkurs trafimy na wiele młodych talentów. I tak faktycznie się stało. Cieszy nas też fakt, że wśród startujących znalazło się naprawdę silne damskie grono. Wszystkim, którzy zdecydowali się wysłać do nas zgłoszenia serdecznie dziękujemy i życzymy wielu sukcesów w świecie gamingu.

Michał Miłkowski, Doradca Zarządu ds. Rozwoju Biznesu Komponentów i marki PC Actina w ACTION S.A.


Źródło: Actina

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Zagraj i wygraj z nami pokój dla dzieci – rusza zbiórka na remont Domu Matki i Dziecka w Jasieńcu Iłżeckim Dolnym

Actina akcja charytatywna

Założenie akcji jest proste. W weekend, 16-17 stycznia, odbędą się dwa turnieje, które będzie można zobaczyć na platformie streamingowej Twitch. W tym czasie można wpłacać środki pod linkiem  na remont pokoju dzieci z Domu Matki i Dziecka w Jasieńcu Iłżeckim Dolnym. W sobotę w rozgrywkach w CS: GO wystąpią w pięcioosobowych składach Good Game League, PLE, Weszło i Honoris razem z Filipem Neo Kubskim, który został ambasadorem całej akcji. W nWiedzielę na turnieju w Warzone zagrają m.in.: MrsKrysia, JakeStyles, Jakub Malec, Izzodnam, Vuzzey, Marcin Gortat, Wojciech Łozowski, Agnieszka Borysiuk, Pikaczu.

Już wielokrotnie nasza marka ACTINA pokazywała, że pomaganie ma we krwi. Granie w Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy to jedynie przykład, który potwierdza nasze zaangażowanie w akcje charytatywne. Teraz, gdy przychodzi możliwość bezpośredniego wsparcia Domu Matki i Dziecka w Jasieńcu Iłżeckim Dolnym, to nie ma odwrotu – musimy pomóc. Do czego zapraszamy też wszystkich fanów esportu, którzy już wielokrotnie poprzez właśnie takie akcje udowadniali swoją postawą, że wiedzą na czym polega realne wsparcie najbardziej potrzebujących.

Michał Miłkowski, Doradca Zarządu ds. Rozwoju Biznesu Komponentów i marki PC Actina w ACTION S.A.

Oglądaj transmisje uczestników na twitch.tv:


Źródło: Informacja prasowa Action S.A.

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Będę grał w gry!

Czas pandemii i spędzanie czasu domu sprzyja poszukiwaniom coraz to nowych form rozrywki. Ile można oglądać Netflixa, czy grać w gry planszowe? Chociaż przyznaje, ostatnio szachy również przyciągają moją uwagę.

Stwierdzenie „Będę grał w grę. Tomb Rider” świetnie podsumowuje jak byli traktowani gracze jeszcze kilkanaście lat temu. Stereotypowy gracz był raczej nerdem, który się alienuje i siedzi sam w domu i gra. Dzisiaj gry weszły do mainstreamu, zawodnicy esportowi są zadbanymi idolami młodzieży, w gry grają właściwie wszyscy, a szereg organizacji stara się promować zdrowe i prawidłowe wzorce.

Gry komputerowe potrafią dostarczyć mnóstwo pozytywnych emocji, a komputer ma tę przewagę nad konsolami, że nawet jak grasz w obecne na konsolach tytuły takie jak najnowszy Cyberpunk 2077 (który nie ma bugów na PC!), czy już trochę bardziej wiekowego Wiedzmina, czy GTA 5 – to masz o wiele większą kontrolę na grą.

Tyczy się to szczególnie tytułów esportowych – takich jak niezwykle popularne w Polsce Counter-Strike, League of Legends, czy Call of Duty Warzone, które potrafią dostarczyć dosłownie setek godzin świetnej zabawy, a do tego sprzyjają nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji towarzyskich.

Wystarczy wskoczyć na Discord, TeamSpeak, Skype czy inny komunikator głosowy i już po chwili można grać i rozmawiać ze znajomymi. Świetny pomysł na spotkania online w czasie pandemii!

Znam wiele osób, które lubiły grać w czasach nastoletnich, czy studenckich, a potem na wiele lat ich przygoda z grami się z różnych powodów zakończyła – bo praca, bo rodzina, bo inne priorytety. Jeśli kiedyś miał być lepszy moment na powrót do wykorzystywania gier jako jednej z form rozrywki… to teraz!

Kiedyś składanie komputera stacjonarnego to było wyzwanie. Dzisiaj wystarczy wybrać jeden z gotowych konfiguracji. Jednym z liderów w branży jest ACTINA, której komputery łączą w sobie świetną wydajność, z dobrą ceną i eleganckim wyglądem. Niezawodność i trwałość to domeny ich konfiguracji. Pełna gama komputerów dostępna jest w sklepie Sferis 

Czemu ACTINA? Dlatego, że to wybór najlepszych. Z tych komputerów korzystają profesjonalni zawodnicy esportowi z takich zespołów jak PACT (Mistrz Polskiej Ligi Esportowej), czy K1CK (Mistrzowie Europy League of Legends). Do tego ACTINA jest głównym partnerem technologicznym ESPOT, miejsca które ma potencjał aby stać się gamingowym sercem Warszawy.

Czy w 2021 roku będziesz grał w gry? 🙂 Ja na pewno!

fot. ESPOT

Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.

Jarosław Śmietana

ACTINA przywraca modę na granie na komputerach stacjonarnych

ACTINA

Gry potrafią dostarczyć niezapomnianych emocji, potrafią odstresować, ale również zintegrować. W czasach pandemii esportowe gry multiplayer dają namiastkę spotkań i pozwalają na rozmowę ze znajomymi podczas odprężającej rozgrywki.

Mamy w Polsce wielu fanów XBOXa, czy PlayStation, natomiast zgodnie ze statystykami i tradycyjnym powiedzeniem „Polska PC’tami stoi”, najlepszą i najbardziej uniwersalną platformą do grania jest zdecydowanie komputer stacjonarny.

To właśnie na komputerze stacjonarnym wspólne granie ze znajomymi online jest najprostsze i daje największe możliwości. Wystarczy zainstalować program do komunikacji głosowej taki jak TeamSpeak czy Discord, umówić się ze znajomymi i rozpocząć zmagania w ulubionej grze. Czy to będą tytuły bardziej esportowe jak Counter-Strike, League of Legends, czy też Call of Duty Warzone – czy też te bardziej nostalgiczne z Age of Empires, czy Unreal Tournament na czele.

Na dobrej jakości komputerze, można zrelaksować się również grając w pojedynkę – na przykład w Cyberpunk 2077, który na dobrych komputerach chodzi wyśmienicie (czego nie można powiedzieć o konsolach poprzedniej generacji).

Wybór komputera nie jest sprawą prostą. Główną uwagę przykuwa karta graficzna, procesor i pamięć RAM, ale nie można również zapominać o solidnych fundamentach – płyta główna, dysk twardy, zasilanie i chłodzenie. Wszystkie te elementy powinny być ze sobą kompatybilne, aby współpracować i uzyskać maksimum ich możliwości. Ważna jest również niezawodność i trwałość. Nie zapominajmy również o wyglądzie.

fot. ACTINA SPC

ACTINA łączy wszystkie te cechy i jest liderem w branży komputerów stacjonarnych. W nowych liniach komputerów SPC oraz PBA wszystko ze sobą idealnie współgra, tak abyś Ty mógł sobie spokojnie grać bez obawy o problemy techniczne, czy spadki wydajności.

Wszystkie komputery ACTINA są dokładnie testowane, a w razie jakichkolwiek problemów bardzo szybko reaguje ich serwis gwarancyjny.

O ich jakości niech świadczy wybór komputerów ACTINA przez wiele znaczących organizacji w branży esportowej – z zespołem PACT, czy K1CK na czele. Do tego ACTINA jest głównym partnerem technologicznym ESPOT, miejsca które ma potencjał aby stać się gamingowym sercem Warszawy.

fot. Strefa gamingowa w ESPOT

Moją uwagę szczególnie przykuły uwagę komputery z serii SPC. Są w przystępnych cenach i łączą w sobie wydajność z eleganckim wyglądem. Już tańsze modele, których ceny kształtują się w okolicach 3000zł świetnie sobie poradzą z wszystkimi najnowszymi grami, podczas gdy najmocniejsze wersje  oparte o najnowsze procesory AMD Ryzen i karty graficzne Radeon RX 5700 XT są prawdziwymi bestiami wydajności. Komputery można kupić na przykład w sklepie Sferis

No to co – myszki w dłoń i wkraczamy do gry? To w końcu świetna zabawa!

 

 

Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.

Jarosław Śmietana

ACTINA promuję nową serię komputerów i szuka Ambasadora marki

Świat gier pędzi do przodu – zarówno pod kątem wzrostu popularności poszczególnych tytułów, czy też oglądalności na platformach streamingowych typu Twitch. Nie inaczej jest również z technologią.

ACTINA jest popularną marką i jednym z liderów w Polsce, który od wielu lat dostarcza zoptymalizowane gamingowe komputery. W ostatnim czasie firma zaproponowała dwie nowe serie komputerów – Actina PBA  oraz Actina SPC, które spełniają wymagania najbardziej wymagających graczy.

Wraz z premierą nowej linii komputerów ACTINA ogłosiła konkurs i poszukuje Ambasadora marki. ACTINA współpracuje z czołowymi influencerami i organizacjami esportowymi, więc niewątpliwie jest to świetna okazja na rozpoczecie swojej kariery w esporcie i gamingu.

https://www.facebook.com/ActinaKomputery/photos/a.1532912310188230/2361511453994974/

Poszukiwanie Ambasadora jest kolejnym istotnym działaniem marketingowym marki w drugiej połowie 2020 roku. ACTINA jest partnerem licznych aktywności esportowych i gamingowych.

W ostatnim czasie została partnerem ESPOT pop-up gamingu concept w Warszawie, który ma ambicje stać się gamingowym centrum Warszawy. Poza dużą strefą gamingową, która aktualnie czeka na poluzowanie restrykcji covidowych – znajdują się tam dwie interaktywne sceny, a samo miejsce przystosowane jest do rozgrywania turniejów esportowych i przyjmowania streamerów. ESPOT jest często odwiedzany przez największe osobowości związane z gamingiem, które rywalizują na komputerach ACTINA.

fot. Wojciech Łozowski streamuje w ESPOT

Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.

Jarosław Śmietana