...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

W Warszawie otwarto supernowoczesny punkt bukmacherski!

SUPERBET

W samym centrum stolicy powstała przestrzeń przełamująca stereotypy o lokalach, w których można obstawiać wyniki zdarzeń sportowych. Superbet Premium Store to jeden z największych i najnowocześniejszy punkt bukmacherski w Polsce. Dla fanów sportu ze stolicy lokal otworzyli między innymi Jan Błachowicz oraz Sławomir Peszko.

Otwarcie flagowego punktu marki Superbet odbyło się w czwartek 15 lipca przy Alejach Jerozolimskich 33 w Warszawie. Gośćmi eventu byli ambasadorzy marki Superbet, partnerzy firmy, przedstawiciele mediów, klienci i pracownicy.

 SUPERBET
Źródło: SUPERBET

Miejsce uroczystym przecięciem wstęgi otworzyli symbolicznie Adam Lamentowicz (Country Manager Superbet w Polsce), Jan Błachowicz (Mistrz Świata UFC i ambasador Superbet) oraz Katarzyna Gawlik (Marketing Manager Superbet w Polsce). Chwilę później wydarzenie uświetnili stand-uper Sebastian Rejent oraz pokazowym meczem popularni youtuberzy i gracze FIFA – N3jxiom i Qesek. Rozchwytywany był także Sławomir Peszko z którym goście chętnie robili zdjęcia, prosili o autografy, chwilę rozmowy i mecz w piłkarzyki. Były Reprezentant Polski w ostatnim czasie jest popularną twarzą w przestrzeni miejskiej ze względu na ogólnopolską kampanię Superbet na autobusach i billboardach.

SUPERBET
Źródło: SUPERBET

Mimo że zakłady sportowe w ostatnich latach zyskują popularność głównie w Internecie, to najwięksi bukmacherzy na rynku nie zapominają o klientach preferujących tradycyjną formę obstawiania w punktach naziemnych. Lokalizacja tuż przy Rondzie Romana Dmowskiego, duża powierzchnia oraz nowoczesny design mają sprawić, że lokal będzie także marketingową wizytówką firmy pochodzącej z Rumunii, o globalnym zasięgu i dalszych ambitnych planach na rozwój, która przebojem zdobywa polski rynek.

Katarzyna GawlikChcemy żeby Superbet Premium Store spełniał rolę wyjątkowego, nowoczesnego i przyjaznego miejsca spotkań. W specjalnej strefie na antresoli lokalu planujemy realizację materiałów wideo z naszymi ambasadorami, ludźmi świata sportu, mediów i gamingu. Event otwarcia był wstępem do naszych kolejnych pomysłów na aktywizację mieszkańców Warszawy w samym jej sercu. Można nas odwiedzić nie tylko dla emocji, jakich dostarczają zakłady sportowe, ale zapraszamy również na niezobowiązujące oglądanie wydarzeń sportowych na dużym ekranie i poczucie sportowej atmosfery w wydaniu Superbet.

Katarzyna Gawlik, Marketing Manager Superbet

Lokal otwarty jest codziennie w godzinach 9.00- 22.00 . Na pełnoletnich klientów czeka nowoczesne wnętrze, kilka dużych ekranów z transmisjami wydarzeń sportowych, duża liczba terminali samoobsługowych, przestrzeń do gry na konsoli i doświadczona obsługa.

Adam LamentowiczRok 2021 jest kluczowy dla Superbet w Polsce. Znacznie ulepszyliśmy nasz bukmacherski produkt oraz ofertę, stawiając jako firma fundament pod intensywne działania marketingowe, które przynoszą coraz lepszy skutek. Nie zatrzymujemy się. Za nami Euro 2020, a przed nami Igrzyska Olimpijskie i powrót na ligowe boiska piłkarskie, gdzie razem z naszymi klientami przeniesiemy się dzięki najprzyjemniejszej przestrzeni zakładów sportowych w Polsce. Atmosfera jest dla nas jednym z najważniejszych elementów tej rozrywki, dlatego nadal będziemy stawiać na ulepszanie user experience naszych gier i rozwiązania free to play.

Adam Lamentowicz, Country Manager Superbet


Źródło: Superbet

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF