...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Już nie tylko agencja – adcookie z nową misją, wizją i identyfikacją

Przez ostatnich kilka lat obserwowaliśmy rynek i widzimy wyraźnie, że o wartości agencji marketingowej decyduje nie jej skala, ale przede wszystkim wartość dana markom, dla których pracuje. Sposobem na rozwój agencji nie jest więc tylko skalowanie, zwiększanie zatrudnienia czy rosnąca suma przychodów ze sprzedanych usług. Oczywiście jest to ważne, ale widzimy też inną drogę wzrostu – poprzez generowanie wzrostu biznesowego u klientów, którego stajemy się częścią. Sukces marki to nasz sukces. Dzięki temu obie strony grają do tej samej bramki i mają ten sam cel.

Mateusz Sobieraj, CEO adcookie

Tworzyć przyszłość marek, które tworzą przyszłość świata

Wierzymy, że to, jakie idee promujemy dziś, wpływa na to, jak będzie wyglądał nasz świat jutro. Dlatego jako partner marketingowy wspieramy marki, które mają odwagę, by czynić przyszłość lepszą i ambicje, by dynamicznie rosnąć.

Katarzyna Sowicka, Head of Content

Zmiana, wzrost i odpowiedzialność, to wspólny mianownik zarówno dla adcookie jak i brandów, z którymi pracują. W ich portfolio obecnych jest już ponad 100 marek, a coraz większy procent stanowią branże charakterystyczne dla challenger brands. Należą do nich OZE (Nowoczesne Grzanie, Hydrosolar, Fotowoltaika Online), zdrowa żywność (Ed Red, Intenson Europe, Pora na Pola, w które zainwestowali), przetwarzanie odpadów (Prodigo), ekologiczne domy czy biodegradowalny sprzęt sportowy (Sayoga). 50-osobowy zespół ekspertów ze wszystkich obszarów digital 360 (UX/UI, Performance Marketing, Kampanie wizerunkowe, Content Marketing, SEM/SEO, Design, Social Media), jest gotowy na wyzwania i dynamikę zmian w marketingu firm, których celem jest kilkukrotny wzrost, a potrzeby często się zmieniają.

Wprowadzać zmiany poprzez marketing

Koncentracja agencji na wywieraniu pozytywnego wpływu jest ważnym czynnikiem, często decydującym o wyborze partnerów. Przez lata wypracowali metody, łączące kompleksową opiekę digital 360 z projektowaniem i wdrażaniem strategii wzrostu na każdym etapie i na wielu rynkach. Do tej pory pomogli we wzroście ponad 100 markom, na 12. rynkach, współpracując także w modelu revenue sharing. Świetnie odnajdują się we współpracy z challenger brands – ambitnymi markami, gotowymi rzucić wyzwanie i wprowadzić nową jakość, zmianę w swojej kategorii produktowej.


źródło: adcookie

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

adCookie z obsługą 360ᵒ dla electofun

Logo electofun adcookie

Zakres pracy adCookie obejmuje działania:

  • Strategia Digital Marketing 360ᵒ,
  • Analityka (konfiguracja oraz badanie ruchu użytkowników),
  • User Experiance (audyt, badania, projektowanie rozwiązań),
  • WEB Development (modyfikacja oraz optymalizacja e-commerce’u),
  • Performance Marketing,
  • Customet Experiance,
  • Content marketing & SEO,
  • Social media (strategia oraz bieżące działania),
  • Design (odświeżenie CI oraz opracowanie key visuali dla brandu).

Wszystkimi działaniami oraz przygotowaniem strategii marketingowej kieruje Paweł Pałka, Head of Strategy. Jest odpowiedzialny za realizacje po stronie agencji, ale też ściśle współpracuje z zespołem marketingowym po stronie klienta.

Branża pojazdów elektrycznych rozwija się niezwykle dynamicznie. Podobnie jak nasza sieć salonów. To wymaga elastyczności, szybkości i precyzji w działaniu. Stąd wybraliśmy adCookie na partnera w rozwijaniu naszego biznesu.

Tomasz Łabno, właściciel i prezes electofun

electofun to bardzo prężnie rozwijająca się sieć salonów z pojazdami elektrycznymi (przede wszystkim e-rowery i e-hulajnogi, ale także hulajnogi tradycyjne), która rozpoczęła swoją działalność we Wrocławiu w 2016 roku. Obecnie to uznany w branży ekspert, doceniany przez entuzjastów elektromobilności.

adCookie to agencja 360 digital, która 6 lat z rzędu jest jedną z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych w Polsce w raportach Media&Marketing Polska. W tym roku została również wyróżniona tytułem Agencja Digital Roku 2021 w rankingu MMP “Agencje marketing services i digital 2021”. W ich DNA można odnaleźć zamiłowanie do ciasteczek, ale głównie to suma doświadczeń każdego specjalisty z ponad 40. osobowego zespołu. Efekty? 891 zrealizowanych kampanii, 167 wdrożonych strategii oraz działania na 12 rynkach zagranicznych.

adCookie zrealizowało projekty z obszaru digital marketingu m.in. dla: Zalando, Totalmoney.pl, Śnieżka, Euro RTV AGD, ING Bank Śląski, Leroy Merlin, Prymat, Castorama, BNP Paribas, Mobile Vikings, Medicover, Polaroid, Mosquito, Pora na Pola, Twoje Soczewki.


Źródło: adCookie

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Dawid Zając nowym Social Media Director w adCookie

Dawid Zając

Do zadań Dawida Zająca należy kierowanie działem social media, optymalizacja działań wewnętrznych oraz wdrażanie planów social mediowych.

 adCookie posiada bardzo ciekawą strukturę jako agencja, silny i kreatywny dział contentowy, świetną bazę Web i UX, a przede wszystkim mocny dział Performance. To przekonało mnie do podjęcia współpracy i poprowadzenia działu Social Media, w którym chciałbym wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie w branży, ale przede wszystkim uczyć się i dobrze wykorzystać te potężne zasoby agencji przy budowaniu ciekawych strategii łączących działania SM, Content i Performance w kompleksowe strategie 360.

Dawid Zając, nowy Social Media Director w adCookie

Dawid Zając ma 14-letnie doświadczenie w branży. Zaczynał jako copywriter, współpracując z takimi agencjami jak: Brand Garden, Max Arpp, PND Futura oraz Effectica. W tym czasie współtworzył kampanie dla Alpen Gold, Bayer, Bonduelle, Danone, Hewlett-Packard, Kraft, Lisner, Polpharma, TUI, Unilever i Żywiec. W 2017 roku objął stanowisko Social Media Managera w NEON SHAKE Advertising. Do jego zadań należała realizacja kreacji, kampanii i współtworzenie strategii między innymi dla Decathlon, Work Service czy Oranżada Hellena.
adCookie to agencja 360 digital, która 4 lata z rzędu jest jedną z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych w Polsce w raportach Media&Marketing Polska. W ich DNA można odnaleźć zamiłowanie do ciasteczek, ale głównie to suma doświadczeń każdego specjalisty z ponad 40. osobowego zespołu. Efekty? Ponad 500 zrealizowanych projektów na 12 rynkach na świecie. adCookie pomaga rosnąć markom w świecie online marketingu oraz podbijać ich kategorie produktowe, dzięki holistycznemu podejściu do rozwoju.
adCookie zrealizowało projekty z obszaru digital marketingu m.in. dla: Zalando, Totalmoney.pl, Śnieżka, Euro RTV AGD, ING Bank, Leroy Merlin, Prymat, Castorama, BNP Paribas, Gatta, Marwit, Develia, Doctor Brew, kioskpolis.pl, Mobile Vikings, Medicover, Neonet, Polaroid.


Źródło: adCookie

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Pora na Pola SA z nowym partnerem strategicznym w digital marketingu

Pora na pola

Umowa o współpracy obejmuje kompleksowe wsparcie dla marki Pora na Pola w zakresie marketingu internetowego, w tym realizację strategii wzrostu spółki, prowadzenie analityki e-commerce, kreację i egzekucję kampanii online, marketing automation czy SEO.

Adrian Piwko

Rozwój kompetencji w zakresie cyfrowego marketingu ma w tym momencie priorytetowe znaczenie dla Pora na Pola. W ostatnim roku koncentrowaliśmy się na budowaniu zdolności organizacyjnej, ofertowej, technicznej i logistycznej. Wkrótce zakończymy rundę inwestycyjną w formie emisji crowdfundingowej, która pozwoli jeszcze zwiększyć potencjał dalszych wzrostów. Do realizacji tego celu potrzebujemy mocnego partnera marketingowego. adCookie zdecydowało się dołączyć do nas nie tylko jako partner marketingowy, ale także jako inwestor finansowy. To pokazuje ogromną wiarę w nasz projekt i daje gwarancję zaangażowania.

Adrian Piwko, prezes Pora na Pola SA

Pora na Pola to spożywczy e-commerce, który dostarcza świeże, starannie wyselekcjonowane produkty od ponad 80 wytwórców żywności rzemieślniczej do e-klientów w całej Polsce. W 2020 roku firma zrealizowała około 10 tysięcy zamówień na ponad 165 tysięcy produktów. Ostatnio poinformowała o nawiązaniu współpracy w zakresie dystrybucji przez serwis internetowy i aplikację Everli.

Mateusz Sobieraj

Od lat pomagamy budować marki i skalować ich rozwój w świecie online. W tym celu zbudowaliśmy kompetencje 360 digital, które pozwalają nam wspierać je kompleksowo i realizować konkretny, założony cel biznesowy – kilkukrotny wzrost sprzedaży, wejście na nowe rynki, zwiększenie poziomu marżowości itd. Nasz profil klienta to tzw. challenger brands, czyli firmy które chcą dynamicznie rosnąć, zdominować swoją kategorię produktową i wywrzeć na nią pozytywny wpływ. Pora na Pola jest tego idealnym przykładem. Widzimy ogromny potencjał marketingowy i biznesowy w tym projekcie. Mocno wierzymy, że nasza kooperacja będzie silnym katalizatorem dla wzrostu spółki.

Mateusz Sobieraj, CEO i założyciel adCookie

Obecnie na platformie crowdfundingu inwestycyjnego Crowdway.pl promowana jest trzecia emisja akcji Pora na Pola. Spółka chce pozyskać do 2,61 mln zł, które przeznaczy m.in. na zmianę cyklu dostaw na codzienny i otwarcie lokalnych hubów logistycznych w całym kraju. Firma wdraża opracowany już algorytm predykcji koszyka, który pozwoli rozwinąć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym. W planie ma też kolejne innowacyjne rozwiązania, jak algorytm predykcji popytu.

Marcel Rowinski

Trzecia runda inwestycyjna Pora na Pola w formie crowdfundingu udziałowego potwierdza potencjał, jaki widzą w spółce inwestorzy. Wśród nich są zarówno osoby skupione wokół platformy Crowdway i lokujące kapitał w promowanych przez nas projektach, jak i fani marki, czyli użytkownicy serwisu poranapola.pl, a także przedstawiciele biznesu. Bardzo się cieszymy, że wspierana przez nas oferta Pora na Pola zainteresowała adCookie, która ma wszelkie kompetencje, by wesprzeć akcelerację biznesu spółki.

Marcel Rowiński, dyrektor operacyjny Crowdway

W 2020 roku przychody Pora na Pola przekroczyły 2,5 mln zł i wzrosły o ponad 500% wobec roku poprzedniego. W 2023 roku Pora na Pola planuje debiut na NewConnect. Według szacunków zarządu, do tego czasu jej przychody mają rosnąć o ponad 150% rocznie.

Więcej informacji na www.crowdway.pl oraz www.poranapola.pl


Źródło: Pora na Pola

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

#KiszlukRozmawia 36 – Mateusz Sobieraj, adCookie

#KiszlukRozmawia Mateusz Sobieraj

 

Brief to dokument dobrze znany każdemu marketerowi. Jednak wciąż prawie 50% ustaleń dotyczących działań marketingowych odbywa się bez niego. Jak to możliwe? Razem z adCookie i ekspertami postanowiliśmy się bliżej przyjrzeć się temu tematowi.

eksperci brief

Czego się dowiecie?

  • poznacie poszczególne elementy briefu oraz wartość tego dokumentu dla siebie i swojej codziennej pracy marketingowej, a także współpracy z agencją,
  • poznacie darmowe sposoby i przydatne narzędzia do określenia każdego z elementów briefu,
  • sami odpowiecie na swoje briefowe wyzwanie!

W wydarzeniu wezmą udział Mateusz Sobieraj (CEO adCookie) oraz Agata Rybarska (konsultantka biznesowa, mentorka biznesu, coach). Spotkanie poprowadzi Grzegorz Kiszluk (Redaktor Naczelny Brief.pl).

Co najważniejsze bez Was to wydarzenie się nie odbędzie. Dosłownie! Do stworzenia całości wydarzenia niezbędnymi będą dla nas Wasza wiedza i doświadczenie. Dlatego prosimy o wypełnienie naszej ankiety, która pomoże nam doprecyzować wydarzenie według Waszych potrzeb!

WEŹ UDZIAŁ W ANKIECIE!

ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR!

 

 

Grzegorz Kiszluk