...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Adobe podsumował mijający rok

Adobe Max

Adobe Max to coroczna konferencja organizowana przez twórcę takich programów jak Photoshop czy After Effects.

W tym roku w jej trakcie odbyło się ponad 400 paneli poświęconych wszelkim tematom związanym z m.in. kreatywnością i tworzeniem. Jest to też okazja dla firmy, aby zaprezentować swoje nowości i plany na przyszłość. 

NFT w Photoshopie

W najbliższym czasie w ramach aktualizacji w programach adobe (z pierwszeństwem dla Photoshopa) pojawi się funkcja o nazwie “Content Credentials”. Ma on na celu umożliwić twórcom przygotowanie projektu w wersji NFT, dane przypisywane będą do zdecentralizowanej bazy danych IPFS. W założeniu ma to chronić projekty użytkowników przed podróbkami, które coraz częściej pojawiają się na rynku.

Projekt “In-Between”

Adobe coraz mocniej stawia na AI, które ma pomagać twórcom ale też naprawiać niektóre błędy ludzkie. Jednym z nich jest projekt In-Between. Często zdarza nam się zrobić dwa zdjęcia jedno po drugim, jednak tracimy ten moment pomiędzy nimi dwoma. Producent jednak ma na to rozwiązanie, Adobe Sensei engine (autorskie AI Adobe) jest w stanie na podstawie dwóch zdjęć stworzyć animacje uzupełniającą lukę między dwoma zdjęciami.

Projekt “Morpheus”

Nazwa tego projektu nie jest przypadkowa i dość dobrze opisuje jego możliwości. Mowa tutaj w końcu o autorskim algorytmie Adobe, który pozwala na modyfikowanie video w sposób niespotykany. Pozwala on na zmianę emocji osoby nagranej, a nawet na modyfikację jej wyglądu, chociażby poprzez dodanie wąsów. Biorąc pod uwagę jak duże ilości materiałów silnik Adobe ma do dyspozycji, efekty mogą być przerażająco realistyczne.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Raport Adobe o innowacjach w eCommerce – już dostępny!

Wśród wyróżnionych znalazł się polski eCommerce House – Fast White Cat.

Covid19, czyli okazja do działania

Bezprecedensowa sytuacja pandemii Covid-19 postawiła przedsiębiorstwa na całym świecie przed nowym, niełatwym wyzwaniem – jak utrzymać sprzedaż, gdy galerie handlowe pozostają trwale zamknięte, rząd rekomenduje pozostawanie w domu, a rosnące bezrobocie wstrzymuje decyzje zakupowe klientów indywidualnych?

Sytuacja globalnego kryzysu w naturalny sposób obniżyła przychody marek sprzedażowych – to było nieuniknione. Fast White Cat podeszło do kryzysu jak do okazji na wykorzystanie umiejętności i znalezienia nowych przestrzeni działalności – a przez to nowych partnerów biznesowych.
Jedną z takich okazji okazał się innowacyjny pomysł marki odzieżowej Quiosque, który firma zrealizowała we współpracy z Fast White Cat.

Udało nam się wspólnie nie tylko wdrożyć rozwiązanie przenoszące sprzedaż z offline do online, ale też łączące w sobie nowoczesne podejście do zakupów z wykorzystaniem Facebooka, jako jednego z popularniejszych kanałów Social Media – w Polsce korzysta z niego aż 75% internautów. Wdrażając pomysł, jaki firma Quiosque postawiła sobie za cel, udało się stworzyć możliwość promocji i sprzedaży produktów marki na żywo – właśnie na Facebooku. 

Cezary Kożon, CEO Fast White Cat

Realizacja odbiła się szerokim echem na rynku, do tego stopnia, że w swoim Raporcie „Future is now”, opisała ją marka Adobe.

Wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów

Celem Fast White Cat i Quisoque było zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym oraz za pomocą Facebooka, przy jednoczesnej popularyzacji takiego rodzaju kupowania, ale także podtrzymanie relacji z klientkami, które dotąd robiły zakupy wyłącznie offline – to niezbędne, by wypracowywany długo wizerunek marki nie podupadł w czasie, gdy kontakt offline nie jest w ogóle możliwy. Oczywiste jest, jaki potencjał na zbudowanie społeczności danej marki tkwi w Social Mediach, stąd decyzja, by w czasie kryzysu wykorzystać możliwości tego kanału do maksimum.

Strategia komunikacji tego projektu została oparta o kilka optymalnych rozwiązań. Po pierwsze marka odzieżowa gwarantowała klientkom czasowy rabat na zakupy, uzależniony od aktualnej sprzedaży asortymentu, a do tego osobny kod rabatowy, który uruchamiał się po wpisaniu przy zamówieniu w e-sklepie. Po drugie – w obrazowy, przystępny sposób został przedstawiony aktualny asortyment marki – prezentując ubrania na modelce, uwzględniając rozpisanie rozmiarów i wymiarów danego produktu. Do tego, chcąc przyspieszyć decyzję zakupową, podjęto działania polegające na udostępnianiu linków promowanych produktów, a czas trwania live’a oszacowano odgórnie, na około godzinę. Co więcej, moment uruchamiania live’ów nie był przypadkowy – na podstawie analizy ruchu i aktywności odbiorców fanpage’a marki, zdecydowano o zaproponowaniu dni tygodnia, w których można było przewidzieć najwyższą aktywność potencjalnych klientek. Stąd decyzja o prowadzeniu live’ów we wtorki, piątki i niedziele. Dla klientek, które niechętnie składają zamówienia przez e-sklep, uruchomiono możliwość przejęcia wykonania tej czynności przez konsultanta BOK, podczas rozmowy telefonicznej z daną użytkowniczką.

Największe wyzwanie, z jakim zmierzyliśmy się jako Fast White Cat podczas realizacji tego projektu, dotyczyło utworzenia zamówienia i ominięcia przy tym obostrzeń Facebooka. Facebook blokuje bowiem firmom możliwość pisania prywatnych wiadomości do użytkowników. Rozwiązaliśmy tę kwestię, posługując się komentarzami podczas live’ów – z ich pomocą Biuro Obsługi Klienta pisało prośbę do konkretnej klientki o podanie numeru produktu, którym jest zainteresowana oraz jej numeru kontaktowego. Wówczas pracownik BOK, wykonując połączenie telefoniczne do klientki, mógł złożyć zamówienie w jej imieniu i zgodnie z jej oczekiwanymi.

Cezary Kożon, CEO Fast White Cat

Zasięg live’ów, które Quiosque dotąd zainicjował, wahał się między 28 258 a 40 260 użytkowników, a średni wzrost sprzedaży wzrósł o 44% w stosunku do dnia poprzedzającego live. W trakcie trwania tych spotkań online udało się więc dokonać konwersji, w tym przypadku – sprzedać część promowanych produktów. Nie bez znaczenia pozostało tu również aktywne doradztwo Biura Obsługi Klienta – czyli ta wartość, która dotąd stanowiła przewagę zakupów offline nad tymi internetowymi.

POBIERZ PEŁNY RAPORT ADOBE FUTURE IS NOW

Digitree Group to kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu, oparte na zaawansowanych, autorskich narzędziach, technologii i unikatowych danych o użytkownikach sieci, wspierające sprzedaż oraz działania marketingowe klientów. Ponad 15 lat doświadczenia w branży technologicznej. Generujemy rocznie miliony leadów i sprzedaży w branżach: e-commerce, retail, ubezpieczenia, finanse, nieruchomości, turystyka, MŚP, instytucje publiczne, agencje i domy mediowe. 25 rozwiązań technologicznych zwiększających ruch i sprzedaż online. Wyróżniają nas autorskie narzędzia: system do marketing automation, e-mail marketingu, walidacji i scoringu danych oraz unikatowe dane: intencje zakupowe i zainteresowania, finansowe, geolokalizacji, aktywności online. Rozwijamy digital. Edukujemy branżę współpracując z magazynami, serwisami i organizatorami eventów: Marketer+, Online Marketing, E-commerce w Praktyce, Targi e-Handlu, IAB Polska, Szef Sprzedaży, Marketing i Biznes, Sprawny.Marketing, NowyMarketing.pl i wiele innych. 19 nagród branżowych i biznesowych. Deloitte Technology Fast 50 CE, Deloitte Technology Fast 500 EMEA, Gazele Biznesu, Golden Arrow, Bloomberg Businessweek, Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju.

Digitree Group

Adobe Campaign Standard – Zaawansowana Personalizacja Treści

Adobe Campaign Standard

Dzisiaj chcemy pokazać Wam jak możemy wykorzystać dane zgromadzone o użytkownikach do personalizacji treści w Adobe Campaign Standard. Dane zazwyczaj są trzymane w Data Warehouse'ach albo innych korporacyjnych bazach danych ale za pomocą odpowiedniego narzędzia mogą być dostępne dla marketerów.

https://youtu.be/_u0Hl9Thhb4


Autor:

Avaus

Avaus Polska – jesteśmy grupą pasjonatów Marketing Automation i Digital Transformation. Nasza firma wywodzi się ze Skandynawii gdzie od wielu lat wdrażamy rozwiązania Marketing Automation dla segmentu korporacyjnego. Wydaje się super nudne ale my to naprawdę uwielbiamy! W naszej codziennej pracy staramy się żyć zgodnie z naszym hasłem: Data-Algo-Action i to samo doradzamy naszym klientom. Oznacza to że projektujemy i budujemy dla nich całe systemy, które zbierają dane o użytkownikach ich aktywnościach. Następnie stosujemy odpowiednie algorytmy, żeby się dowiedzieć kiedy? Kto? I co? A potem … – już tylko używamy multi-kanałowej komunikacji żeby zachęcić klientów do odpowiedniej akcji. Wszystko to korzystając z najnowocześniejszych platform do Marketing Automation takich jak Adobe Experience Cloud, Marketo czy Salesforce.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF