Tag
Adrian Piwko
Internetowy targ naturalnego jedzenia, Pora na Pora zwiększa kompetencje w obszarze komunikacji i e-commerce. Do firmy dołączył ostatnio Wojtek Osiński (Taste Poland, d. Nestlé). Zespół zasilili także: Aleksandra Dębska jako Brand Manager i…
Pora na Pola rozwija codzienne dostawy. Już działa hub logistyczny w Łodzi
Firma Pora na Pola – internetowy targ naturalnego jedzenia – otworzyła drugi, po Warszawie, hub logistyczny. Nowy magazyn w Łodzi umożliwia zwiększenie częstości dostaw w kilku kolejnych miastach. W samej stolicy oraz Łodzi e-klienci…
Sukces trzeciej rundy inwestycyjnej Pora na Pola
Internetowy targ naturalnego jedzenia, Pora na Pola przekonał społeczność w zakończonej kampanii crowdinvestingowej. Kapitał inwestycyjny spółki zasiliło ponad 630 inwestorów kwotą 2,61 mln zł. To 100% celu emisji crowdfundingowej,…
Pora na Pola testuje model subskrypcji e-koszyka
Pora na Pola – internetowa platforma z żywnością rzemieślniczą – zakończyła fazę projektowania algorytmu predykcji koszyka. Przed firmą jeszcze etap testów, by od czerwca br. zaoferować zakupy kraftowego jedzenia w modelu subskrypcyjnym.…
Pora na Pola SA z nowym partnerem strategicznym w digital marketingu
Pora na Pola – internetowa platforma z żywnością rzemieślniczą – podpisała umowę o współpracy marketingowej z jedną z najlepiej ocenianych w Polsce firm Digital 360, adCookie. Jednocześnie adCookie oraz jej współwłaściciel, Mateusz Sobieraj…
Kraftowe jedzenie od Pora na Pola w ofercie Everli
Rzemieślnicze produkty od ponad 80 rolników współpracujących z e-targiem Pora na Pola dostarczy szoper Everli. To wynik umowy zawartej przez obie platformy e-grocery (Pora na Pola i Everli). Zgodnie ze strategią Pora na Pola SA ogłoszoną w…