...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Zonifero i Plan Be Eco łączą siły w walce o niski ślad węglowy

 

 

Raportowanie ESG — environmental, social, corporate governance, to nie tylko trend wśród dużych korporacji, a realne wymogi, które od 2026 roku będą obejmowały zarówno duże oraz małe i średnie przedsiębiorstwa notowane na europejskich giełdach. Współpraca pomiędzy Zonifero a Plan Be Eco polega na wspólnym opracowywaniu danych dotyczących śladu węglowego, generowanego przez budynek czy pracowników danej firmy.

Zonifero jako platforma dostarczająca aplikację ułatwiającą elastyczną organizację pracy m.in. w modelu hybrydowym, może gromadzić dane dotyczące zużycia energii w budynku, wykorzystania sal i przestrzeni wspólnych, a także przekazywać zagregowane dane o podróżach pracowników czy ich pracy zdalnej. Z kolei Plan Be Eco przełoży te informacje na efektywną strategię ograniczenia emisji CO2 firmy i zbliżającą organizację do osiągnięcia neutralności klimatycznej.

Niezwykle cieszymy się na tę współpracę, ponieważ łączą nas nie tylko wspólne wartości, ale także przekonanie, że nasza planeta może być lepszym miejscem do życia. Raportowanie ESG to jeden z kroków w tym kierunku. Coraz więcej firm będzie zobligowanych do tworzenia strategii w zakresie raportowania niefinansowego. Razem z Plan Be Eco możemy pomóc im zbudować tę strategię, opierając ją o szczegółowe dane mówi Paweł Prociów CPO z Zonifero.

Według niego realne zapotrzebowanie na dane z raportów ESG będzie znacznie szersze. Takie informacje będą wymagane od kontrahentów i dostawców spółek objętych raportowaniem niefinansowym. Również konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na kwestie społeczno-ekologiczne i to jak dana firma podchodzi do kwestii emisji CO2.

 Naszym celem jest dotarcie z Plan Be Eco do jak największej liczby organizacji, które do tej pory nie uwzględniały liczenia i raportowania śladu węglowego w swojej strategii. Wierzymy, że współpraca z Zanifero pozwoli na podniesienie świadomości firm w tym zakresie i przekonanie przedsiębiorców, że ograniczanie emisji CO2 nie musi być ani skomplikowane, ani kosztowne – komentuje Aga Maciejowska, CEO i co-founderka Plan Be Eco.

Miejsce ogłoszenia współpracy pomiędzy Plan Be Eco a Zonifero nie jest przypadkowe. Porozumienie ogłoszono podczas spotkania z cyklu Fireside Chat, organizowanego przez Giełdę Papierów Wartościowych i Ernst & Young. Podczas panelu dyskusyjnego przedstawiciele start-upów podzielili się z audytorium wiedzą na temat narzędzi wspierających realizację strategii ESG.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Zarządzanie marką luksusową – wykład Agi Smektały

Aga Smektała, ekspert budowania marki podzieli się z Państwem obserwacją trendów na rynku marek luksusowych w Polsce i na świecie oraz podzieli się sprawdzonymi tajnikami z zakresu marketingu, sprzedaży i zarządzania, jakie poznała współpracując z najlepszymi. Tematem wykładu będzie między innymi, jak przełożyć potrzeby zamożnych konsumentów na portfolio produków, jak wprowadzić nowy produkt na rynek, dlaczego warto współracować z artystami, tworząc doświadczenie świata marki. Aga zdradzi także, na co marki luksusowe zwracają uwagę, szukając pracowników i partnerów do współpracy.

Absolwentka SGH Warszawa i Bocconi w Mediolanie przez 8 lat pracowała dla największego koncernu dóbr luksusowych na świecie LVMH – Moët Hennessy Louis Vuitton w Londynie, Pradze i Warszawie. Obecnie rozwija własne projekty INZPIREA i Ambasada Inspiracji, oferując usługi edukacyjne i kreatywne dla biznesu np. wykłady, webinary, burze mózgów.

Doradzała przy projektach, w które zaangażowane były takie marki jak Dom Pérignon i Vogue Polska, Orbico Beauty, Mariusz Przybylski, Wedding Dream by Izabela Janachowska, Business Link, High Level Sales & Marketing. Prowadzi autorskie zajęcia „Mapa Marzeń Marki” przy Akademii Biznesu i Prawa Mody Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.

Bilety dostępne na platformie ebilet.pl: https://www.ebilet.pl/biznes/konferencje/wyklad/

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF