Sonia Stępień, była dziennikarka Wirtualnej Polski i o2.pl, dołączyła do zespołu PR w agencji oLIVE media

Sonia Stępień jako senior PR specjalistka zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.

Sonia odpowiada za realizowanie strategii oraz działań public relations dla klientów m.in. z branży sportowej, technologicznej i prawnej. Do jej zadań należy przygotowywanie informacji prasowych, budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, pełnienie roli biura prasowego, a także dbanie o pozytywny wizerunek klientów.

 

Do klientów, których obsługą zajmuje się Sonia Stępień, zaliczają się m.in. Fundacja KSG “Olympic Dreams”, wspierająca sportowców w ich drodze na igrzyska olimpijskie, kancelaria Armińska radcowie prawni, aplikacja mobilna Laviro czy artystka Małgorzata Radomska.

 

Sonia Stępień jest absolwentką studiów licencjackich na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów magisterskich na kierunku kryminologia na Uniwersytecie Gdańskim. 

 

Doświadczenie zdobywała początkowo jako freelancerka, współpracując z czasopismami „Focus Historia”, „Newsweek Historia” czy portalem NaTemat.pl. Ostatnie trzy lata pracy zawodowej spędziła w redakcji portalu o2.pl, należącym do grupy Wirtualna Polska. W wolnym czasie pisze teksty o tematyce kryminalnej i prowadzi bloga criminalmind.pl.

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

Owocna współpraca oLIVE media z Kabako Gruppe. Polska firma wkroczy na zagraniczne rynki

Specjaliści z oLIVE media w ostatnim kwartale 2023 roku intensywnie pracowali nad kampanią promocyjną, która pozwoli Kabako Gruppe nie tylko wzmocnić pozycję w świadomości polskich konsumentów, ale także z sukcesem wprowadzić swoje marki „Mleczne Ogrody” oraz „Kraina Vege” do Wielkiej Brytanii i Francji. Stawiając nacisk na zrozumienie trendów panujących na lokalnych rynkach, agencja stworzyła szczegółową […]

Specjaliści z oLIVE media w ostatnim kwartale 2023 roku intensywnie pracowali nad kampanią promocyjną, która pozwoli Kabako Gruppe nie tylko wzmocnić pozycję w świadomości polskich konsumentów, ale także z sukcesem wprowadzić swoje marki „Mleczne Ogrody” oraz „Kraina Vege” do Wielkiej Brytanii i Francji.

Stawiając nacisk na zrozumienie trendów panujących na lokalnych rynkach, agencja stworzyła szczegółową strategię marketingową. Jej celem jest wsparcie polskiej firmy podczas rozszerzania profilu działalności poza granice kraju, a co za tym idzie – w dotarciu do szerszej grupy konsumentów.

„Mleczne Ogrody” oraz „Kraina Vege” wchodzą do Wielkiej Brytanii i Francji

Opracowany przez oLIVE media plan działania skupia się przede wszystkim na budowaniu świadomości marki na rynkach brytyjskim i francuskim oraz stałym i aktywnym prowadzeniu komunikacji. Z perspektywy biznesowej wysiłki będą się natomiast koncentrować na docieraniu do związanych z dystrybucją artykułów spożywczych przedstawicieli, a także podejmowaniu stałej współpracy z prywatnymi sklepami spożywczymi.

– Strategia marketingowa Kabako uwzględniająca ekspansję w Wielkiej Brytanii i Francji opierała się na analizie lokalnych preferencji i trendów rynkowych. Jesteśmy przekonani, że wysoka jakość i autentyczność wyróżnią produkty tej firmy – mówi Dominika Leszczyńska z oLIVE media, główna autorka projektu.

Kabako Group i oLIVE media. Nie tylko strategia

oLIVE media w ramach współpracy z Kabako Gruppe przygotuje również nową stronę internetową oraz opracuje projekt sklepu online, uwzględniającego specyfikę nowych rynków, na których pojawią się produkty firmy.

Agencja odpowiadała też za stworzenie linii graficznej wspólnej dla marek „Mleczne Ogrody” i „Kraina Vege”. Została on wykorzystana m. in. w katalogu produktowym, ulotkach i roll-upach, użytych przez firmę Kabako Gruppe na międzynarodowych targach spożywczych w Wielkiej Brytanii i Francji.

oLIVE media to agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Agencja w swoim portfolio posiada liczne projekty zrealizowane dla znanych marek i startupów, zarówno polskich, jak i zagranicznych, takich jak Bayer, Panasonic, Polska Organizacja Turystyczna, Planet Heroes czy Envirly.

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

Pozycjonowanie, ważny aspekt marketingu

Przedsiębiorcy działający na co dzień w świecie online doskonale znają podstawowe zagadnienia związane z pozycjonowaniem. Jest ono bowiem nieodzownym ogniwem marketingu na wirtualnym rynku.

Dlaczego pozycjonowane strony www mają przewagę w sieci?

To dzięki wysiłkom agencji SEM udaje się sprawnie zwiększyć ilość odwiedzin na stronie a w rezultacie
także i podnieść sprzedaż. O tym, na czym opiera się obecnie sukces pozycjonowania, porozmawiamy w
poniższym krótkim artykule.

Wyróżnij się poprzez unikalną i ważną dla odbiorcy treść

Marketing treści określany jest od wielu lat królem sieci. Stanowi on swego rodzaju serce każdego
wysiłku związanego z pozycjonowaniem. Nie wystarczy wszakże przystosować stronę do wymogów
robotów indeksujących Google – naszym ostatecznym odbiorcą powinien zawsze być użytkownik z krwi
i kości. To właśnie do człowieka skierowane powinny być nasze teksty – tak żeby mógł on po przejściu
na naszą stronę nauczyć się czegoś lub rozwiązać stający przed nim problem. Doświadczone agencje
interaktywne, takie jak AFTERWEB, zatrudniają całe zespoły profesjonalistów od contentu – są to w
pierwszej kolejności copywriterzy specjalizujący się w danych dziedzinach. To na nich spoczywa
odpowiedzialność za oryginalną i atrakcyjną komunikację z naszym targetem rynkowym.
Kluczowe w tego rodzaju wysiłkach jest rozpoznanie i zrozumienie intencji internauty, który w
obecnych czasach powinien uzyskać od nas dostęp do interesujących go zagadnień bez niepotrzebnych
przeszkód. Warto więc zadbać o odpowiednio rozbudowaną i czytelną mapę witryny, ale także o
pozbycie się denerwujących pop-upów i konieczności rejestrowania się. Odbiorca najczęściej i tak
odwdzięczy się nam za wysokiej jakości zawartość zostając naszym klientem lub zapisując się do
newslettera.

Zapoznaj się z zasadami Core Web Vitals i Mobile First

Przeprowadzane co roku badania Google wyraźnie pokazują, że nieustannie rośnie odsetek osób
korzystających z internetu za pośrednictwem urządzeń przenośnych. Dziś w ten sposób przegląda sieć
WWW przeszło połowa wszystkich użytkowników. Właśnie z tego powodu gigant z Moutain View
przeszedł w 2021 roku całkowicie na indeksowanie mobilne. Innymi słowy, wersja desktopowa Twojej
witryny przestała mieć znaczenie, jeśli nie dostosowałeś się odpowiednio do działania na smartfonach.
Doskonale wiedzą o tym seowcy z doświadczonych agencji marketingu sieciowego. To oni w trakcie
optymalizacji muszą pamiętać o tym, że choć SEO techniczne wciąż pozostaje ważne, trzeba jeszcze
dołożyć starań, by projekt odpowiadał na potrzeby człowieka. Z tego tytułu zajmujemy się zagadnieniami
User Experience (UX) i dbamy o komfort publiczności wdrażając Core Web Vitals – podkręcamy czas
ładowania strony i jej reaktywność, dostosowujemy ją do urządzeń mobilnych a także zapewniamy
bezpieczeństwo przeglądania. Przez pozycjonowanie serwisów internetowych po tak skrojonej optymalizacji, strony nie tylko zdobędą istotną lokatę w wynikach wyszukiwania, ale także zmienią się w istną maszynę do prowadzenia sprzedaży!

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Venture Capital coraz chętniej inwestują w branżę marketingową

Venture capital w marketingu

Niewiele spółek z branży marketingowej zdaje sobie sprawę, że dzięki własnym produktom martechowym mogą sięgnąć po finasowanie venture capital. Wiedza o VC bazuje często na tym, co znamy z amerykańskich mediów. Jeżeli my mówimy VC to myślimy start-up, jeśli myślimy start-up widzimy Dolinę Krzemową, jednorożce, wielki świat. A to nie jest do końca prawda.

Fundusze zwracają się w stronę agencji

W ostatnim czasie można zaobserwować ciekawy trend zwracania się funduszy venture capital w stronę branży marketingowej. Wynika to z faktu, że innowacje technologiczne bardzo często rodzą się z wiedzy i doświadczenia ludzi, których te firmy mają na pokładzie.

Agencja, mając stabilne przychody z usług, które świadczy może stworzyć zupełnie nowy business unit, w ramach którego sprzedaje produkt, który wcześniej służył wyłącznie do wsparcia wewnętrznych procesów. Zyskuje dzięki temu zupełnie nowe źródło przychodów i możliwość łatwiejszego skalowania dzięki wsparciu technologii.

Pojemna definicja martechu

Pojęcie martechu w najprostszy sposób można wytłumaczyć jako wykorzystanie technologii w marketingu. Nomenklatura bywa momentami kłopotliwa, dlatego że często nawet twórcy rozwiązań nie wiedzą, że to co robią to martech. Pojęcie zawiera całe spektrum technologii, od optymalizacji budżetów przez targetowanie grup docelowych lub lepsze wykorzystanie zasobów w postaci ludzi, którzy biorą udział w procesie tworzenia treści, czyli kampanii.

Jak działają fundusze

Wsparcie funduszu polega na zapewnieniu kapitału, ale także pomocy w zakresie akceleracji pomysłu i przejścia od fazy wewnętrznych testów do gotowego produktu.

My jako fundusz, nie działamy zazwyczaj w taki sposób, że przekazujemy kapitał i czekamy, co się wydarzy. Dajemy także swoje zaangażowanie w postaci know-how, czyli komponentu wiedzowego, który stanowi czasem ekwiwalentną wartość w stosunku do samych  pieniędzy. I on właśnie ma pomóc spółce ułożyć proces od A do Z i skutecznie go później wdrożyć.

Szymon Janiak, Dyrektor Zarządzający Czysta3.vc

Fundusze venture capital, inwestując w przedsięwzięcie, liczą na określoną multiplikację wartości gwarantującą zwrot. Dzięki dodaniu komponentu w postaci technologii, przychody rosną nieproporcjonalnie do kosztów. Przykładowo firma może, przy zachowaniu takiej samej jakości, obsłużyć stu klientów, mając do dyspozycji takie same zasoby, jak gdy obsługiwała dziesięciu zleceniodawców.

Warto podkreślić, że fundusz zarabia wtedy, gdy zarabia i rośnie też spółka. Jako udziałowiec otrzymuje zwrot z inwestycji w dywidendach albo podczas sprzedaży udziałów.

Proces inwestycyjny

Proces inwestycyjny związany jest z dwoma głównymi obszarami. Pierwszy to szeroko rozumiana walidacja biznesu i spółki w obszarze technologicznym, finansowym i prawnym. Drugim jest stworzenie pewnego planu w zakresie tego, co ma się dziać po inwestycji, czyli w jaki sposób będą wydawane pieniądze. Konieczne jest wykonanie budżetu na określony czas, ustalenie w jaki sposób fundusz zaangażuje się w rozwój przedsięwzięcia, jakie są oczekiwania po stronie partnera oraz funduszu. Na koniec tworzona jest umowa inwestycyjna, czyli porozumienie, jakie są przywileje funduszu w zakresie przeprowadzonej inwestycji i do czego spółka się obliguje.

Milion złotych na projekt we wczesnej fazie

W polskich realiach, na relatywnie wczesnym etapie, zwykle inwestowane są środki do miliona złotych. Najczęściej są to pieniądze, które służą do stworzenia produktu. Konieczna jest między innymi walidacja rynku, wytworzenie technologii i zbadanie recepcji odbiorców projektu. Drugim krokiem jest marketing, bo jeżeli stworzymy technologię, która stanowi pewną nowość na rynku, musimy mieć środki, które pozwolą na ekspansję nie tylko w świadomości ludzi, ale też w rozumieniu geograficznym.

Agencje marketingowe i projekty, których szukają fundusze

Fundusze szukają rozwiązań, które mają potencjał wzrostu, na który składa się między innymi pojemność rynku, model biznesowy czy innowacyjność rozwiązania. Kluczowy jest także zespół.

To kontrowersyjne, co teraz powiem, ale sam pomysł ma relatywnie niewielką wartość, tzn. samych dobrych pomysłów są tak naprawdę dziesiątki, najważniejsze jest to, żeby zespół miał doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu biznesu i kompetencje w zakresie tego, co chce zrobić.

Szymon Janiak, Dyrektor Zarządzający Czysta3.vc

Martechem w pandemię

W ciągu ostatnich kliku miesięcy pandemii sytuacja wielu agencji zmieniła się diametralnie, wymuszając na właścicielach zmiany. Niektórzy przedsiębiorcy mówią o ścinaniu kosztów siekierą. I chodzi o to, żeby tych kosztów nie ścinać bezmyślnie. Dlatego, że zwłaszcza w tym momencie nie możemy sobie pozwolić na działania zero-jedynkowe. Ktoś może powiedzieć „ok, mamy kryzys i to nie jest właściwy moment na podejmowanie decyzji inwestycyjnych, na tworzenie nowych produktów, to nie jest właściwy moment na wdrażanie martechu w organizacji”. A to jest nieprawda, dlatego, że to jest właśnie najlepszy moment, kiedy jesteśmy przyciśnięci, żeby zacząć interesować się martechem.(…) Możemy zacząć od małych zmian w organizacji i krok po kroku cyfryzować dział marketingu, cyfryzować procesy, które są najbardziej wymagające.

Piotr Krauschar, Prezes Zarządu F11 Agency

Fundusze VC, otrzymując kilkaset pomysłów rocznie, muszą analizować je pod kątem modelu biznesowego, popytu, technologii czy zespołu. Mają dzięki temu nieco inny, bardziej holistyczny obraz niż twórcy rozwiązania. Z perspektywy agencji, która myśli nad rozwojem własnego produktu, warto skonsultować się z wybranym inwestorem, który będzie w stanie ocenić potencjał pomysłu i zapewnić finansowanie lub przestrzec przed kosztowną pomyłką.

Osoby zainteresowane szerzej tematyką finansowania VC w marketingu, mają możliwość obejrzenia nagrania z rozmowy Szymona Janiaka, Dyrektora Zarządzającego funduszu Czysta3.vc i Piotra Krauschara, Prezesa Zarządu F11 Agency:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLBSXc4KhyZdalZSmXVaFoUizvD80X464J


Źródło: Informacja prasowa Czysta3.vc

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Inwestorzy VC otwierają się na branżę marketingową

Investorzy VC

Branża marketingowa liczy straty związane z pandemią, a prognozy nie pozostawiają złudzeń – będzie jeszcze trudniej. Gdy wiele agencji świadczących usługi marketingowe, brandingowe czy public relations rozgląda się za sposobami uniknięcia kryzysu, fundusze venture capital odpowiadają – prawdopodobnie macie już rozwiązanie u siebie, tylko nie wiecie, że ktoś chciałby w nie zainwestować.

Rozwiązania trzymane w szufladach

Celem firm zajmujących się marketingiem jest wykorzystanie potencjału posiadanego przez klientów do rozwoju ich działalności. Jednocześnie agencje często nie zdają sobie z prawy z możliwości, którymi same dysponują.

Wiele firm na własne potrzeby opracowuje i wykorzystuje innowacyjne rozwiązania, postrzegając je jedynie jako usprawnienie i automatyzację pracy. Nie widzą w nich potencjalnego produktu, w który fundusze venture capital mogłyby zainwestować i pomóc w sprzedaży go na szeroką skalę.

Jednocześnie wiele świetnych pomysłów na narzędzia marketingowe-brandingowe-public relations nigdy nie zostanie zrealizowana, z braku świadomości, że współpraca z doświadczonym partnerem oferującym finansowanie i know-how mogłaby otworzyć przed agencją czy domem produkcyjnym zupełnie nowe możliwości i rynki.

Milion złotych na projekt

Przeprowadziliśmy wiele rozmów z firmami marketingowymi, które uważały, że „martech” to buzzoword stworzony na potrzeby warszawskich start-upowców z branży IT. Po krótkiej rozmowie okazywało się, że od dawna korzystają ze stworzonych przez siebie rozwiązań, które optymalizują ich pracę, czyniąc ją efektywniejszą dla klientów. Wsparcie właściwego funduszu mogłoby zapewnić skalowalność i sprzedaż rozwiązania, także za granicą.

Szymon Janiak, dyrektor zarządzający funduszu Czysta3.vc, koncentrującego działalność inwestycyjną głównie na branżach martech i software house. W pierwszej rundzie fundusz inwestuje w projekt 1 mln złotych

Szukanie inwestora

Pozyskanie finansowania od funduszu VC, w porównaniu do innych źródeł jest paradoksalnie dosyć proste. Wystarczy przygotować pitch deck, zawierający koncepcję produktu lub usługi, opis rynku i krótkie przedstawienie kompetencji zespołu, który zajmie się realizacją pomysłu. Start-upy często pomijają kwestie finansowe i choć na tym etapie nie ma konieczności przygotowywania skomplikowanych modeli biznesowych, warto wskazać, jak firma planuje zarabiać na swoim pomyśle.

W czasie, gdy wiele biznesów stoi, a klienci brutalnie obcinają budżety, dywersyfikacja działalności może okazać się dla branży marketingowej szansą na wzrost mimo niesprzyjającej koniunktury. Wiele agencji marketingowych, public relations, czy performance stworzyło i wykorzystuje w codziennej pracy własne narzędzia, które mogą stanowić nowe, intratne źródło przychodów.

Przykłady wielu innowacyjnych rozwiązań pokazują, że najlepsze pomysły z tej branży powstają właśnie w agencjach. To w nich pracują doświadczeni specjaliści, którzy znają bolączki branży i realne oczekiwania klientów. Czasem wystarczy zatem partner technologiczny, by zbudować narzędzie digitalowe, np.: w postaci SAAS, które w sposób innowacyjny rozwiąże jeden z rynkowych problemów.

Fundusze venture capital inwestujące w branżę martech mogą pomóc w przekształceniu autorskiego rozwiązania, stosowanego przez agencję w biznes. Ich rola nie polega jednak tylko na dostarczeniu finansowania. Dzięki doświadczeniu i kontaktom pomagają we właściwym przygotowaniu narzędzia do wdrożenia, weryfikacji rynków docelowych czy ustrukturyzowaniu sprzedaży.

Agencja zyskuje zupełnie nowy strumień zysków ze sprzedaży, najczęściej w postaci licencji z rozwiązania. Pozwala to firmie rosnąć dużo szybciej, unikając jednocześnie większości problemów związanych ze skalowaniem, takich koszty zwiększenia zatrudnienia czy trudności z przebiciem się na rynki zagraniczne. Jednocześnie dzięki innowacyjności spółka buduje mocniejszą pozycję na rynku, co często przekłada się także na nowe zlecenia dla pierwotnej działalności.

Z perspektywy całej branży marketingowej powstawanie nowych narzędzi zwiększa zakres świadczenia usług digitalowych. Pozwala to z jednej strony automatyzować i ulepszać istniejące procesy, z drugiej nadawać nową wartość tym, które dotychczas działały w sposób tradycyjny.

Tworzenie kolejnych cyfrowych produktów buduje rynek martechu, który jako pojemna kategoria wciąż potrzebuje nowych, specyficznych narzędzi usprawniających pracę. Marketingowcy mogą dzięki temu w coraz większym zakresie podejmować decyzje w oparciu o dane, zamiast bazować głównie na własnym doświadczeniu.

Specjalnie dla BRIEF: Szymon Janiak, dyrektor zarządzający funduszu Czysta3.vc

Gotowy pitch deck należy wysłać mailowo do wybranych funduszy. Przy wyborze warto zweryfikować, czy dany fundusz ma doświadczenie w branży marketingowej i inwestował już w spółki z tego sektora.

Dla zainteresowanych agencji fundusz Czysta3 przygotowuje bezpłatne webinariumVenture capital w marketingu.

W spotkaniu online, które odbędzie się 9 czerwca o godz. 14.00, Szymon Janiak, Dyrektor Zarządzający Czysta3.vc opowie o tym jak pozyskać inwestora, a Piotr Krauschar, Prezes Zarządu F11 Agency, pokaże perspektywę agencji, tworzących produkty martech. Szczegóły i zapisy: https://czysta3.clickmeeting.pl/webinarium-venture-capital-w-marketingu/register


Źródło: Informacja prasowa Czysta3.VC

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Agnieszka Sosnowska CEO agencji Biuro Podróży Reklamy

Agnieszka Sosnowska, dotychczas Account Director w agencji Biuro Podróży Reklamy, zostaje szefową tej agencji, obejmując stanowisko CEO & Partner.

Robert Sosnowski, dotychczasowy Managing Director agencji i jej założyciel, pozostanie w agencji jako CVO i Partner, jednak stopniowo będzie przekazywał większość swoich obowiązków managerskich Agnieszce Sosnowskiej (która jest jego siostrą).

Będzie się to odbywać ewolucyjnie, ale docelowo, w perspektywie kilku miesięcy chciałbym zrezygnować z ok. 80 proc. obowiązków definiujących moje dzisiejsze zaangażowanie w agencję Biuro Podróży Reklamy. Zamierzam zdecydowanie bardziej skoncentrować się na zbudowaniu Grupy wokół Biura Podróży Reklamy, oraz wyznaczaniu nowych kierunków rozwoju dla spółek, które tę grupę będą tworzyć. Rynek reklamy zmienia się coraz bardziej dynamicznie, presja digitalu na resztę branży jest coraz silniejsza, i moim zdaniem jest to otoczenie rynkowe w którym trzeba iść do przodu, wkraczać w nowe obszary. Stąd nasza decyzja o przekazaniu zarządzania agencją w ręce Agnieszki – komentuje Robert Sosnowski.

Agnieszka Sosnowska pracuje w agencji Biuro Podróży Reklamy od 2009 r., początkowo jako Account Manager, następnie Senior Account Manager, a od 2013 r. jako Account Director. Karierę w branży reklamowej rozpoczynała w 1999 r. w firmie reklamy zewnętrznej Hator.

Jest absolwentką Uniwersytetu SWPS na kierunku Psychologia, studiów podyplomowych w Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej im. Bolesława Prusa na kierunku Dziennikarstwo – Fotografia w Nowych Mediach oraz studiów na wydziale Behavioral and Social Science chicagowskiego East-West University.

Agencja Biuro Podróży Reklamy to eksperci w kampaniach łączących social, influence marketing, web, mobile, search marketing, video, blog i content marketing z ambientem technologicznym, marketingiem partyzanckim oraz innymi działaniami niestandardowymi i innowacyjnymi technologiami. Twórcy nowatorskich stron i aplikacji mobilnych. Agencja posiada dwa tytuły agencji roku: Agency of the Year 2014 in Poland – Epica Awards, Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku – Impactor (2015) – w sumie 33 nagrody i wyróżnienia brażnowe: Epica Awards, Kreatura, Mixx Awards, AME Award, Webstar Creative, Golden Arrow, Innovation Award, Impactor, Pióro Roku, Złoty i Srebrny Spinacz, Kampania Społeczna Roku.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Pytanie na sobotę

pytanie-przed-kawa

Agencje od zawsze narzekają na briefy klientów, a klienci na to, że agencje ich nie rozumieją. Czy to można zmienić?

pytanie BrandDoctor.pl

Autor: 

Marcin Kalkhoff

BrandDoctor – W niektórych kręgach znany jako BrandDoctor. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Od 2004 r. strateg marki i komunikacji. Orędownik rozmowy, a nie przemowy. Pracował dla prawie każdej branży – od koła zębatego po szpital. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF