...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Znamy zwycięzców 27. edycji festiwalu Golden Drum

Golden Drum zwyciezcy

Tytuł Agencji Roku, po raz drugi raz z rzędu trafił w ręce Publicis Italy z Mediolanu, tym samym przyczyniając się do ogólnego sukcesu spółki Publicis, która zebrała najwięcej punktów i została uhonorowana tytułem Sieci Roku.

Nagrodę dla najlepszej niezależnej Agencji Roku otrzymała agencja Voskhod z Jekaterynburga w Rosji.

Najlepszą marką, która wyróżniła się podczas 27. edycji festiwalu, zdobywając Brand Grand Prix, był Burger King z 2 nagrodami Grand Prix, 6 Golden Drums, 4 Silver Drums i 2 Bronze Drums we wszystkich kategoriach. Jorg Riommi, Eduardo Marques i Bruno Bertelli, autorzy kampanii Moldy Whopper, zostali uhonorowani tytułem Dyrektorów Kreatywnych Roku.

W sekcji All Juries, Best of Genius Loci – nagroda za kampanie dla lokalnej społeczności – trafiła do Publicis Latvia za projekt #StillSpeakingUp DeepTruth, przygotowany dla klienta Agencji – Propuesta Civica. Best of Social Good – nagroda upamiętniająca działania korzystne społecznie – została przyznana White Rabbit Budapest za kampanię non-profit Terms Against Bullying, prowadzonej przez Universidade de Madeira. Jury nie przyznało nagrody Best of COVID-19.

Najlepszym zgłoszeniem z regionu Adriatyku, które otrzymało specjalną nagrodę Adriatyckiej Agencji Roku, był projekt przygotowany przez UM Beograd, część McCann Beograd – kampanię Thank you, Doctors.

Najlepszym filmem z Konkursu Young Drummers, zaprezentowanym we współpracy ze słoweńską Izbą Turystyczną, było wideo pt. Imagine Slovenia, stworzone przez Dmitrija Sharova z Rosji.

Po rocznej przerwie, spowodowanej globalną pandemią, festiwal odnotował 25% wzrost zgłoszeń w konkursie. Z pośród wszystkich prac, kapituła wybrała 271 zgłoszeń i przyznała łącznie 46 Bronze Drum, 41 Silver Drum, 30 Golden Drum i 14 Grand Prix w różnych grupach i kategoriach. Laureaci otrzymali nowe, utrzymane w duchu zrównoważonego rozwoju trofea wykonane z materiałów przyjaznych dla środowiska – naturalnych i pochodzących z recyklingu.

Wszystkie wyróżnione prace dostępne są na stronie https://goldendrum.com/showcase.


Źródło: Golden Drum

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Grayling zwycięzcą Global Public Affairs Agency of the Year 2019

Grayling został doceniony za rozwój działalności w obszarze Public Affairs, szczególnie w Europie oraz za budowanie silnych, strategicznych partnerstw w skali globalnej. Dzięki temu Grayling może oferować znakomite rozwiązania w zakresie PA dużym, międzynarodowym klientom.

Jesteśmy zaszczyceni i ogromnie dumni z otrzymania tej prestiżowej nagrody – powiedział  Russell Patten, Chairman, Grayling Public Affairs. – Nie byłoby to możliwe bez najlepszych w swojej klasie konsultantów Grayling i naszych klientów. W naszej pracy koncentrujemy się na rozumieniu potrzeb klientów, wyciąganiu wniosków z rzetelnych badań oraz opracowywaniu i wdrażaniu efektywnych rozwiązań, które przynoszą korzyści naszym klientom w dłuższym czasie.

Z perspektywy rynku lokalnego, czy to w Warszawie, Waszyngtonie, Singapurze czy Bukareszcie, coraz ważniejszy staje się zasięg globalnej sieci i bogate doświadczenie jej konsultantów PA, którzy jednocześnie rozumieją lokalne uwarunkowania i świadczą wysokiej jakości usługi Public Affairs w danym kraju.

Doświadczenie naszych konsultantów w koordynowaniu kampanii PA na wielu rynkach stanowi niezrównaną wartość dla klientów, którzy często muszą stawiać czoło wyzwaniom wykraczającym poza granice państwowe – powiedział Ben Petter, dyrektor nadzorujący 11 biur Grayling w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. 

Wcześniej w tym roku w ramach konkursu SABRE Awards, Grayling otrzymał tytuł EMEA 2019 w kategorii Public Affairs Consultancy. Ponadto europejski zespół Grayling, który doradza w zakresie Public Affairs nagrodzono wyróżnieniem Brexit-related Campaign of the Year (2018) podczas prestiżowych Public Affairs Awards Europe. Zespół ten nagrodzono także tytułem PA Agency of the Year (2016) podczas „Public Affairs Awards Europe”. Natomiast brytyjskie biuro Grayling wyróżniono nagrodą Public Affairs Award for Consultancy of the year 2016.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

MSL agencją roku 2019 w regionie CEE

MSL w Europie Środkowo-Wschodniej ma oddziały w Bułgarii, Słowenii, Czechach i Rumunii, które są koordynowane przez warszawskie biuro. Region CEE zarządzany przez Sebastiana Hejnowskiego, CEO MSL CEE i Chief Growth Officera Publicis Groupe w Polsce generuje 8 milionów Euro przychodu (fee income) rocznie, zatrudniając 200 osób. Ponad połowa wpływów pochodzi z warszawskiego biura, gdzie pracuje 100 konsultantów.  

MSL w regionie CEE utrzymuje od kilku lat dwucyfrowy poziom wzrostu. Przy coraz bardziej stabilnych gospodarkach w tej części Europy jest to duże wyzwanie. Staramy się, aby kompetencje zespołów pracujących w każdym kraju stanowiły możliwie najlepszą odpowiedź na rosnące wymagania klientów, którzy przestali poszukiwać usług agencji. Dzisiaj potrzebują odpowiedzialnych partnerów, którzy pomagają utrzymywać im tempo wzrostu biznesu, przede wszystkim chroniąc ich reputację. Bardzo cieszymy się, że coraz częściej w tych okolicznościach wybierają MSL.  – powiedział Sebastian Hejnowski.

Sieć tytuł Eastern European Consultancy of the Year otrzymała nie po raz pierwszy. MSL została nagrodzona w 2013 i 2015 roku, firma znalazła się w gronie pierwszych trzech najlepszych agencji konsultingowych regionu w latach 2011, 2012, w 2014, 2016.

Agencja MSL jest częścią Publicis Groupe, jednej z największych holdingów reklamowych na świecie. Zapewnia strategiczne doradztwo i kreatywne myślenie, promując jednocześnie interesy swoich klientów poprzez odważne i odkrywcze kampanie, które angażują wiele punktów widzenia i holistyczne myślenie w celu budowania wpływów i dostarczania efektów. Z ponad 3100 pracownikami w ponad 107 biurach na całym świecie MSL jest także jedną z największych sieci PR w Europie i najszybciej rozwijającą się w Chinach oraz Indiach.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF