Paulina Wróbel na stanowisku Video Lead w Agencji Whites

Paulina Wróbel

Agencja Whites wzmacnia ofertę digital marketingową. Do zespołu dołącza Paulina Wróbel, która poprowadzi nowo utworzony dział Wideo.

Paulina Wróbel, poprzednio Szefowa Sekcji Produkcji Video w TVN Media, dołączyła w maju do zespołu Content, Social & Kreacja. Paulina objęła stanowisko Video Lead i będzie odpowiedzialna za ofertę wideo od etapu strategii po realizację. Jako producentka wideo realizowała projekty na potrzeby Link4, Skoda, Rossmann i Apart.

Anna MoscickaChcę, by jeszcze w 2021 r., każdy, kto usłyszy „Whites”, od razu pomyślał „wideo”. Paulina Wróbel to idealna osoba, żeby taki cel zrealizować. Stoi za nią doświadczenie od strony producenckiej, jak i sprzedażowej tego obszaru, więc nie tylko wie jak wideo robić, ale też świetnie odpowiada na potrzeby Klientów.

  Ania Mościcka, Head of Content, Social & Kreacja

Agencja Whites od lat rozwija kompetencje content marketingowe dla marek korporacyjnych i e-commerce.

Anna MoscickaProdukcji wideo realizujemy już teraz sporo — opieramy się na niej, chociażby przy projekcie PKO Bank Polski Grajmy Razem (działania w mediach społecznościowych związane ze sponsoringiem Ekstraklasy), ale także wcześniej dla Łazienek Królewskich czy Medicover. Jesteśmy dumni z dotychczasowych efektów, ale myślimy o tym obszarze dużo szerzej.

  Ania Mościcka, Head of Content, Social & Kreacja

Zespół Content, Social & Kreacja, kierowany przez Anię Mościcką, rozwijał się bardzo dynamicznie w ostatnich latach — dział social mediów realizuje duże projekty na rynkach międzynarodowych; content wzbogacił się o influencer marketing i ePR, a kreacja wspiera obie kompetencje i rośnie jako niezależny obszar biznesowy. Największe projekty realizowane są na podstawie autorskich narzędzi przygotowywanych przez analityków i programistów data science. Inwestycja w wideo to naturalny krok.

Whites to przede wszystkim ludzie i to widać od pierwszych chwil. Cieszę się, że dołączyłam do zespołu, w którym panuje pozytywna energia i każdy czuje swoją sprawczość. Whites ma już za sobą doświadczenia w wideo i duże współprace, ale teraz trzeba włączyć piąty bieg. Jestem pewna, że razem bardzo wiele osiągniemy.

Paulina Wróbel, Video Lead w Agencji Whites

W Agencji Whites pracują obecnie 102 osoby: w zespołach SEO, social media, content marketing, PR, kreacja, data science, performance, HR, marketing b2b i administracja. Od początku 2021 do zespołu agencji dołączyło 12 osób. Do Grupy Digitalowej Whites należą również: agencja marketing automation Vecton oraz software house GoodC.


Źródło: Agencja Whites

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowi szefowie zespołów SEO i Growth w Whites

Łukasz Adamski i Konrad Łęcki

Konrad Łęcki na czele działu SEO agencji Whites. Łukasz Adamski awansuje na stanowisko Head of Growth.

Konrad Łęcki awansował na stanowisko Head of SEO agencji Whites. Odpowiada za zespół specjalistów i usług SEO-wych. Łukasz Adamski objął rolę szefa działu Growth. Jest odpowiedzialny za obszar growth marketingu i zespół specjalistów reklamy performance.

Konrad Łęcki przejmuje rolę szefa działu SEO agencji Whites. Będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu specjalistów SEO oraz podnoszenie jakości i efektywność usług SEO-wych. Wcześniej, jako Team Leader SEO oraz Senior SEO Specialist w Agencji Whites, Konrad zajmował się kształtowaniem i realizacją strategii SEO-wych, a także rozwojem zespołu. Koordynował również wsparcie strategiczne dla działań sprzedażowych realizowanych przez dział Client Service.

Łukasz Adamski awansuje na stanowisko Head of Growth. Będzie odpowiedzialny za prowadzenie zespołu Growth Marketing agencji Whites oraz realizację celów biznesowych w podległym obszarze. Poprzednio, jako Digital Marketing Strategist i Team Leader, był odpowiedzialny za rozwój zespołu, planowanie i prowadzenie kampanii digital marketingowych. Zanim trafił do Whites, był związany z GroupM, gdzie pracował jako Manager zespołu SEM.

Maciej WoźniakCieszę się, że najlepszych kandydatów na stanowiska szefów zespołów SEO i Growth wyłoniliśmy z wewnętrznej rekrutacji. Konrad i Łukasz to fajni ludzie, świetni managerowie, mam pewność co do ich wiedzy i kompetencji. Od pierwszego dnia obaj wskoczyli na głęboką wodę. Jestem spokojny o dalszy rozwój agencji w obszarach SEO i performance.

Maciej Woźniak, prezes Zarządu Whites

Z agencją żegnają się dotychczasowy szef działu SEO – Krzysztof Beniowski i Wojciech Spychalski, pełniący dotąd funkcję szefa działu Growth, który objął stanowisko Global CX Senior Manager w międzynarodowej agencji rekrutacyjnej Gi Group.

Anna TkaczykKrzysiek i Wojtek to byli świetni szefowie, którzy wzmacniali nas w czasie szybkiego wzrostu agencji i w trudnym czasie 2020. Krzysztof poukładał i rozwinął działania w obszarze SEO. Zoptymalizował biznesowe procesy. Wojtek wnosił do agencji mnóstwo energii, talentu i kreatywności. Obaj idą dzisiaj swoją drogą. Życzę im na niej wielu sukcesów.

Anna Tkaczyk, Partnerka Zarządzająca Whites

W Agencji Whites pracują obecnie 102 osoby: w zespołach SEO, Content Marketing, PR, Kreacja, R&D, Growth, HR, Marketing, Social Media i Administracja. W ciągu ostatnich 12 miesięcy agencja zatrudniła 55 nowych pracowników we wszystkich zespołach łącznie. Planowane są kolejne zatrudnienia i autorski program stażowy.
Do Grupy Digitalowej Whites należą również spółki Vecton (agencja marketing automation) oraz GoodC (product design i software).


Źródło: Whites

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF