...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Advalue wprowadza na rynek markę Advalue Engaged specjalizującą się w marketingu zaangażowanym społecznie

Advalue Engaged

Advalue to agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej, która już od wielu lat pracuje nad kampaniami dla marek chcących zaangażować się społecznie. Mając na uwadze rosnącą świadomość konsumentów i potrzeb rynku,

Advalue zdecydowało się wydzielić część biznesu pod nazwą Advalue Engaged i dedykować ją wyłącznie projektom z zakresu marketingu zaangażowanego społecznie. Zarządzanie tą częścią agencji objęła Katarzyna Hryćko-Górnicka, związana z agencją od ponad 6 lat.

Nowa marka ma wyróżnić ofertę agencji w obszarze marketingu zaangażowanego i jeszcze lepiej budować społeczną odpowiedzialność brandów. Po 13 latach działalności agencji to naturalny krok w rozwoju naszej oferty, która odpowiada na potrzeby naszych Klientów i rynku.

Katarzyna Hryćko-Górnicka, Dyrektor Zarządzająca Advalue Engaged

Swoją misję i specjalizację, czyli zaangażowaniew zrównoważony rozwój biznesu i planety, agencja podkreśla w filmowym manifeście, do którego głosu użyczyła Krystyna Czubówna.

Advalue Engaged posiada zespół ekspertów odpowiedzialny za tworzenie rozwiązań strategicznych i kreatywnych oraz ich realizację, który w swojej codziennej pracy skupia się na zdobywaniu know-how na temat trendów i problemów społecznych oraz rosnącej świadomości i wrażliwości konsumentów. Agencja buduje też networking z organizacjami z trzeciego sektora, aby poznawać ich problemy i potrzeby i włączać biznes w ich wartościowe inicjatywy. Zainteresowanie agencji obejmuje całe spektrum zagadnień i problemów społecznych: równość i prawa człowieka, zwłaszcza osób słabych i wykluczonych, prawa zwierząt, ochronę środowiska, sprawiedliwy handel, zrównoważony rozwój biznesu.

Do zrealizowanych ostatnio kampanii Advalue Engaged należy m.in. program edukacyjny „PrzyGotujmy Lepszy Świat” realizowany dla marki Knorr, w którym dzieci uczą się, że nawyki żywieniowe mają fundamentalny wpływ na kondycję planety. Jednym z narzędzi komunikacji jest teledysk, w którym hymn programu zaśpiewała Ania Dąbrówka, córka Natalii Kukulskiej. Partnerem merytorycznym programu jest Fundacja ProVeg, działająca na rzecz budowania świadomości żywieniowej. Innym przykładem kampanii zaangażowanej jest inicjatywa połączenia mocy marki Lipton i Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – projekt ten był realizowany z sukcesem przez kilka lat. Razem z fundacjami i organizacjami Advalue angażuje się też w projekty pro bono, których celem jest uświadamianie społeczeństwu wagi niektórych kwestii. W trudnych warunkach pandemii wspólnie z Ogólnopolską Organizacją Kwiat Kobiecości agencja zrealizowała spoty z Anną Dereszowską do kampanii edukującej o konieczności profilaktyki raka jajnika.

Inwestowanie w działania budujące pozytywny wizerunek marki dają długofalowe korzyści. Świadomość zarządzających firmami i marketerów nt. oczekiwań konsumentów i rynku rośnie bardzo szybko i większość firm już wie, że konsumenci są świadomi skutków dokonywanych wyborów, coraz wrażliwsi na otaczający ich świat i na stan ich zdrowia. Rośnie znaczenie ekologii, coraz chętniej kupujemy produkty naturalne, wytworzone lokalnie i w sposób nieszkodliwy dla planety. Oferta i dostępność takich produktów również rośnie,

Katarzyna Hryćko-Górnicka, Dyrektor Zarządzająca Advalue Engaged

Zadaniem Advalue Engaged jest pozycjonowanie odpowiedzialnych marek w wiarygodny dla konsumenta sposób. Jaki? Agencja stworzyła nawet specjalne warsztaty dla marketerów poświęcone właśnie budowaniu kierunku zaangażowania marki. Advalue Engaged pracuje zarówno dla korporacji, jak również dla mniejszych firm. Tworzy rozwiązania BSR-owe także dla start-upów i organizacji pozarządowych.

Advalue to agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej, na rynku od 2008 roku.
Do Klientów agencji należą takie firmy i marki jak: Unilever – Lipton, Knorr, Dove, Cif; Mondelez – Milka, Oreo, Delicje, Lubisie, BelVita; Kompania Piwowarska: Kozel, Pilsner Urquell, Książęce, Lech, Dębowe; Lisner; Tchibo; Metsatissue; Hasbro Gaming, GP Batteries, Harper Hygienics, Ogólnopolska Federacja Banków Żywności, Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, Fundacja ProVeg Polska, Fundacja FairTrade Polska.


Źródło: Advalue Egaged

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF