Tag
agencje pr
Oczywiste jest, że agencja PR musi odpowiadać na potrzeby klientów. Tempo codziennej współpracy na linii klient-agencja nie zawsze sprzyja jednak pogłębionej refleksji nad długofalowymi oczekiwaniami oraz rozwiązaniami, które je zaadresują.…
Rynek agencji public relations w Polsce to 934 podmioty. Szacowany przychód ze sprzedaży usług PR…
W Polsce 934 firmy można określić mianem agencji public relations. Ponad połowa z nich jest z Mazowsza, niemal co czwarta to firma jednoosobowa. 42% firm PR działa ponad dekadę, a tylko co czternasta jest zrzeszona w którejś z polskich…
Stowarzyszenie Agencji Public Relations – nowa organizacja na rynku usług komunikacji i PR
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) to nazwa nowej organizacji, która została powołana przez 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie,…
IPRN świętuje dwudziestopięciolecie z nowym planem strategicznym, logo, oraz stroną www
Międzynarodowa sieć zrzeszająca niezależne agencje PR – The International Public Relations Network (IPRN) świętuje w tym roku 25-lecie swojego istnienia, a wraz z nim znaczny wzrost liczby swoich członków, ogłoszenie strategicznego planu…
Jak agencje PR korzystają w praktyce z pierwszej tarczy antykryzysowej?
Powiedzieć, że obecna sytuacja jest niezwykle dynamiczna to nic nie powiedzieć. W czasie procedowania "Tarczy Antykryzysowej 2.0" trwają już w najlepsze dywagacje o jej trzeciej wersji, a nawet czwartej.
PR POiNTB, jako pierwsza agencja w Polsce, wprowadza 6-godzinny system pracy
W sierpniu POiNTB, jako jedna z pierwszych agencji PR w Polsce zastępuje dotychczasowy 8-godzinny system pracy innowacyjnym rozwiązaniem, które pierwszy raz zostało zastosowane w Skandynawii. Marka wrocławskiej spółki Bees & Honey…