Tag
Agnieszka Sora
Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z , z komunikacją marketingową...
3 października Światowym Dniem Marketingu i Komunikacji, zainaugurowanym przez IAA
IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy ustanowiło 3 października Światowym Dniem Marketingu i Komunikacji. To dzień poświęcony branży komunikacji marketingowej, wszystkim jej interesariuszom, przypominający historię i osiągnięcia. Jest…
#KiszlukRozmawia 70 – Agnieszka Sora, IAA
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Agnieszką Sorą, prezeską Międzynardowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd…
Zmiany personalne w GfK Polonia
Od 1 czerwca Izabela Wic zostaje nową Commercial Director i Executive Director w GfK Polonia. Dotychczasowa dyrektor zrządzająca GfK Polonia – Agnieszka Sora – odchodzi ze stanowiska i przechodzi do struktur regionalnych GfK obejmując…
DREAM EMPLOYER – do końca zgłoszeń zostało 5 dni!
Niecały tydzień dzieli nas od zamknięcia zgłoszeń do konkursu Dream Employer. Celem konkursu jest wspieranie organizacji w dotarciu, rekrutacji i utrzymaniu najlepszych pracowników.
Nastroje polskich konsumentów pozostają bez zmian
Odczyt Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK z początku października nie wykazał zmiany klimatu konsumenckiego w Polsce. Jednak dalszy dynamiczny przyrost zachorowań w drugiej połowie miesiąca i równoległe pojawienie się niepokojów…
Dalszy spadek nastrojów polskich konsumentów
Wrześniowy odczyt Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK wskazuje na możliwe pogłębianie się tendencji spadkowej klimatu konsumenckiego w Polsce. Sierpniowe wyhamowanie szybkiego odbudowywania się notowań, we wrześniu zostało wzmocnione…
Za nami inauguracja Dream Employer
Debatą ekspertów oraz cyklem webinarów tematycznych rozpoczęła się pierwsza edycja Dream Employer, programu realizowanego z inicjatywy BRIEF.
Kiszluk rozmawia #8 Agnieszka Sora, GfK Polonia
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Agnieszką Sorą o tym, czy pandemia jest szansą dla firm badawczych, na jakie firmy wpłynęła najbardziej, a także o skutecznym zdalnym zarządzaniu zespołem i o tym czy warto w tym czasie poświęcić czas na edukację…