Ruszyła rejestracja na pierwszy DIMAQ Voice Online po wakacyjnej przerwie [BRIEF PATRONUJE]

DIMAQ

Pierwsze jesienne spotkanie DIMAQ Voice Online odbędzie się już 28 września, w godzinach 15:00 - 16:30. Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Weronika Seweryn (Lightscape), Jacek Tkaczuk (Bluerank) oraz Anna Moczuska i Damian Kołodziejski (Sempai).

Prelekcja I, godz. 15:05:

„PR-owe media relations a ad blindness. Niestandardowe wykorzystanie digitalowych działań „wizerunkowych” (digital PR) w strategii leadowej”

Weronika Seweryn, Lightscape

Z ad blindness (ślepotą bannerową) walczy każdy świadomy marketer. Konkurując z innymi o uwagę odbiorcy warto patrzeć na rozwiązania spoza zestawu tych najczęściej stosowanych. Takim jest np. digital PR i „jego” relacje z mediami. PR-owcy bowiem wiedzą, jak organicznie uplasować tezy i nazwę marki w mediach czytanych przez klientów. I to w taki sposób, by ci sami po nie sięgali, a nie uciekali używając adblocków czy omijali komunikaty wzrokiem. Jak Ty możesz wykorzystać digital PR i „wpiąć” go w strategię pozyskiwania leadów?

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Czym dokładnie jest ad blindness oraz poznasz fakty, najnowsze dane i aktualnie przyjęte dobre praktyki w unikaniu tego zjawiska.

– Co o relacjach z mediami powinien wiedzieć każdy marketer – poznasz rolę publikacji medialnych w ZMOT i ścieżce decyzyjnej konsumenta, digital PR i podstawy pracy z dziennikarzem. Dowiesz się też jak media relations wpływają na pozycjonowanie marki w top10 Google i jak monitorować tego typu działania.

– Czym są „SEO media relations” w praktyce oraz jak tworzyć komunikację medialną, by wpiąć się w strategię pozyskiwania leadów?

Prelekcja II, godz. 15:35:

„Efektywne zarządzanie plikami produktowymi w e-commerce”
Jacek Tkaczuk, Bluerank

Feedy to nieodzowny element dynamicznej kampanii produktowej w e-commerce. Każdy marketer wie, że dla wszystkich nowoczesnych kanałów reklamy online: remarketingu, afiliacji, marketing automation i każdego z narzędzi potrzebny jest inny plik produktowy. Ale czy wiesz, że dzięki feedom można też optymalizować wyniki działań reklamowych? W trakcie prezentacji zostanie przedstawionych 5 inspirujących pomysłów na to jak poprawić efektywność kampanii poprzez optymalizację feedów produktowych.

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Czym jest plik produktowy, w jakich kanałach jest wykorzystywany i jakie są podstawowe cechy dobrego feeda.

– Jak optymalizować wyniki działań reklamowych dzięki feedom?

Prelekcja III, godz. 16:05: 

„CRO: 5 najczęstszych błędów popełnianych przez sklepy internetowe”
Anna Moczuska oraz Damian Kołodziejski, Sempai

Chcesz przekonać się, czy Twój sklep jest przyjazny użytkownikowi? A może podejrzewasz, że coś jest nie tak i chciałbyś dowiedzieć się, na co zwrócić uwagę, by zwiększyć ilość konwersji? Podczas wystąpienia eksperci omówią najczęściej popełniane błędy przez sklepy internetowe – wszystko po to, byś Ty nie musiał ich popełniać. Podpowiemy, jak podnieść współczynnik konwersji w e-sklepie poprzez poprawę ścieżki użytkownika na stronie czy zmianę designu serwisu.

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Czym jest i dlaczego CRO (optymalizacja współczynnika konwersji) onsite jest tak istotne przy prowadzeniu biznesu online?

– Jakie elementy warto zamieścić na naszej stronie, aby wywrzeć na użytkowniku jak najlepsze pierwsze wrażenie?

– Na co zwrócić uwagę, aby serwis ładował się szybciej?

– Jakie informacje o firmie i sklepie, a także zasadach dokonywania zakupu muszą znaleźć się na stronie?

– Jakie są kluczowe elementy nawigacyjne serwisu oraz jak zaprezentować swoje produkty?

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki

PARTNER TECHNOLOGICZNY: LiveWebinar


Źródło: IAB Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

#6 spotkanie DIMAQ VOICE Online już we wtorek

Dimaq Voice Online

Pojęcie marketing automation (MA) służy do określenia działań w zakresie automatyzacji procesów komunikacji z potencjalnymi i obecnymi klientami. Dlatego kolejne spotkanie z cyklu DIMAQ VOICE Online poświęcimy właśnie temu zagadnieniu.

Nowa formuła online

Kolejne Spotkanie online odbędzie się tradycyjnie we wtorek, 12 maja. Na grupie DIMAQ – profesjonaliści Digitalu na Facebook’u udostępnimy przygotowaną przez prelegenta prelekcję. Przeprowadzona ona będzie w formie krótkiego video ( 10-15 min.). Wystąpienie będzie dotyczyć tematyki digital marketingu.

Następnie w ciągu dnia, uczestnicy będą mogli obejrzeć video i zadawać pytania w komentarzach do zaprezentowanego materiału. Przez cały dzień będziemy zbierać komentarze osób, które obejrzały prezentację.

Tego samego dnia, w godzinach popołudniowych, przeprowadzimy Q&A w formie live’a, w którym prelegent będzie mógł odpowiedzieć na zebrane pytania, ale również na te, które będą pojawiały się podczas jego trwania.

Marketing automation

Na najbliższym spotkaniu porozmawiamy o optymalizowaniu budżetu marketingowego. Prelegentem na najbliższym spotkaniu będzie Daniel Werner, Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub. Tematem prelekcji będzie „#PatrzSzerzej na czas kryzysu i zobacz jak marketing automation, pomoże Ci optymalizować budżety marketingowe.”

Podczas prelekcji zostaną poruszone następujące wątki:
– jak odzyskiwać ruch, za który z pewnością zapłaciłeś do tej pory sporo,
– maile transakcyjne jako działania cross- i up- sellingu,
– omnichannel koniecznością marketing automation i ratowania budżetów.

Daniel Werner – obecnie pełni rolę CEO spółki Cashback services sp. z o.o., odpowiadając za rozwój technologiczny i sprzedażowy m. in. projektów zrabatowani.pl i zaangazowani.pl – serwisu cashbackowego działającego na rynku polskim oraz Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub – narzędzi do Marketing Automation. Posiada 10-letnie doświadczenie w branży FMCG i zajmował różne stanowiska sprzedażowe w wielu topowych firmach w Polsce.

W Grupie Digitree Group jest od 2015 roku, początkowo w roli Brand Managera projektu zrabatowani.pl, tworząc go od podstaw. Przed podjęciem pracy ze zrabatowani.pl Daniel pracował w firmie Żabka Polska, wspierając ajentów we wprowadzaniu globalnej strategii marki. Prywatnie fan fotografii, motocykli i książkowych kryminałów.

Możliwość zdobycia punktów recertyfikacyjnych

Posiadacze certyfikatu DIMAQ będą mogli uzyskać 4 punkty: 2 za udział na DIMAQ Voice Online (trzeba zrobić screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ) oraz dodatkowe 2 punkty – za zadanie pytania.

Pytanie można zadać w komentarzu pod video-prezentacją na grupie lub podczas trwania transmisji live. Punkty za pytania nie dublują się – jedna osoba może zadać wiele pytań lecz tylko raz zostaną naliczone.

Jeżeli chodzi o punkty recertyfikacyjne dla prelegenta- nic się nie zmienia. Prowadzący otrzyma od 25 do 40 punktów, w zależności od oceny, jakie oglądający przyznają w ankiecie online.

Dołącz do wydarzenia na Facebook’u i otrzymuj powiadomienia o tym, kto wystąpi na DIMAQ Voice Online. Wideo i live będą odbywały się na grupie. Komunikacja wydarzenia będzie odbywała się również na pozostałych kanałach DIMAQ oraz IAB Polska.

Dołącz: http://bit.ly/2tcXgIi

Akademia DIMAQ również online

Do Internetu przeniosły się również szkolenia DIMAQ. Akademia DIMAQ Basic i Professional odbywa się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizuje program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

Program realizowany jest po 2,5 h zajęć dziennie. Takie rozplanowanie pozwala skorzystać ze szkolenia, a jednocześnie nie wymaga długiego zaangażowania się. Osoby, które mają pod opieką dzieci mogą na 2,5 godz. wymienić się z kimś i wziąć udział w szkoleniu, a przy tym wykorzystać efektywnie czas pracy zdalnej.


Źródło: informacja prasowa DIMAQ Voice 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Rozwijaj kompetencje nie wychodząc z domu. Kursy online w dobie pracy zdalnej

kursy online

Rozwój technologii przyczynił się do tego, że nasze codzienne zachowania, nawyki uległy zmianie. Internet daje nam możliwość komunikowania się z rodziną, ze znajomymi, robienia zakupów, dokonywania opłat. A jak wyglądają współczesne metody nauczania czy podnoszenie kompetencji za pomocą jest efektywne i jak zachować wewnętrzną motywację i dyscyplinę w czasie pracy zdalnej?

Nauka języka obcego bez wychodzenia z domu

Niewątpliwą zaletą nauki online jest to, że możesz ją wykonywać w każdym miejscu na świecie. Oszczędzasz czas na dojazdach do miejsca szkolenia i to ty dbasz o komfort nauki. Okazuje się, że to fantastyczne rozwiązanie dla osób, które podróżują, dla mam, które wychowując dzieci w domu, mogą szlifować na przykład język angielski przed powrotem na rynek pracy.

Nowoczesne rozwiązania techniczne pozwalają na prowadzenie zarówno zajęć indywidualnych, jak i grupowych. Narzędzia telekonferencyjne ułatwiają kontakt ucznia z nauczycielem. Do takich narzędzi należą m.in: Skype, Microsoft Teams, YouTube czy Google Hangouts Meet, Zoom.

Nie potrzebujesz się przemieszczać, żeby uczestniczyć w zajęciach, powtarzać materiał, zdawać testy poziomujące. Dzięki tego typu nauce jesteś na bieżąco, lektor w czasie rzeczywistym przekazuje materiał, rozmawia z uczestnikami. Dzięki tym rozwiązaniom możesz liczyć zawsze na informację zwrotną.

Czas kryzysu – czasem na naukę online?

Coraz więcej szkoleń przenosi się do świata online. Kompetencje można podnosić za zakresu rozwoju osobistego, prowadzenia projektów, ale i digital marketingu. W dobie Internetu mamy mnóstwo zawodów, które można wykonywać dzięki pracy zdalnej, np. social media manager, copywriter, specjalista SEO, wszystkie te zawody wymagają ciągłej aktualizacji wiedzy.

Aktualny czas jest tak kryzysowy, że zmusza do refleksji zarówno nad jego tragicznymi konsekwencjami, jak również nad potencjalnie korzystnymi zmianami, które się z nim wiążą.
Świat, przenosząc komunikację do internetu, zaczyna oferować naukę online na niespotykaną dotąd skalę. W efekcie, to co obserwuję w ostatnich dwóch tygodniach wśród osób uczących się, a także zajmujących się uczeniem, to obniżenie poziomu odczuwalnego przez te osoby stresu, obniżenie presji nakładanej na siebie i innych oraz zwiększony odpoczynek. Daje to możliwość wyregulowania cyklu dnia według własnych, często specyficznych
potrzeb. Jako przykłady można wskazać dostosowanie cyklu nauki do dobowego cyklu własnego organizmu, w tym do sposobu odżywiania oraz ruchu. Upatruję w tym szans na stworzenie podstaw do zwiększenia odporności emocjonalnej poprzez powrót do homeostazy organizmu.

 dr Katarzyna Mika-Łabuz, psychoterapeuta i psycholog

Szkolenia online z zakresu e-marketingu proponuje również Akademia DIMAQ. Szkolenia odbywają się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizują program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników. Dają też możliwość przekwalifikowania się i zweryfikowania swojej ścieżki zawodowej.

Należy też podkreślić, że lawinowo rośnie dostępność różnych źródeł nauki online. Nauczyciele i uczniowie wzajemnie się inspirują i udostępniają interaktywne narzędzia, materiały z każdego poziomu i obszaru nauki przez internet. Mamy możliwość korzystania z nich, jeśli tylko przełamiemy niechęć do pracy wirtualnej oraz nauczymy się sami zarządzać własnym czasem.

 dr Katarzyna Mika-Łabuz, psychoterapeuta i psycholog

A gdzie samodyscyplina i motywacja?

W obecnej sytuacji, kiedy jesteśmy otoczeni bodźcami i informacjami z różnych stron, trudniej nam utrzymać koncentrację i wewnętrzną dyscyplinę przy realizacji planu, choćby nauki online.

Aby podtrzymać motywację i samodyscyplinę nauki, warto samodzielnie nadać strukturę każdemu dniu, a zaplanować ją jeszcze w dniu poprzedzającym, aby rano wstać z poczuciem podążania za gotowym planem, bez konieczności gorączkowego wymyślania go „na już“. Korzystne może być umówienie się na wspólną pracę, np. z nauczycielem, czy z drugim studentem. Pomocne mogą być zmiany miejsca nauki w domu „dla urozmaicenia bodźców“, dobór pory dnia do nauki (wydaje się, że czas po nocnej regeneracji bywa najbardziej owocny). Można próbować stosować zewnętrzne środki mobilizujące do pracy, które powinny być dobraneindywidualnie. Zazwyczaj sprawdzają się smaczna kawa, herbata, zaplanowany przyjemny odpoczynek po nauce, a nawet mobilizujący ubiór przypominający ten do szkoły czy do pracy.

Katarzyna Mika-Łabuz


Źródło: informacja prasowa DIMAQ Voice

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF