NVIDIA CHARITY STREAM z rekordową kwotą zbiórki

NVIDIA CHARITY STREAM 2020

Ponad 100 godzin charytatywnej transmisji, 104 streamerów, a przede wszystkim 142 088,44 zł zebrane na rzecz Akademii Przyszłości, która przeznaczy zebrane środki m.in. na wsparcie dzieci wykluczonych cyfrowo. Robert Makłowicz i Marcin Gortat jako jedni z wielu gości specjalnych namawiali społeczność graczy do wsparcia tej szczytnej akcji.

Już po raz szósty znani gracze i osobistości wraz z NVIDIA Polska oraz AORUS podjęli się szczytnego zadania zbiórki na rzecz potrzebujących. W dniach 9-13 grudnia odbyła się doroczna akcja charytatywna – NVIDIA CHARITY STREAM. Jak co roku transmisja była wyjątkowa pod wieloma względami. Na kanale NVIDIA w serwisie Twitch gościła rekordowa liczba ponad 100 gości. Trwający non stop 104-godzinny stream śledziło w sumie ponad 280 000 widzów. W ciągu czterech dni zebrano też na rzecz Akademii Przyszłości, najwyższą jak dotychczas kwotę 142 088,44 zł, która przeznaczy zebrane środki na wsparcie dzieci wykluczonych cyfrowo. To jeszcze nie koniec zbiórki, ponieważ dalej trwają aukcje charytatywne, które dodatkowo zwiększą zebraną kwotę.

Głównym organizatorem corocznej akcji po raz kolejny była agencja Fantasyexpo, która do współpracy zaprosiła znane sieci gamingowe w Polsce – devils.one, DobreStreamy, Gameset, Honoris, JaRock oraz Knacks.pro. Wśród zaproszonych gości na streamie można było oglądać takie osobistości jak Jerzy Janowicz, Jarosław ‘pashaBiceps’ Jarząbkowski, Marcin Gortat, Paweł ‘Leh’ Lehman, Wojciech ‘Łozo’ Łozowski, Robert Makłowicz, Paweł ‘Saju’ Pawelczak, Mateusz ‘PAGO’ Pągowski, Piotr ‘izak’ Skowyrski czy Damian ‘Nervarien’ Ziaja.

Najwięcej emocji wzbudzała transmisja z udziałem Roberta Makłowicza, dla którego udział w streamie charytatywnym był debiutem na platformie Twitch. Znany podróżnik i kucharz podczas godzinnej audycji przygotował propozycje zdrowych przekąsek dla graczy oraz tradycyjnie sypał dowcipami i anegdotami. Dowiedzieliśmy się również, że gry mu obce nie są i ogrywał takie tytuły jak World of Warships, Wolfenstein czy FIFA.

Transmisjom towarzyszył również konkurs na najwyższą sumę wpłat od jednej osoby w czasie całego wydarzenia, w którym można było zdobyć specjalnie pomalowane przez Łukasza Maczugę, zawodowego grafika znanego jako Czuga, karty graficzne ufundowane przez firmę GIGABYTE/AORUS.


Źródło: informacja prasowa Fantasyexpo

 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

NVIDIA CHARITY – gamingowy live stream dla dzieci z Akademii Przyszłości, aby walczyć z wykluczeniem cyfrowym najmłodszych

Akcja charytatywna NVIDIA Akademia Przyszłości

W dniach 9-13 grudnia NVIDIA zagra dla Akademii Przyszłości. W tym czasie odbędzie się 100-godzinna (rekordowa) transmisja, podczas której zaproszone gwiazdy wraz ze swoimi fanami postarają się zebrać jak największą kwotę na rzecz dzieci z Akademii Przyszłości.

Pandemia COVID-19 szczególnie uwydatniła problem cyfrowego wykluczenia dzieci. Choć na pierwszy rzut oka problem ten ogranicza się głównie do trudności w nauce zdalnej, w rzeczywistości jest on znacznie bardziej złożony. Wykluczenie cyfrowe jest w konsekwencji wykluczeniem społecznym. Wpływa na dostęp do kultury i rozrywki, ogranicza relacje społeczne, ponieważ świat wirtualny jest częstym tematem rozmów dzieci.

Co trzeci uczeń w Polsce rezygnuje ze starań, ponieważ uznaje, że nie jest wystarczająco dobry w danej dziedzinie. Brak wiary w siebie oddziałuje negatywnie na ich obecną i przyszłą sytuację społeczną, relacje, które tworzą, życie rodzinne czy ekonomiczne.
Przed dziećmi stoją ogromne możliwości. Mogą je odkryć pod warunkiem, że będzie im towarzyszył mądry dorosły człowiek, który wesprze je, zamiast deprymować i zmotywuje stawiając wyzwania.

NVIDIA karty graficzne Akademia Przyszłości
Źródło: NVIDIA

Razem z NVIDIA i AORUS pomagaj dzieciom z Akademii Przyszłości

W dniach od 9 do 13 grudnia odbędzie się 100-godzinny stream charytatywny, w którym wystąpią gwiazdy i influencerzy z sieci gamingowych devils.one, DobreStreamy, Fantasyexpo, Gameset, Honoris, JaRock oraz Knacks.pro. Wśród gwiazd zobaczymy takie osoby, jak Marcin ‘Jankos’ Jankowski, Jerzy Janowicz, Jarosław ‘pashaBiceps’ Jarząbkowski, Marcin Gortat, Paweł ‘Leh’ Lehman, Wojciech ‘Łozo’ Łozowski, Robert Makłowicz, Piotr ‘izak’ Skowyrski, Damian ‘Nervarien’ Ziaja i wielu innych.

Najwyższe donacje zostaną nagrodzone specjalnie przygotowanymi kartami graficznymi, inspirowanymi najnowszymi grami komputerowymi: GIGABYTE GeForce RTX 3090 GAMING OC za największą sumarycznie wpłatę, AORUS GeForce RTX 3080 XTREME za drugie miejsce oraz GIGABYTE GeForce RTX 3070 GAMING OC za trzecie. W trakcie akcji charytatywnej zostaną także przeprowadzone atrakcyjne aukcje sprzętowe. Bądźcie w tych dniach razem z nami!

Wejdź na stronę NVIDIA CHARITY STREAM i pomóż zmienić historię wielu dzieci.

O Akademii Przyszłości

Akademia Przyszłości od 2003 r. pomaga dzieciom, które w siebie nie wierzą, mają niską samoocenę. To bezpieczna, twórcza przestrzeń, w której dziecko spotyka się z drugim człowiekiem, dorosłym, który chce mu poświęcić swój czas i uwagę, być dla niego mądrym towarzyszem. Dzieci uczestniczą w cotygodniowych zajęciach z indywidualnym tutorem. Pod ich wpływem zaczynają radzić sobie z dotychczasowymi trudnościami i wierzyć w swoje marzenia, odkrywają swoje mocne strony.

Akademia wyposaża dziecko w zasoby i doświadczenia, dzięki którym może pokonać dotychczasowe przeszkody i poradzić sobie w dorosłym życiu – przede wszystkim buduje w dziecku poczucie własnej wartości.
81% dzieci z Akademii Przyszłości odkrywa swoje mocne strony i zalety. 77% małych studentów bardziej wierzy w siebie, a aż 68% z nich dzięki udziałowi w programie zyskuje nowe plany i marzenia.


Źródło: informacja prasowa Fantasyexpo

 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Polska Branża Eventowa, mimo trudnej sytuacji kontynuuje coroczną pomoc dzieciom!

Elfy SBE akcja charytatywna Mazowsze

Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE, mimo trudnej sytuacji rynkowej postanowiła kontynuować coroczną pomoc dzieciom. W tym roku pomaga Domowi Dziecka nr 16 w Warszawie. Firmy z branży zakupują materiały remontowe do 15 grudnia 2020 roku.

Od 9 lat Stowarzyszenie Branży Eventowej z zaangażowaniem firm z sektora przemysłu spotkań organizuje akcję charytatywną dla dziecięcych domów opieki. Tym razem branża postanowiła pochylić się nad Domem Dziecka nr 16 w Warszawie.

Akcja jest dość nietypowa. Dlaczego?

Organizatorzy deklarują zbiórkę zakupionych materiałów remontowych do odnowienia ścian przestrzeni, w której mieszkają maluchy. Wspólnymi siłami chcą stworzyć bajkowy świat oraz wykreować na ścianach ELFY,
które staną się przyjaciółmi dzieci.

Jak mówi pani dyrektor Domu Dziecka – ELFY często stają się słuchaczami dziecięcych opowieści o tym jak bardzo chciałyby być szczęśliwe i zdrowe.
Jak przyłączyć się do akcji?

    1. Firma może wybrać produkt z listy, dostępnej na stronie: http://sbe.org.pl/elfy-sbe-edycja-x/
    2. Następnie należy zgłosić produkt na email: info@sbe.org.pl
    3. Firma zostanie wpisana na listę darczyńców, a wybrany produkt zostanie zablokowany, żeby nie powielać prezentów.
    4. Następnie należy zakupić i zapakować prezent oraz wysłać go do 15 grudnia 2020 roku na adres, który zostanie podany w odpowiedzi na wysłany email.

Niestety na dość nieprzewidywalną sytuację epidemiologiczną w tym roku akcja przeprowadzona jest on line. Projekt można również wesprzeć finansowo: https://zrzutka.pl/nx6rne

Organizatorzy zachęcają do dołączenia i dzielenia się dobrem. Czasem wystarczy tak niewiele, żeby zmienić świat dzieci, które również zostały zamknięte w przestrzeni Domu Dziecka bez możliwości zobaczenia najbliższych.

 


Źródło: Materiały prasowe Stowarzyszenia Branży Eventowej

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Poland Business Run 2020 w nowej formule

Poland Business Run

Od 8 lat w pierwszą niedzielę września biegacze z polskich firm i korporacji stają na starcie Poland Business Run – biegu, który aktywność fizyczną i integrację pracowników łączy z charytatywnym celem. Również w tym roku organizatorzy nie rezygnują z imprezy i zapraszają na pomaganie przez bieganie w nowej, bezpiecznej odsłonie. Zapisy wystartowały 27 maja.

Bieg odbywał się do tej pory w największych miastach Polski: Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku, Lublinie i Rzeszowie. Tylko w 2019 r. wystartowało w nim ponad 27 tys. osób (w tym 7 tys. w samym Krakowie).

Rok 2020 r. z konieczności będzie wyjątkowy – pod względem miejsca i formuły. Zapisy dla wszystkich uczestników ruszyły 27 maja i potrwają równe 2 tygodnie, do 10 czerwca.

Poland Business Run
źródło: Fundacja Poland Business Run

Choć nowa rzeczywistość postawiła nas przed koniecznością zmian, nie składamy broni. Nadal chcemy integrować środowisko biznesowe w słusznym, charytatywnym celu, by nie zostawić naszych podopiecznych bez wsparcia. Dlatego też potwierdzamy zapowiedzianą na 6 września datę biegu. Tego dnia jak zwykle 5-osobowe zespoły pobiegną w Poland Business Run 2020. Tym razem jednak, mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo uczestników, nie zgromadzimy tysięcy biegaczy na linii startu w każdym mieście

Marta Hernik, dyrektor Fundacji Poland Business Run, organizator biegu

Biegacze pokonają dystans 4 km sami lub w kilku-, kilkunasto- czy kilkudziesięcioosobowej grupie w zależności od zasad dotyczących zgromadzeń, które będą obowiązywać we wrześniu. Nie będzie też wyznaczonej trasy, każdy może wytyczyć wymagany odcinek samodzielnie i w wybranej lokalizacji. Tym samym nie trzeba jak dotychczas biec konkretnie w Krakowie, Poznaniu czy Warszawie, ale w dowolnej miejscowości, w kraju lub poza jego granicami. Firmy mogą więc po raz pierwszy zaprosić do udziału swoje oddziały z całego świata.

W dniu imprezy, kiedy wszyscy zawodnicy danej drużyny wystartują, ich czasy zostaną podliczone w specjalnej aplikacji i pojawią się w klasyfikacji ogólnej. Z Krakowa, gdzie ma swoją siedzibę Fundacja Poland Business Run, prowadzona będzie transmisja live.

Ze specjalnego studia połączymy się z biegaczami, przedstawicielami firm, a także naszymi ambasadorami i beneficjentami z różnych miejscowości, komentując wyniki i rekordy

Marta Hernik, dyrektor Fundacji Poland Business Run, organizator biegu

Główne hasło sztafety, czyli “Pobiegniesz – pomożesz!” pozostaje bez zmian. Impreza tradycyjnie wesprze osoby po amputacjach i z innymi dysfunkcjami narządów ruchu. Fundacja pragnie, by mimo nowej rzeczywistości i zakazu organizacji imprez masowych, pomoc otrzymało jak najwięcej potrzebujących. Dla przypomnienia tylko w 2019 r. dofinansowania do protez kończyn, sprzętu medycznego i rehabilitacji trafiły do 94 osób z niepełnosprawnością ruchową (od początku istnienia projektu do ponad 500). Szczytny cel dodatkowo motywuje uczestników.

Bieg charytatywny
źródło: Fundacja Poland Business Run

Zapisy do Poland Business Run 2020 w nowej formule odbędą się jak zwykle przez stronę organizatora www.polandbusinessrun.pl. Rejestracja ruszyła 27 maja i potrwa dokładnie 2 tygodnie. Po dodaniu drużyny i opłaceniu udziału, pakiety startowe, a w nich specjalną chustę wielofunkcyjną, mogącą służyć także za maseczkę, numer startowy i pamiątkowy medal, uczestnicy otrzymają za pomocą przesyłki z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Wszystkie szczegóły pod adresem: www.polandbusinessrun.pl/pl/2020.


Źródło: Informacja prasowa Fundacji Poland Business Run

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Polacy są dumni z Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

28 finał WOŚP zebarana kwota_

W ostatnią niedzielę została oficjalnie ogłoszona kwota zebrana podczas 28. Finału WOŚP.

Po raz kolejny został pobity rekord wysokości zebranych środków, udało się zebrać 186 133 610,66 zł.

Firma Inquiry zrealizowała po 28. Finale badanie opinii Polaków na temat Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z sondażu Inquiry wynika, że o WOŚP słyszeli praktycznie wszyscy w Polsce. Jednocześnie ideę WOŚP popiera 79 proc. dorosłych Polaków, przy czym 67 proc. wybrało odpowiedź „zdecydowanie popieram”. Przeciwnego zdania jest zdecydowana mniejszość, 11 proc. badanych, a 9 proc. nie ma wyrobionej opinii w tej sprawie.

Działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pozytywnie oceniają częściej kobiety (84 proc.) niż mężczyźni (74 proc). Wiek również ma znaczenie – nieco częściej WOŚP popierają osoby w wieku powyżej 55 lat (83 proc.), w pozostałych grupach wiekowych poparcie wynosi od 75 proc (osoby w wieku 35-44 lata) do 80 proc. (osoby w wieku 25-34 lata).

Trzeba przy tym podkreślić, że prawie połowa badanych (48 proc.) deklaruje, że oni sami lub ktoś z ich najbliższej rodziny miał okazję korzystać w szpitalu lub przychodni ze sprzętu z naklejką WOŚP.

Zdaniem badanych Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to: „Fundacja zbierająca pieniądze na sprzęt medyczny”, „Zbiórka pieniędzy która jest przeznaczona na sprzęt”, „Pomoc dla chorych dzieci i szpitali” ale też „Wspaniała inicjatywa, aby pomagać”, „Cudowna idea, która powinna trwać w nieskończoność” czy „Światełko do nieba”. Tylko nieliczni respondenci mieli negatywne skojarzenia z WOŚP, takie jak: „Kontrowersje”, „Kiedyś spontaniczna akcja, teraz komercja pana Owsiaka”, „…jedna z wielu organizacji „charytatywnych” pozostająca poza wszelką kontrolą”.

W czasie 28. Finału działania fundacji najczęściej wspierane były poprzez wrzucenie pieniędzy do puszki (zadeklarowane przez 59 proc. badanych), oglądanie finału WOŚP w telewizji (37 proc.), śledzenie finału WOŚP na Facebooku (27 proc.) oraz przekazanie darowizny pieniężnej (przelewu) (20 proc.) czy działania na Facebooku przez udostępnianie postów, zmianę zdjęcia profilowego lub polubienie (18 proc.). Tylko co piąty badany zadeklarował, że nie uczestniczył w finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w żaden sposób.

Warto zauważyć, że WOŚP jest ceniona przede wszystkim za ratowanie życia i zdrowia pacjentów (74 proc. wskazań), dodatkowo 69 proc. badanych jest dumnych, że taka akcja charytatywna ma miejsce w Polsce. WOŚP została uznana za najlepszą akcję charytatywną w Polsce przez 64 proc. respondentów.

Agencja Inquiry zapytała też o stosunek Polaków do wsparcia WOŚP przez instytucje państwowe. Większość badanych (70 proc.) uważa, że instytucje państwowe powinny wspierać WOŚP, 17 proc. jest przeciwna takiemu wparciu (częściej to się zdarza wśród mężczyzn), natomiast 13% nie ma zdania.

Osoby, które popierają wsparcie instytucji państwowych dla WOŚP, uzasadniają to następująco: „WOŚP wyręcza państwo w jego podstawowych obowiązkach”, „Akcja robiąca super promocję naszego Państwa na całym świecie winna być wspierana przez instytucje państwowe”, „Jeżeli nie stać państwa na nowy sprzęt medyczny to chociaż instytucje państwowe jako przedstawiciele państwa powinny brać udział w tego typu akcjach”.


Źródło: informacja prasowa Inquiry 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Podziel się ciepłem! Pracownicy Publicis Groupe zapraszają do świątecznej akcji charytatywnej

Święta to czas, w którym dzielimy się ciepłem. Ta myśl zainspirowała pracowników agencji należących do Grupy Publicis w Polsce, by zrobić coś dobrego i nietuzinkowego. Kierując się zasadą „Power of One”, zjednoczyli swą twórczą energię i umiejętności, przygotowując akcję charytatywną pod hasłem "Ciepłych!".

W filmie promującym akcję, wystąpili pracownicy wszystkich agencji Publicis Groupe, którzy stworzyli imponującą skalą interaktywną kartkę świąteczną, wykorzystując do animacji ponad 1000 koców, które trafią następnie do podopiecznych trzech organizacji: Mokotowskiego Hospicjum Świętego Krzyża, Szafy Przyjaciół oraz Schroniska w Korabiewicach. Każdy odwiedzający stronę akcji www.cieplychX1000.pl  może wybrać organizację, której chce przekazać 1 z 1000 koców. Na stronie można również stworzyć własną wersję video kartki z ciepłymi, świątecznymi życzeniami i przesłać je do bliskich lub udostępnić w mediach społecznościowych.

Akcję wspiera kampania reklamowa w internecie i kinie, działania PR oraz aktywności realizowane w mediach własnych agencji należących do Publicis Groupe. Kampania promująca akcję została również zaplanowana i zrealizowana przez pracowników Grupy.

Spot „Ciepłych!” wyreżyserował Mikołaj Łebkowski

Studio IMATIC, producent Igor Koch

Dźwięk Expresso/Efaktura.


Źródło: informacja prasowa Publicis Groupe

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF