...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Microsoft i Pan Spinacz z akcją promocyjną na TikToku

MS Teams Clippy

W zeszłym tygodniu na TikToku pojawiła się niecodzienna reklama Microsoftu. Popowa piosenka ze znanym ze starego pakietu Office, Panem Spinaczem budzi lekkie kontrowersje. Ale chyba właśnie o to chodziło gigantowi.

Wygląda na to, że gigant odkrył potencjał, jaki drzemie w platformie TikTok.  Główną postacią teledysku został osobnik, którego wspominają starsi posiadacze pakietu Office. Pan Spinacz, wirtualny asystent użytkowników został zapamiętany jako irytujący i niepotrzebny dodatek pakietu. Na stałe został elementem żartów i szydery wśród flagowych produktów Microsoftu. Podczas piosenki tańczy i buja się do wymienianych rytmicznie przez wokalistę elementów aplikacji, a także zdarza mu się coś dopowiedzieć niskim tonem głosu. Pomimo że Clippy (Pan Spinacz) wrócił jako część MSTeams, to mało kto o nim pamięta.

Podczas reklamy przewijają się obrazki prosto z portalu serwującego zdjęcia stockowe. Czy to rajska wyspa, na której tańczą postacie z teledysku, czy biuro, gdzie widzimy sztywne animacje Spinacza Microsoftu. Wszystko tu jest kiczowate i tandetne. Ale właśnie o to chodziło gigantowi. Bardzo ciekawy pomysł na reklamę, choć niedużo możemy dowiedzieć się o samej aplikacji.

 

Adam Daniluk

Najciekawsze akcje promocyjne z e-sportu i gamingu w 2021

illuminar x mercedes

Czy jakakolwiek akcja promocyjna z gamingu i e-sportu zapadła wam w pamięć?

BMW – A year in rivarly

 

W tym roku BMW stało się partnerem wielu silnych organizacji związanych z League of Legends. Cały projekt został ukazany w bardzo ciekawym spocie reklamowym, zawierającym fajne efekty wizualne. „A year in rivarly” to na pewnie jedna z lepszych tegorocznych akcji promocyjnych w e-sporcie.

bmw a year in rivarly
źródło: BMW

Mercedes-Benz z Illuminar Gaming

Drugi sponsor związany z branżą motoryzacyjną wspierał projekty e-sportowe już kilka lat. Jeden z głównych partnerów Worlds 2021 wyprodukował między innymi pierścienie dla zwycięzców prestiżowego turnieju. Jednak w tym roku firma pokazała, że potencjał widzi również i na polskiej scenie, zawierając umowę z Illuminar Gaming. Mercedes-Benz poza wspieraniem drużyny, stał się także ważnym partnerem lokalu ESPORT SPOT w Warszawie. Z pewnością, jest to najważniejsza współpraca na polskiej scenie e-sportowej w tym roku.

illuminar x mercedes
źródło: Nowy Marketing

Adidas i partnerstwo z G2

G2 poza współpracą z BMW rozpoczęła także współpracę z Adidasem. Bardzo ciekawa reklama, w której wystąpiły ważne dla organizacji postacie.  Adidas za jej pośrednictwem potwierdził, że stanie się partnerem technicznym drużyny w tym roku. Tym samym koszulki i wszelkie gadżety europejskiej drużyny bardzo zyskał w oczach fanów.

adidas x g2
źródło: G2

Pudzianowski reklamuje czołgi

W tym roku, w promocji World of Tanks pomogło kilku znanych celebrytów. Jednak my przyjrzymy się jednemu, który swój udział miał na polskim kanale World of Tanks Blitz. Wywiad z Mariuszem Pudzianowskim i związana z nim grafika to bardzo fajny materiał, jak na produkt mający zainteresowanie głównie na rynku gier mobilnych.

pudzianowski
źródło: Wargaming

Wiedźmińskie eliksry do kupienia

Wiedźmińskie eliksiry to przedmioty dobrze znane w popkulturze gamignowej. Teraz dostępne są także do kupienia. Być może ich eliksir „Kot” nie sprawi, że będziemy widzieć w ciemności jak Geralt, ale na pewno się nawodnimy.

oshee wiedźmin
źródło: Oshee

Adam Daniluk

Mercedesem przez Polskę z Illuminar Gaming

Mercedesem przez Polske

Illuminar Gaming we współpracy ze swoim partnerem, firmą Mercedes - Benz Polska, uruchomił akcję, która ma za zadanie pokazać kreatywny potencjał fanów polskiego esportu.

Illuminar Gaming i Mercedes zapraszają fanów gamingu do wzięcia udziału w konkursie, polegającym na stworzeniu projektu designu samochodu marki Mercedes, który nawiązywał będzie do kultowej organizacji spod znaku “Wielkiego Oka”. Nagrodą w konkursie jest warta ponad 6 tysięcy złotych hulajnoga elektryczna, również ze stajni firmy Mercedes – Benz. Dodatkowo zwycięski projekt zostanie oficjalnie zaprezentowany na samochodzie podczas finału akcji w Warszawskim ESPOT, skąd wyruszy w trasę po Polsce z ekipą influencerów skupionych wokół organizacji Illuminar.

Tak prezentuje się harmonogram konkursu i akcji “Mercedesem przez Polskę”:

  • 19 lipca – 2 sierpnia: Termin zgłaszania prac konkursowych
  • 6 sierpnia: Podsumowanie konkursu i prezentacja zwycięskiego projektu w ESPOT
  • 7 sierpnia: Start akcji “Mercedesem przez Polskę”

Finał akcji będzie transmitowany na żywo z ESPOT za pośrednictwem serwisu Twitch i wezmą w nim udział gwiazdy Illuminar Gaming. Po zakończeniu finału konkursu, samochód w zwycięskich “barwach” wyruszy w polskę na pokładzie z influencerami oraz zawodnikami Illuminar, którzy spotkają się z swoimi fanami w największych miastach naszego kraju. Ich podróż będzie można śledzić na kanałach komunikacyjnych organizacji w mediach społecznościowych.

Regulamin konkursu oraz wszelkie szczegóły znajdują się na oficjalnej stronie organizacji Illuminar.


Źródło: Illuminar Gaming

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF