...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Agencja eMinePro wzmacnia strukturę i przedstawia nowy brand

Od teraz działania podejmowane przez agencję realizowane będą przez dwie niezależne marki. Krzysztof Kubicki stanie na czele ProPlayers. Nowy, odseparowany od eMinePro brand będzie specjalizował się w prowadzeniu karier profesjonalnych zawodników esportowych, a także w doradzaniu podmiotom, które prowadzą działania w esporcie.

Nasze realizacje od początku wykraczały poza ramy kompetencji agencji menadżerskiej, gdyż dotyczyły kompleksowych kampanii reklamowych. Poznaliśmy wspaniałych ludzi, z którymi współpracujemy przy współtworzeniu marek. Dzięki nim możemy naszą strukturę wzmocnić profesjonalistami i budować na dwóch współpracujących, lecz niezależnych płaszczyznach: agencji marketingowej eMinePro oraz agencji managerskiej ProPlayers.
Krzysiek Kubicki

Agencja marketingowa eMinePro będzie natomiast prowadziła szeroko zakrojone działania w obszarze gamingu, esportu, sportu tradycyjnego i nowych technologii. Za jej rozwój będą odpowiedzialni Aleksander Kaim oraz Mikołaj Pecko, który zasila struktury agencji jako dyrektor zarządzający.

Skala działań wymaga specjalizacji. Przez ostatnie 3 lata zbudowaliśmy zespół profesjonalistów z pasją do marketingu. Zrealizowaliśmy kampanie, z których jesteśmy razem dumni. Jestem pasjonatem budowania i rozwijania zespołów, dlatego najbardziej cieszę się, że mogę pracować u boku tak wspaniałych ludzi, jakich w eMinePro pozyskaliśmy i nie mogę się doczekać ogłoszeń dotyczących tego, kto wzmocnił nasze szeregi!
Aleksander Kaim

Mikołaj Pecko, który w strukturach eMinePro będzie pełnił rolę dyrektora zarządzającego, w swojej karierze odpowiadał m.in. za prowadzenie własnej organizacji, a także pełnił funkcję doradczą w angażowaniu podmiotów z branży sportów tradycyjnych w działaniach esportowych. Wcześniej zarządzał również działem marketingu w Radius Projekt.

Z agencją eMinePro miałem okazję współpracować już dwa lata temu, a od tamtego momentu nasze drogi wielokrotnie się przecinały. Uświadomiłem sobie, że kierujemy się tymi samymi wartościami i dążymy do tego, by podążać we wspólnym kierunku w kontekście rozwoju polskiego rynku gamingowego. Jestem przekonany, że mając do dyspozycji tak wyspecjalizowany i pełen potencjału zespół, jesteśmy w stanie wyznaczyć nowe standardy w branży. Głęboko wierzę w to, że przy połączeniu ze sprawną organizacją i zarządzaniem, mamy gwarancję dynamicznego rozwoju i odpowiedniej adaptacji do zmian na stale rozwijających się rynkach gamingu i nowych technologii.
Mikołaj Pecko

Szeregi eMinePro zasila również Łukasz Twardowski, który będzie odpowiadał za PR i komunikację agencji. W przeszłości współpracował on z redakcjami Cybersport.pl oraz Weszło Esport, a od października ubiegłego roku – z ramienia eMinePro – koordynuje i tworzy strategię komunikacyjną esportowej sekcji Wisły Kraków.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF