...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Idealny Onboarding [RAPORT]

Idealny onboarding

Swój pierwszy dzień w pracy pamiętamy bardzo długo… Jak zadbać, aby wdrożenie nowego pracownika było synergicznym pasmem zwycięstw dla niedawnego kandydata, jego szefa, zespołu i całej firmy? Pomoże w tym raport Idealny Onboarding, w którym wypowiada się 13 ekspertów i ekspertek świata biznesu, HR, komunikacji i marketingu zaproszonych przez HR Link i Golden Line.

Idealny Onboarding

Pojawiła się kolejna pomocna publikacja całkowicie poświęcona temu, jak skutecznie przeprowadzić proces wdrażania nowego pracownika. Jak sprawić, żeby onboarding nie był tylko procesem HR, ale rzeczywiście wpływał na biznes?

Karolina Karwowska onboarding

Poznaj inspiracje 13 ekspertów zaproszonych przez @HRlink i @Goldenline do raportu Idealny Onboarding i sięgnij po: http://bit.ly/onboardraport.

Proces rekrutacji i onboardingu nowych pracowników powinien być bardzo podobnie zbudowany jak proces pozyskiwania i obsługi klientów – z intencjonalnością i intensywnym skupieniem się na pozytywnych doświadczeniach z marką i emocjach nowych pracowników. Onboarding jest pierwszym wrażeniem jakiego doświadczają nowi pracownicy w kontakcie z pracodawcą, jego marką, nową pracą i nową organizacją. Dlatego tak istotne jest, aby to pierwsze wrażenie od samego początku było pozytywne i spójne z tym, co obiecywał proces rekrutacji

WARTO PAMIĘTAĆ:

  • Upewnij się, że nowi pracownicy doświadczają prawdziwej marki pracodawcy, misji, wartości i kultury organizacji podczas onboardingu
  • Marka i wizerunek pracodawcy są definiowane przez doświadczenia pracowników na każdym z etapów jego podróży przez firmę
  • Nowi pracownicy już na etapie onboardingu powinni rozumieć wyjątkowość firmy i dokładnie wiedzieć, w jaki sposób ich praca pomaga wypełniać jej misję i cele

Pierwsze 90 dni w nowej firmie decydują o tym, czy pracownik zostanie w organizacji na dłużej i bę dzie chciał być zaangażowany.
W ten sam sposób, w jaki wykorzystujesz wartości marki pracodawcy do przyciągania talentów z zewnątrz, tych samych wartości używaj, aby angażować i utrzymywać najlepszych pracowników w organizacji.

Karolina Karwowska, Expert Employe Experience, Rada Programowa Dream Employer

Spis treści:

  • Jak zaprojektować onboarding: Daria Siwka, bardzoHR
  • Kultura organizacyjna a onboarding: Joanna Fierla-Jakubowicz, EY
  • Onboarding a wizerunek firmy: Karolina Karwowska, Dream Employer
  • Pre-onboarding: Marta Kozieł, Antal Polska
  • Zdalny onboarding: Marta Domasz, WP Desk
  • Wdrożenie pracownika: Barbara Sapiołko, Santander Bank Polska
  • Powitanie w pracy: Joanna Kabat-Szwaba, Ten Square Games
  • Komunikacja w onboardingu: Krzysztof Sidorowicz, HRlink
  • Onboarding międzynarodowy: Kamila Chodorowska, Selena
  • Znaczenie zespołu i managera w onboardingu: Wojciech Paździor, Active
  • Strategy Buddy w nowej rzeczywistości : Alina Michałek, HRlink & Goldenline
  • Zmierz onboarding: Bartosz Furtak, Employer Branding Institute
  • Onboarding a biznes: Adam Piwek, HRlink & Goldenline

POBIERZ PEŁNY RAPORT 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF