Tag
analityka
Wstępne branżowe prognozy na 2022 rok mówią o wzrastającym znaczeniu danych i analityki w budowaniu rynkowego sukcesu. Na przełomie listopada i grudnia przedsiębiorcy chcący rozwinąć swoje kompetencje analityczne i wprowadzać kulturę…
Mastercard wesprze Polską Organizację Turystyczną w ponownym przyciągnięciu turystów do Polski
Mastercard nawiązał współpracę z Polską Organizacją Turystyczną (POT), której celem jest wsparcie polskiej branży turystycznej i złagodzenie negatywnych skutków pandemii COVID-19. POT otrzyma dostęp do zaawansowanego narzędzia…
4 powody, dla których musisz analizować w sposób ciągły
Analiza ciągła, czy raczej regularna, ma szansę odmienić Twój biznes i zacząć przynosić natychmiastowe rezultaty. Przekonaj się o tym, na tych 4 przykładach!
Coraz mądrzejsza analityka – polski startup pierwszym na świecie narzędziem do UX Automation
Pandemia sprawiła, że przedsiębiorcy nie tylko przenieśli swoją działalność do digitalu, ale również uświadomili sobie, że to zabieg niewystarczający. Bez dogłębnego zrozumienia potrzeb i zachowań użytkowników nie mają szans budowania…
Analityka w czasie rzeczywistym pomoże firmom szybciej reagować na zmiany nawyków konsumentów
Trwający kryzys pandemii COVID-19 spowodował znaczące zmiany w przepływie strumieni finansowych. Część klientów straciła pracę, niektórym zredukowano wynagrodzenie. Wpłynęło to na ich nawyki związane zarówno z oszczędzaniem, jak i…
Nowoczesny PR to analityka i doradztwo
Wydarzenia ostatnich tygodni pokazały słabe i mocne strony wielu sektorów, ale też przyspieszyły wiele rynkowych procesów np. dalszą digitalizację mediów czy popularyzację technologii wspierających pracę zdalną. Nie ominęło to branży public…
SAS wskazuje najważniejsze trendy analityczne na rok 2020
Według IDC rynek rozwiązań analitycznych w zakresie Big Data w 2019 roku był wart prawie 190 mld dol. Eksperci SAS nie mają wątpliwości, że analityka będzie miała kluczowe znaczenie również w nadchodzącym roku. Ma to związek z coraz…
Każdy może być marketerem w branży FMCG?
Często można spotkać się z opinią, że marketerem może zostać każdy. Zawód ten kojarzony jest z prostą, przyjemną i kreatywną pracą, która nie wymaga specjalnych umiejętności. Czy aby na pewno?
White Lies – czyli jak oszukuje Google Analytics?
Większość programów analitycznych musi przyjąć ukryte założenia definiując badane wskaźniki. W niektórych przypadkach są to ryzykowne skróty lub uogólnienia, które powodują przekłamania w prezentowanych danych. Jeśli nie wiesz, gdzie…
Analityka pozwala spełnić marzenie o pustych magazynach
Jaki widok cieszy specjalistę odpowiadającego za planowanie produkcji na koniec okresu rozliczeniowego? Puste magazyny, które niebawem zapełnią się nowymi produktami. Oznacza to, że towar został sprzedany, a prognozy dotyczące…