Tag
analiza danych
Już 73% Polaków deklaruje, że robi zakupy w Internecie(1), dlatego wiele firm w minionym roku podjęło lub przyspieszyło decyzję o rozszerzeniu swojej działalności o kanał online. Zwiększenie konkurencji wśród sklepów internetowych…
4 powody, dla których musisz analizować w sposób ciągły
Analiza ciągła, czy raczej regularna, ma szansę odmienić Twój biznes i zacząć przynosić natychmiastowe rezultaty. Przekonaj się o tym, na tych 4 przykładach!
Jak pokochać dane w 2021 roku?
Organizacje opierające swoje decyzje na danych mają 23-krotnie większe szanse na pozyskanie klientów! Ponadto 6 razy częściej są w stanie ich zatrzymać, a prawdopodobieństwo zysku jest dla nich 19 razy większe niż u przedsiębiorców…
Analityka w czasie rzeczywistym pomoże firmom szybciej reagować na zmiany nawyków konsumentów
Trwający kryzys pandemii COVID-19 spowodował znaczące zmiany w przepływie strumieni finansowych. Część klientów straciła pracę, niektórym zredukowano wynagrodzenie. Wpłynęło to na ich nawyki związane zarówno z oszczędzaniem, jak i…
Masz tylko 2 sekundy, później zostaniesz zapomniany
Firma Mars właśnie podzieliła się ze światem wynikami swoich najnowszych badań z pogranicza biznesu, technologii i psychologii. Chcesz zostać zauważony? Masz na to tylko 2 sekundy… To odkrycie na zawsze może zmienić to, jak marki promują…
Pandemiczni podróżnicy, czyli jak podróżujemy w czasach epidemii. Raport Cloud technologies
Liczba osób podróżujących po świecie zmniejszyła się o 50% - twierdzą analitycy z Cloud Technologies. A jak wygląda sytuacja w Polsce? Ilość ludzi przyjeżdżających Nad Wisłę spadła, nawet o 66%. Warszawska spółka Big Data sprawdziła ruch…
Mikrolokalizacja (nie tylko) w czasach pandemii
Marketerzy stale pracują w szumie informacyjnym, nie tylko w czasach pandemii koronwirusa. Często nie wiedzą, kim tak naprawdę są ich klienci - zwłaszcza ci, którzy odwiedzają sklepy stacjonarne i punkty usługowe marek. O ile są w stanie…
#ZostańWDomu – jak mieszkańcy trzech europejskich państw ograniczają rozprzestrzenianie się…
Warszawska spółka specjalizująca się w Big Data - Cloud Technologies - wzięła pod lupę aktywności Polaków, Włochów i Brytyjczyków. Trzy diametralnie inne nacje, z trzech różnych regionów Europy o trzech różnych nastawieniach. Analiza danych…
Rozwiązania Business Intelligence – efektywna analiza danych
Większość osób zarządzających współczesnymi biznesami zauważa, że największe problemy z podejmowaniem odpowiednich decyzji związane są z kłopotami z pozyskiwaniem i analizą danych. To sprawdzone informacje umożliwiają diagnozowanie błędów i…
Analizy Statystyczne
Rynek generuje ogromne ilości danych. Dlatego przewagę w hiperkonkurencyjnym świecie zyskują nie Ci, którzy pozyskują więcej danych, lecz marki, które potrafią w tych nieuporządkowanych pokładach danych odnaleźć diamenty wiedzy.